Ny Riaa eller ny pickup

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.405
Antall liker
1.551
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Mulig jeg kommer skeivt inn her, men er det å forstå at Primare er "mini-Bladelius"? :)

Primare A30.x er rene klasse A effekter, jeg har en A30.5 selv.

Og litt til info så har jeg mailet litt med Primare for et par uker side og da fikk jeg et hint om at de i løpet av året, sannsynligvis slutten, kommer en mye nytt. Han hadde ikke lov til å si hva, men det er nok til å ikke endre noe på oppsettet mitt.
 

mediakjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.11.2010
Innlegg
1.885
Antall liker
663
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Mulig jeg kommer skeivt inn her, men er det å forstå at Primare er "mini-Bladelius"? :)

Primare A30.x er rene klasse A effekter, jeg har en A30.5 selv.

Og litt til info så har jeg mailet litt med Primare for et par uker side og da fikk jeg et hint om at de i løpet av året, sannsynligvis slutten, kommer en mye nytt. Han hadde ikke lov til å si hva, men det er nok til å ikke endre noe på oppsettet mitt.
Den er ikke klasse A,men AB.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Mediakjendis: Det er riktig, det.

Tony: På en måte. Micke B har vært koblet til blant andre Primare som designer- han var et av de to ljushuvuden som startet hele merket- se over. Grunnkretsene i omtrent alt av Primare- inkludert din- er -i sin rotform- Mikaels "barn". Han gikk ut av Primare, startet Advantage, SAT og seinere eget merke under eget navn. Da ble de andre merkene solgt til Primare Systems. Jeg har forsterkning fra MB, håndbygget i Alingsås, der Bladelius Design Group idag ligger. Du vil garantert like dem også..Besøk

www.norskaudioteknikk.no

..når du er i Oslo en gang.

www.bladelius.com
 
Sist redigert:
Topp Bunn