Sven_Palvig
Hi-Fi freak
Sådan ser pap-vingerne ud opstillet. Det ser da godt ud.
Det er ikke hos mig.
Det er ikke hos mig.
"de vita laminerade pappvingarna med mdf lock kostar 900sv kr stHva koster disse papp-vingene?
Hei!
Det er godt I havde det kjempefint i Danmark. Rart at høre.Litt off-topic, men de fleste danske venner er nok inne på denne tråd så derfor: jeg tok med min familie til danmark i sommer og alle hadde vi det kjempefint, supertrivelige, blide folk overalt, vi kommer nok garantert tilbake, hadde jeg hatt penger nok hadde jeg kjøpt et sommerhus der nede
HejHei!
Hvordan er disse i Pap-winge sammenlignet med GIK sine Q7d?
mvh.
SAL
Jeg har sat to V-vinger op til højre for lyttepositionen. Oven på dem står der to Hofa diffusere.
Så prøvede jeg at sætte en Pap-vinge lige foran, men liggende ned.
Det var et gevaltig løft i lyden og der blev simpelthen mere loftshøjde. Jeg har prøvet det adskillige gange.
Det må være en tand bedre med en liggende V-vinge, formoder jeg?
Har du samme erfaring Krelle?
Og har du prøvet V-vinger contra Blomster-vinger?
Rart = mærkeligt /underligt på Norsk ! På dansk betyder rart hyggeligt.Det er godt I havde det kjempefint i Danmark. Rart at høre.Litt off-topic, men de fleste danske venner er nok inne på denne tråd så derfor: jeg tok med min familie til danmark i sommer og alle hadde vi det kjempefint, supertrivelige, blide folk overalt, vi kommer nok garantert tilbake, hadde jeg hatt penger nok hadde jeg kjøpt et sommerhus der nede
Tak! Godt at du syntes den er læseværdig.Leseverdig tråd.
Hva betaler man for en pappvinge?
Jeg har godt set de frekvenser, men jeg har bare ikke haft tid og ro dertil. Men det skal snart gøres. 20 mm. skulle passe med ca. 40 Hz læste jeg et sted.Ser bra ut Sven, det har hänt mycket på kort tid. Det skall bli kul när du ställt in v-4r och V-6 vad du tycker. Har du laddat ner frekvens-svepet från Svanås hemsida? Tror dom är från 20-100 hz.Det går att ställa in dom om man tar sina problemfrekvenser och kör på repeat och ställer in dem m hörseln, men det bästa är väl att mäta sig fram. Gott nytt wing-år önskar Krelle
Det har jeg ikke hæftet mig ved, men der er noget om det. Men jeg fokuserede mere på den bedre rumoplevelse der skete. Rummet voksede i højre side, hvis de blev sat der ex.När det gäller pappvingarna så är det så att de suger lite mer uppåt i registren pga av materialet, ca 3db fick jag information om för ett tag sen. Du kanske har upplevt något liknande?
mvh Krelle
Hi hi.Hehe jeg skal love for du hurtigt har fået ændret dit rum. Fin ny stol også
Hvis f.eks. at du sidder i et dip, kan det fjernes ved at dæmpe bagvæggen, hvis dipet skyldes lyden vandrer tilbage derfra. Så der sker en mer eller mindre udslukning. Modfase.Er der ik noget om at hvor der er et dip skal man netop ,omvendt umiddelbar logik ,dæmpe præcis der ?
Ja det har jeg. Jeg har jo to styks V-vinger og jeg har idag flyttet rundt med V-vingerne og erstattet dem med Pap-vinger. V-vingerne er bedst og der er et mindre fald i diskanten. Men derfor er de bestemt stadig gode som jeg har skrevet tidligere.När det gäller pappvingarna så är det så att de suger lite mer uppåt i registren pga av materialet, ca 3db fick jag information om för ett tag sen. Du kanske har upplevt något liknande?
mvh Krelle