Pioneer VSX 921... et kanon kjøp

Just4Fun

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2005
Innlegg
1.469
Antall liker
29
Sted
Sauda
Torget vurderinger
1
Skulle innom Expert for å kjøpe en fjerde ATV2 til å ha på soverommet, da jeg kom over denne reciveren. Den kostet 2995 har Airplay og kan bruke iPod/iPad som remote. Vel hjemme koblet jeg den opp nede i kjeller stuen.
Jeg ble mektig imponert over hvor mye en får for pengene når det gjelder recivere nå for tiden. Den ble egentlig kjøpt pga at mangel på HDMI innganger på TV, denne hadde 4 stk. Men lydkvaliteten lå godt over min 10 år gamle Sony ES reciver som i sin tid kostet 18K. Jeg skjønner jo at verden går fremmover, men dette var drøyt....

Tenkte bare jeg ville slå et slag for denne reciveren, for til under 3k kan det umulig finnes noe bedre. Så hvis dere skulle være så heldig å komme over en så KJØP, svogeren var innom alle elektro forhandlere på Haugalandet idag, og de var rensket for denne modellen.
 

pak.k

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Innlegg
489
Antall liker
157
Sted
Charlottenberg
Torget vurderinger
1
Kan bara hålla med.
Köpte en före jul på ett öppningstillbud i en butik i sverige för 2700 sek ;D
Låter över förväntan måste jag säga, för att inte tala om hur mycket finesser man får med airplay osv... Supert :)
 

Reidar84

Fersking
Ble medlem
26.06.2012
Innlegg
3
Antall liker
0
Hei!

Jeg har googlet hele cyberspace på både norsk og engelsk etter en løsning på problemene jeg har med denne forsterkeren. Håper dere kanskje kan ta tiden til å hjelpe en hi-fi fersking.

Problemer er som følger.

Jeg kjøpte en utstillings modell, da jeg fikk den hjem og koplet den opp stod det ue33 i displayet, leser meg fram til at det er et problem med software updaten. bruker en kveld på å få koblet til forsterkeren via kabel, kjører software update en mange ganger og får stort sett update error 7. Plutselig løser problemet seg og den fungerer fint i ca en mnd. Nå står det ue33 i displayet igjen og jeg får ikke koplet den til nettet. Vær gang jeg går inn i network setup og setter opp dhcp eller stastisk står det aplying network settings, dette forsvinner aldri. Låser den seg? jeg har også forsøkt å sette opp den trådløse senderen til pioneer samme problem da.

Fjernkontrollen har vært et kjempe problem helt siden jeg kjøte forsterken, hvis jeg trykker på zone 2 på fjernkontrollen slutter den rett og slett å virke og jeg må nulle den ut ved å holde inne rcu setup og 0 til det kommer et blink, for så å slippe disse å holde enter til det kommer et statisk lys.

Håper på svar.

Mvh voksen mann på gråten.
 
Topp Bunn