En liten betraktning bare.
Den siste måneden har jeg på grunn av en hovedoppgave stort sett sittet foran skjermen, da med et forholdsvis enkelt head-fi oppsett bestående av AKG 601 og Beresford 7510.
Det er på ingen måte perfekt, manglene Beresforden har merkes godt, men uansett så er det fortsatt fullstendig mangel på lyttetretthet.
Jeg sitter gjerne en 4-6timer og lytter, det eneste som er slitsomt er og finne ny musikk og at jeg får merker av bøylen i panna siden det er mangel på hår der.
Så tok jeg meg i og slå på hovedanlegget for en liten lytt her en dag. Merket med engang hvor kritisk jeg ble, manglende diskant, lite engasjement og whatnot.
Så det er ikke bare fordeler med to anlegg hvor det billigste spiller best, for nå har jeg begynt og sett på nye høytalere. Da spesielt SA Mantra 60.
De har et utseende som er svært fordelaktig, smal og med masse ulike finisher, men ikke minst muligheten for sandfylling.
Skal se om jeg ikke får tatt en lytt etter jeg er ferdig med hovedoppgaven, og fått gjort meg ferdig med streaming prosjektet.
Har heldigvis fått godkjennelse av min bedre halvdel da jeg har funnet ut at det er best og la være og krangle så mye i disse dager.
Var ikke stort mer jeg ville, men greit og holde tråden i live.
Dagen tilbringes bak skjermen med en Brew Dog - Rip Tide Stout, smakfull og fin øl.