Rippe dvd

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.419
Antall liker
1.569
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Litt åpen overskrift, men det er meningen 🙂

En eller annen plass har jeg hele serien av In the night Garden/Drømmehagen, men jeg har ikke spiller i stua hvor husets lille miniterrorist som oftest befinner seg.
I det store og hele er han veldig lite opptatt av tv (men digger musikk heldigvis), men Drømmehagen fanger oppmerksomheten hans så jeg tenkte å finne meg ett problem som kan dumpe filmene på disk. Så håper jeg det går å stikke en usb-stick eller usb-disk i tv og spille direkte derfra.

Noen som har gjort dette før?
Ja, det ligger på YouTube, men det er irriterende mye reklame og jeg har jo kjøpt de en gang i tiden.

Det er en Samsung-tv av årets modell, 8serien om jeg ikke husker feil.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.591
Antall liker
8.179
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
MakeMKV er det programmet jeg har brukt, på et utall DVDer. Den ripper DVDen (uten komprimering) til en .mkv fil som leses av alle DVD og Blu-Ray spillere fra en USB stick. Kan også rippe ISO filer, Blu-Ray og HD-DVD. Uhyre enkelt og helt problemfritt.
 

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.419
Antall liker
1.569
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
MakeMKV er det programmet jeg har brukt, på et utall DVDer. Den ripper DVDen (uten komprimering) til en .mkv fil som leses av alle DVD og Blu-Ray spillere fra en USB stick. Kan også rippe ISO filer, Blu-Ray og HD-DVD. Uhyre enkelt og helt problemfritt.
Jeg får teste. Takker
 
Topp Bunn