Diverse Verdi på gamle noter?

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Innlegg
1.578
Antall liker
747
Torget vurderinger
3
Driver å rydder ut av barndomshjemmet mitt... Far min var musikker og kom fra en veldig musikkinteresert familie, og i den forbindelse ligger der bl.a. mange gamle noter igjen i huset.

Er dette noe som er av verdi og/eller interesse for noen eller er det bare å kaste?

Har ikke gått igjennom og har ikke peiling på dette, men det er snakk om halvgammelt -> gammelt.









Noen som har greie på slikt eller tips til hvor kan henvende meg?
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
15.106
Antall liker
11.562
Sted
Ytterst i havgapet...
Det må nesten bli et antikvariat som driver med musikk.... tror ikke du skal forvente noen formue, - med mindre det dukker opp noen ekstreme sjeldenheter i haugene...
< Ekornmodus på> Litt gæli å bare kaste, synes nå jeg, da.. ( ekornmodus av..) :cool:
 

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Innlegg
1.578
Antall liker
747
Torget vurderinger
3
SPm om verdi går me på om det er verdt å bruke noe tid på å prøve å selge det eller bare skal kaste det.

Helt enig i at det er ille å hive det, men selv har vi null bruk for det.... derfor prøver å finne ut hvor jeg skal henvende meg for å finne intereserte :)
 
S

Slubbert

Gjest
Et alternativ til å hive er å gi det bort på Finn.no. Ellers vil kanskje noen på en musikkskole eller annen musikkinstitusjon kunne si noe om verdien.
 
Topp Bunn