ANMs Analoge Ablegøyer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Nei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
    Like gammeldags som forbrenningsmotorer i biler. :)

    Men samme det, sånt er jo en smaks- og prioriteringssak. Kanskje litt som om man foretrekker den sukkerholdige, usunne og naturlige varianten, eller den magrere light versjonen med kunstige søtningsmidler. ;D
     

    svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    Nei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
    Har ikke du rør i phono-trinnet ditt?

    PS: Et phono-trinn som for øvrig måler bedre enn det meste.
     

    svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    Nå drømmer jeg faktisk om Evidence Master, som har 8". :)

    Drømmen min er å kombinere Master med 8x12TOM. Basert på erfaringer jeg nå har, er det faktisk ikke helt hinsides å kombinere fulltoner med subber som kun jobber med de 1 til 2 dypeste oktavene. Vel, det er drømmen.....
    OK...men nå ble jeg litt forvirret. Det er vel Platinum som er "toppmodellen" både på pro- og konsumentsiden hos Dynaudio?

    Men jeg leser jo at Masteren er 20 kg tyngre enn Platinum. Hva er forskjellen? "Råhet" mot finesse?

    Og i så fall, ville ikke 8x12TOM gi Platinum litt mer av den "råhet" som toppmodellen mangler i forhold til Masteren?
     
    A

    ANM

    Gjest
    Jeg har hørt Master og det er den jeg drømmer om:). Platinum er muligens bedre for alt jeg vet, men igjen det er Master jeg drømmer om. Master har høyere effekttålighet, høyere følsomhet og er større.

    Har ikke bedre svar, følger bare magen...;) Beklager.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn