Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Jeg tror ikke det er lurt å sette en sum. Det beste er om man kan donere penger akkurat NÅR og hvor MYE man vil.
    Alle forstår at et slikt forum koster og drifte, og alle forstår at Høvdingen ikke tenker på penger, men bare gjør det av ren ENTUIASME.
    Derfor synes jeg donering er det eneste rette. :)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    hadde ikke en "minstesum" vært greit da ? og at man må ha innbetallt denne for å se annonser på sentralen ? kanksje vi hadde blitt kvitt disse utenlanske svindlerne da også ? så kan man sette hva man vil over denne minstesummen, f.eks 50 kr ?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Mange ulike forslag her, og jeg har vel satt opp et system som jeg kommer tilbake til på mandag. Det jeg kan si nå er at dette vil bli helt frivillig, og de som blir støttemedlemmer vil ikke få noen ytterligere fordeler på forum-biten. På Torget har jeg en side som heter "Arkivet", som kun jeg kan se. På denne siden kan jeg se alle utgåtte annonser og alle solgte annonser. Det ligger vel litt over 10.000 annonser på denne siden. En annonse varer kun 14 dager, og deretter går den inn i Arkivet, inntil evnt. selger legger den ut på nytt. Støttemedlemmer vil bl.a. få tilgang til denne siden, og det kan være et veldig nyttig verktøy. Støttemedlemmer vil også få en måned gratis med Wimp Hi-Fi, og jeg jobber med andre aktører om enkelte fordeler. Det vil også bli mulig for bransjeaktører å gi spesialtilbud til støttemedlemmer på siden her (ikke noe email spam).

    Jeg kommer verken til å bli rik eller få så mye ut av støttemedlemskap, men det har kostet meg mye penger og tid på å utvikle de nye sidene, og neste oppgradering er ny server, og en raskere side.

    Som sagt, jeg kommer tilbake på mandag eller tirsdag med en oversikt over hva støttemedlemskap vil innebære.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Jeg lovte å komme en tilbakemelding på man-tirs, men det har vært mye jobb å ta igjen, og tiden har ikke helt strukket til. Jeg holder på med siste del av dette prosjektet, men er nok ikke ferdig før førstkommende mandag.

    Mvh
    Høvdingen
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.846
    Antall liker
    50.866
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Jeg lovte å komme en tilbakemelding på man-tirs, men det har vært mye jobb å ta igjen, og tiden har ikke helt strukket til. Jeg holder på med siste del av dette prosjektet, men er nok ikke ferdig før førstkommende mandag.

    Mvh
    Høvdingen
    Nå må du få opp farta,ellers kjøper jeg polka griser for pengene isteden for :)
    O
     

    northpole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.11.2010
    Innlegg
    650
    Antall liker
    553
    Hadde gjerne sett at dette var knyttet opp mot å få lov og benytte torget .Da hadde vi kunne beskyttet oss litt mot enkelte svindlere som ikke bidrar positivt på HFS. :)
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Tommel opp på begge hender, dette er supert!! Betaling er allerede gjort.


    Støtt opp om det felleskapet vi har, og vil ha her inne!!
    HFS trenger hardware og lignende for og holde det gående, da er det minste vi bør gjøre om og støtte det.
    Ikke bare med hurrarop ifra salen, men med hard valuta.


    Håper alle gir så det svir nå!!


    Jan Robert
     

    JCP

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Innlegg
    780
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Jeg trykker og trykker på lenka, men jeg kommer bare til ei blank side..? Mulig det er en mobil-bug og at jeg må sparke i gang peseen :)
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Jeg trykker og trykker på lenka, men jeg kommer bare til ei blank side..? Mulig det er en mobil-bug og at jeg må sparke i gang peseen :)
    Linken vil ikke fungere i mobil-versjonen av HFS, og du må bruke full-versjonen av sidene for at det skal fungere.

    Mvh
    Høvdingen
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    JCP: Jeg gjennomførte nettopp betalingen via Paypal.

    Du går bare hit, velger summen, klikker "kjøp nå", så blir du dirigert til Paypal for å betale. Det gikk som smurt herfra.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Høvding, send en systemmelding til alle brukerne her inne med oppmaning til støtte :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.846
    Antall liker
    50.866
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    JCP: Jeg gjennomførte nettopp betalingen via Paypal.

