Trøkk uten trykk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    gjengeinsatsene skulle forhåpentlegvis dukke opp på mandag så då håper eg på test til neste helg
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    då dukka gjengeinsatsene opp i dag, så då blir d test til helgen om ikke ett eller annet sjærer seg heilt
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    då skal disse få ein vellforkjent pause Vis vedlegget 307067
    Har de lyst på ferie? Jeg spanderer kraft og losji og har fire gangstere de sikkert ville blitt gode venner med! ;D

    Men seriøst: Hva er planen fremover nå? Rydder du ut alt for å installere det nye, måle og tweake og så bygge ting opp som et legosett der dere optimaliserer systemet for hvert enkelt komponent i systemet iterativt eller hva?
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    då skal disse få ein vellforkjent pause Vis vedlegget 307067
    Har de lyst på ferie? Jeg spanderer kraft og losji og har fire gangstere de sikkert ville blitt gode venner med! ;D

    Men seriøst: Hva er planen fremover nå? Rydder du ut alt for å installere det nye, måle og tweake og så bygge ting opp som et legosett der dere optimaliserer systemet for hvert enkelt komponent i systemet iterativt eller hva?
    om du har lust å låne dei ett halt års tid av meg er d bare å komme etter dei
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Hahahahaha, det var jo jævlig snillt og kult av deg å tilby.

    Problemet er at jeg jugde, jeg har ikke kraft til dem, og hvis jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke hatt nok 16A sikringer til å drive dem engang. ;D Men herregud å gøy det hadde vært å høre ti stykker. ;D

    Jeg kommer gjerne en tur opp til deg når du har fått systemet du holder på med nå opp å gå. Hvis det ender med salg av noen Ultraer, så er det fare for at jeg kjøper noen av deg og bygger ut systemet permanent her. ;D
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    Hahahahaha, det var jo jævlig snillt og kult av deg å tilby.

    Problemet er at jeg jugde, jeg har ikke kraft til dem, og hvis jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke hatt nok 16A sikringer til å drive dem engang. ;D Men herregud å gøy det hadde vært å høre ti stykker. ;D

    Jeg kommer gjerne en tur opp til deg når du har fått systemet du holder på med nå opp å gå. Hvis det ender med salg av noen Ultraer, så er det fare for at jeg kjøper noen av deg og bygger ut systemet permanent her. ;D
    trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
    Du treffer nok et metningspunkt da, ja. :) Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier. :D

    Det er ganske villt å se hva som har skjedd med deg på cirka 1.5 år. Da jeg var hos deg var det 1 stk Ultra, palladium, crown, og Mc275. Nå er det 6 ultra, 16 ae (snakk om 32), 2xbms, horn, 2x275, krell, crown, labgruppen kloner så langt øyet kan se, Palladium, MBL. LOOOOOOL!!!!!

    Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
    Du treffer nok et metningspunkt da, ja. :) Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier. :D

    Det er ganske villt å se hva som har skjedd med deg på cirka 1.5 år. Da jeg var hos deg var det 1 stk Ultra, palladium, crown, og Mc275. Nå er det 6 ultra, 16 ae (snakk om 32), 2xbms, horn, 2x275, krell, crown, labgruppen kloner så langt øyet kan se, Palladium, MBL. LOOOOOOL!!!!!

    Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
    ikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyr
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
    Du treffer nok et metningspunkt da, ja. :) Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier. :D

    Det er ganske villt å se hva som har skjedd med deg på cirka 1.5 år. Da jeg var hos deg var det 1 stk Ultra, palladium, crown, og Mc275. Nå er det 6 ultra, 16 ae (snakk om 32), 2xbms, horn, 2x275, krell, crown, labgruppen kloner så langt øyet kan se, Palladium, MBL. LOOOOOOL!!!!!

    Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
    ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
    ikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyr
    Det skal du bare være glad for; villdyr det ikke er håp for får nådeskudd ;D

    ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.
    Det kan jeg relatere til, men du opererer i noen ligaer over her :) Det er jo litt av et prosjekt du holder på med her, og det står til en A på både plan og gjennomføring, så da blir det nok A på resultatet også. :) Du må ikke være sparsom med bildene når riggingen er igang.

    Når du skrur inn innsatsene:


    Jeg har montert utvendig på baffelen, men jeg tror jeg skal kjøpe flere og så montere noen på baksiden også. Da skrur jeg inn en skrue i den fra forsiden og så sørger jeg for at den blir perfekt rett med den som kommer inn fra baksiden av baffelen.
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
    ikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyr
    Det skal du bare være glad for; villdyr det ikke er håp for får nådeskudd ;D

    ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.
    Det kan jeg relatere til, men du opererer i noen ligaer over her :) Det er jo litt av et prosjekt du holder på med her, og det står til en A på både plan og gjennomføring, så da blir det nok A på resultatet også. :) Du må ikke være sparsom med bildene når riggingen er igang.

    Når du skrur inn innsatsene:


    Jeg har montert utvendig på baffelen, men jeg tror jeg skal kjøpe flere og så montere noen på baksiden også. Da skrur jeg inn en skrue i den fra forsiden og så sørger jeg for at den blir perfekt rett med den som kommer inn fra baksiden av baffelen.
    ville du satt dei inn fra baksiden var du meg?
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Det er jeg neigu ikke sikker på.

    Jeg har montert slike utvendig i bafflene til kassene med LMS Ultra, og flere ting som var HELL med det.

    1) Hullene i basketen på ultraene tenderer til å ha litt lim i seg, så jeg har skrudd inn en skrue og nasket den rundt der for å få det vekk.

    2) Hullene i basketen på ultraene tar maksimum M5.

    3) Hullene i basketen på ultraene er rimelig nærme hullet hvor elementet skal stå, så avstanden mellom hullet hvor gjengeinnsatsen skal være og kanten på hullet til elementet blir relativt kort (og det er skummelt ifb med godt feste.

    4) Ultraene veier nesten 50 kg/stk og gjengeinnsatsene jeg har til M5 er ikke ekstremt lange.

    ------

    Jeg tror Sluket et.al monterer i front og en annen ting er at disse driverne veier halvparten av LMSU. Pluss at jeg er paranoid.

    Det som er viktig - hvis dine innsatser krever det - er at du har en forsenkning til hodet på innsatsen, for den DRAR seg inn og shit kan sprekke. Mål diameteren med skyvelær på begge sider og bor litt større hull der den skal inn slik som i videoen, ellers kan den dra seg inn og sprekke opp hele driten, hvis det ikke er lang avstand til hullet.
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Ultraene veier 86,2 lbs = 39,1 kg. Har du en spesiell utgave?
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Vi rundet sjelden 39,1 til 50. Kanskje du hadde en bedre skole;)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Vi rundet sjelden 39,1 til 50. Kanskje du hadde en bedre skole;)
    Det er det jeg alltid har sagt, det offentlige skolesystemet er et geografisk lotteri. Det eneste du runder av til nærmeste tier og helst nedover er alder, og kun etter passerte 30.
     

    anders1234

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.04.2013
    Innlegg
    283
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    då ser d ut som eg tar helg i dag, så nå blir d uansett testkjøring til helga, hadde bare naboene vist hva dei har i vente.
     

    Tytte71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Innlegg
    2.150
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    me ein dobbling hvor mye høyere kann dette deles da? sonn teoretisk sett
    Sånn teoretisk så kan du ta beregne det fra: 343 / (avstanden mellom elementene i meter x 2). Dette er selvsagt veldig teoretisk. Men uansett hvor tett du setter elementene så ønsker du å begrense hvor høyt i frekvens de spiller, siden alt som foregår i DBA-systemet er mono. Det du tjener mest på er kapasitet/headroom.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn