Antonsen
Hi-Fi freak
Mandager kan da også være en OK dag.
mørt på kino er jo slik enn får brukt lyttemuskelene på riktig vis ved å få lukket alt annet ute, gjør vel ikke akk feil å få glinsende accuphase lysmagi midt i panna heller hadde svevd til evigheten og forbi med slik belysning i heimen selv
Man skal ikke kimse av Commodore 64! De letes frem fra loftet og kobles opp i uttalige hjem for tiden. Det ER en tid for alt! Også eldre prosessorer.Hodet mitt er en utdatert Commodore 64 serru, og når musikk skal avnytes på det mest seriøse da er det viktig at den stakkars prosessoren ikke har for mye annet å streve med som f.eks. en masse unødvendige synsinntrykk!
Mye likt dette.
Det der er et meget godt album med Karl Seglem
Sånt kan det jo helt klart bli stemning av ;DStatus sånn i firetiden i ettermiddag, lå på sofaen og var i ferd med å sovne og smalt det som faen og jeg har sikkert på at noe stort traff huset.
Mesta ble en lyktestolpe fattigere og jeg fikk besøk av ei snerten jente på plena
Er bare noen få cm men saltsørpe på veien gjør den utfordrende, i Bodø.Auda, så masse snø da. Hvor er nå dette i landet?
PS: Skal hun overnatte?
Og uten avispapir! Du er tøff!
Ja, vi kjenner jo alle din forkjærlighet for kinamikk... og nå altså kinesisk julemat.Mmmmmmm.... - julemat!
Gratulerer så mye som "far"! Så koselig med hvalper
Det er nok ikke mine denne gangen TT.Gratulerer så mye som "far"! Så koselig med hvalper
fine okke som.Det er nok ikke mine denne gangen TT.Gratulerer så mye som "far"! Så koselig med hvalper
Jeg er kun barnevakt for noen venner som har valper.
Vis vedlegget 413613