Peter Pan
Medlem
- Ble medlem
- 09.11.2017
- Antall liker
- 7
Er den stribede sikring OK
Jeg har en T 3,15 H 250 V, så det skal være riktig type da.
Er den stribede sikring OK
Beolab9 har våknet til livDe var sgu flotte ja Skriv gerne lidt mer når du har fået fyret dem op!
Tænkte jeg ville kommentere mig selv her Har i mellemtiden haft defekt på den ene Beolab 5, og fik i den forbindelse hjemmebesøg af Oddbjørn, en meget behagelig tekniker fra Dalens Elektronikkservice som har haft med Beolab 5 at gøre siden 2003(!). Han var helt klar på at der #ingen# ændringer er sket med komponenterne i BL5 siden opgraderingen i 2004, var det vist. Dette gælder specielt også ICE modulerne.Min tanke er blot at et højteknologisk produkt som BL5, der har været produceret 2003-2017, sandsynligvis (muligvis?) har undergået (små) forandringer undervejs. Feks som følge af underleverandører der ænder portefølge, eller mere eller mindre subtile forandringer ved feks printkort. ICE blev kun brugt som eksempel.NLS - Hvorfor mener du B&O skulle have ændret noget ved de ICEpower moduler efter version SW2.3. ?
At der sker ting i så lang en tidsperiode illustreres af at produktionen undervejs blev flyttet til Tjekkiet - uden at det nødvendigvis har ændret BL5 på nogen måde.
Så: spørgsmålet var om du har viden eller rygter om dette emne. Svaret synes at være nej
mvh
Niels
veldig nysgjerrig på disse høyttalere, hvordan spiller de? trenger de en kraftig forsterker?Hei
Har fått et par s45/2 der bassene ikke spiller som de skal. Den ene må jeg fysisk klemme inn for at det skal bli lyd. Det kommer skrapelyd når den da spiller sikkert grunnet dårlig sentrering.
Regner med det er limet innvendig som har løsnet, har lest at det er vanlig med disse. Er det mulig å finne erstatningselement eller må man demontere disse å lime alt sammen pånytt innvendig?
De spiller jo veldig bra når de virker så det ville vært synd å kaste de.
Det kan være at:Høyttalerne blinker rødt. Det ser ut som at cd spillern går. Noen som har innspill på hvordan jeg får lyd?
Og...….?Takk. Vi tester det.