Fascinerande. Men hadde det ikkje vore rettare å kalla det ein 2023-modell?1939 Duesenberg Coupé Simone Midnight Ghost.
Ligner vel egentlig mest på bil vunnet av Fetter Anton i ett eller annet lotteri.
Har sett på de sånn dann og vann. Fra de begynte, som noe som lignet på ei garasjesjappe, til nå. De har hyrt inn noen veldig flinke håndtverkere etterhvert.Synes den Kindig versjonen ble vulgær... særlig hjulene. Men de gjør fantastisk arbeide.
Eg har tenkt det same (og det er nesten like uaktuelt). Men det finst jo litterære førelegg for ein "battleship grey" Bentley og sølvgrå Aston også.Skulle jeg noen gang (ikke lenger aktuelt) hatt en Aston eller Jaguar måtte den vært grønn (British racing green). En A110 måtte vært blå. En Porsche måtte vært sølv og en Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa måtte vært rød. Så enkel er jeg.
Min engelskmann er British Racing Green!I "gamle dager" hadde bilene "landets farge". England - grønn, Frankrike - blå. Tyskland - sølv, Italia - rød.
Skulle jeg noen gang (ikke lenger aktuelt) hatt en Aston eller Jaguar måtte den vært grønn (British racing green). En A110 måtte vært blå. En Porsche måtte vært sølv og en Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa måtte vært rød. Så enkel er jeg.