Pro-Ject streaming app ?

Steen

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2005
Innlegg
1.129
Antall liker
1.391
Hei. Til dere som bruker Pro-ject streamere: Hvilken app er anbefalt. Jeg spør fordi "Project Play" ikke lenger finnes på Play butikken, og "Project Control" er en tom app. Har lastet den ned, men det er ingen funksjoner tilgjengelig. Tror det er Volumio som står for softwaren i "Stream Box S2 Ultra", men betyr det at en hvilken som helst Volumio app kan brukes. Som dere ser er jeg ikke verdensmester i dette, men håper på god hjelp.
Steen
 

Hallvars

Fersking
Ble medlem
02.08.2023
Innlegg
2
Antall liker
1
Sted
Oslo
Jeg har brukt (og vært svært misfornøyd med) "Project Play", så håper for all del at Project Control er bedre. Ser at begge appene er utviklet av Audio Tuning Vertriebs, så de kommer fra Pro-Ject. Håper de snart kommer med en tidal connect og spotify connect firmware-oppdatering.
Edit: testet den nye appen nå (iPhone 13, iOS 16.3.1), men den har ingen funksjoner. Veldig merkelig at de lanserer en app som ikke fungerer.
 
Sist redigert:

Hallvars

Fersking
Ble medlem
02.08.2023
Innlegg
2
Antall liker
1
Sted
Oslo
Jeg forhørte meg med Pro-Ject nå, som sier at den nye appen Pro-ject Control ikke er til stream box S2 Ultra, men til platespilleren T2 W, wireless streaming turntable. Det ser for øvrig ut til at Pro-Ject Play-appen fortsatt er tilgjengelig i google play, men om du fortsatt sliter, send en mail til at.order@audiotuning.at. Jeg fikk svar ganske raskt.
 
Topp Bunn