Den må jeg sjekke ut.
Jeg viste ikke at proffene i studio bruker høyttaler kabler. Trodde det gikk mest i aktive høyttalereHvis proffene som tar opp all godlyden i studio kan bruke Mogami, så kan jeg også.
Nei langt ifra..Jeg viste ikke at proffene i studio bruker høyttaler kabler. Trodde det gikk mest i aktive høyttalere
God påske, og pass på hørselenVis vedlegget 1009799
Alt er klart for påskefest for OAS og OVK.
Vis vedlegget 1009800
Vis vedlegget 1009801
Vis vedlegget 1009802
Varm og kald drikke settes ut når gjestene nærmer seg.
God påske ønskes alle hifi-venner.
Mistenker at det kan bli høylytte diskusjoner og mye kakling, ja. Kona kaller disse treffene mine for symøter.God påske, og pass på hørselen
Nydelig høyttalere
Ja, de er flotte. Hvor stort er dit rum?
48 kvadratmeterJa, de er flotte. Hvor stort er dit rum?
Føttene er ikke originale. Jeg bruker Stack Audio Auva 100-føtter fordi det låter bedre.Kan hende de er funksjonelle, men føttene ser ut som de ble avglemt under designet. Det oppå derimot..
Tror ikke det er så mye mer takhøyde hos meg i leiligheten fra 1983.^Bæltøff den Sorane-armen i sort, og ja; skal man teste pickuper eller bare liker å ha flere i rotasjon er det kjekt med bajonettfatning.
^^Høyttalerkabler må man alltid ha, til og med mellom plateforsterkere og høyttalerelementer.
Artig at vi har like store rom, men jeg har bare 235 cm effektiv takhøyde i huset fra 1976.