    Du går bare hit, velger summen, klikker "kjøp nå", så blir du dirigert til Paypal for å betale. Det gikk som smurt herfra.
    Herfra også :)

    O
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.263
    Antall liker
    9.052
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Da var man selvfølgelig blitt støttemedlem til dette asylet av lyd på nett!! :) keep up the good work Høvdingen og kompani :)
     
    M

    Medlem 1792

    Gjest
    Jeg betaler gjerne Kr. 200,- for støttemedlemskapet men jeg absolutt ta dette WIMP abonnementet eller kan jeg velge det bort (for samme pris)?
    Jeg kommer i uoverskuelig framtid ikke til å bruke WIMP?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Jeg betaler gjerne Kr. 200,- for støttemedlemskapet men jeg absolutt ta dette WIMP abonnementet eller kan jeg velge det bort (for samme pris)?
    Jeg kommer i uoverskuelig framtid ikke til å bruke WIMP?

    Du er på ingen måte forpliktet til å tegne noe abonnement, og dette er kun en kode som du mottar pr. PM. Du kan gi bort koden, bruke den selv eller kaste den. Helt opptil deg.

    Mvh
    Høvdingen
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Støttet! :)
    Det skulle bare mangle, da ca. 90% av både salg og kjøp jeg har utført hadde blitt veldig vanskelig uten denne fantastiske siden.
     
    M

    Medlem 1792

    Gjest
    Jeg betaler gjerne Kr. 200,- for støttemedlemskapet men jeg absolutt ta dette WIMP abonnementet eller kan jeg velge det bort (for samme pris)?
    Jeg kommer i uoverskuelig framtid ikke til å bruke WIMP?

    Du er på ingen måte forpliktet til å tegne noe abonnement, og dette er kun en kode som du mottar pr. PM. Du kan gi bort koden, bruke den selv eller kaste den. Helt opptil deg.

    Mvh
    Høvdingen
    Supert!
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    betalt via PP
    gikk lett
    når kommer symbolet opp ved brukernavnet?
    mvh
    Leif
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    betalt via PP
    gikk lett
    når kommer symbolet opp ved brukernavnet?
    mvh
    Leif
    Alle støttemedlemmer vil få en stjerne til høyre for brukernavnet under "Info om selger" i selve annonsen på Torget, og dette indikerer at vedkommende selger har betalt for støttemedlemsskap, og vil gi deg som kjøper en større trygghet for at selger er en seriøs person. Det er lite sannsynlig at svindlere vil betale for slikt medlemsskap, og vi vil også vite hvem som har betalt for selve medlemsskapet. PS: "stjernen" vil kun dukke opp i annonser som blir lagt ut etter støttemedlemsskap tegnes, og ikke i annonser som ble lagt ut før den tid
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Litt usikker på om støttemedlemmer ønsker en eller annen form for merking på selve forumet, og det kan innføres, men er litt usikker på om det er ønskelig eller ikke.

    En mulighet er jo at støttemedlemmer selv skriver det i signaturen - på den måten kan en selv velge om en vil stå frem eller ikke.

    Mvh
    Høvdingen
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Men det kan alle gjøre uten og betale.... best om det blir noe standard ifra hfs
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Betalt med taknemmelighed og et smil.

    Kom igang med musikken for et par år siden, efter 30-40 års pause. Havde været umuligt uden Forum.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.263
    Antall liker
    9.052
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Det kan godt framkomme en plass på forumet også at man støtter, ikke bare på torget :)
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Selvfølgelig skal denne siden støttes:) Done deal:)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Fra alle som annonserer sitt bidrag her - inkludert undertegnede - så tror jeg det er lett å se at offentlig merking i forumet er ønskelig, haha.

    Denne er alltid like morsom. :) Totalt lættis.

     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    om et Støttemedlem ikon dukker opp ved siden av navnet vil det kanskje være flere som føler sin besøkelsestid.....:rolleyes:
    kjipt å være årelang medlem, ha nytte av HFS s goder og samtidig ikke bidra til fellesskapet...
    imo
    mvh
    Leif
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    om et Støttemedlem ikon dukker opp ved siden av navnet vil det kanskje være flere som føler sin besøkelsestid.....:rolleyes:
    kjipt å være årelang medlem, ha nytte av HFS s goder og samtidig ikke bidra til fellesskapet...
    imo
    mvh
    Leif
    Jeg heller nok mot å lage et lite ikon, og det kan virke som det er flere som føler det samme.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn