Forsterkere Nord Acoustics Hypex NCore forsterkere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Det er eksakt samme strømforsyninger og samme layout. I databladene har 1ET400A ca 4 dB lavere THD+N enn NC500OEM ved 10 W ut, så resten må være på grunn av inngangsbufferne.

    Jeg ser heller ingen grunn til å bruke lineære strømforsyninger med mindre man tror at kundegruppen behøver å kjenne tyngden av en trafo. Jeg brukte lineære på UcD'ene mine, siden det ikke var så mange SMPS'er å velge mellom den gangen, men med NC400 har jeg brukt dual mono SMPS600. Ville gjort det samme igjen, uten tvil. Hvorfor legge switchestøyen fra en lineær strømforsyning i audiobåndet hvis man kan flytte den langt utenfor audiobåndet med en SMPS?[/QUOTE]


    Ikke helt eksakt samme strømforsyning iflg hjemmesidene til Nord. SMPS1200A700 ved NC500, SMPS1200A400 ved Purifi.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Mulig jeg har spurt om det tidligere eller noen har opplyst om det tidligere - om det finnes noen tester/brukeranmeldelser på disse nye "Orso ampene?"

    Er vel kjent i markedet fra forskjellige hold at klasse D amper til sekssifrede beløp spiller bra, mens det i amper som eksempelvis nevnt i spaltene over her egentlig finnes lite å lene seg til.

    Så kan man stille seg spørsmål om det ikke er det samme for klasse D som A/B og A amper, at dyrere konstruksjoner spiller bedre nettopp fordi de er forfinet/videreutviklet - med dette dyrere. Men, en liten tass av en D amp man kan holde med to fingre, kan ikke forstå den kan koste sekssifrede beløp - mangler tross alt et halvt hundre kg med innmat som eksempelvis en god A amp veier.

    Som med biler, to biler som ser ganske så like ut i størrelse - den som veier 600 kg mer - man merker det er mer bil (mer "innhold") allerede i det man åpner døra på den...
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.527
    Antall liker
    35.422
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Du finner en tråd på audiosciencereview her: https://www.audiosciencereview.com/...ds/vera-audio-class-d-amp-build-quality.9895/
    Ingen uavhengige målinger ennå, men Armands målinger er nok også spot on.

    For meg ser dette ut til å være en glimrende implementering av NCore. Muligheten til å switche gain og stereo/bridge-modus fra utsiden gjør dette til en perfekt byggekloss i mange anlegg. De aller fleste effektforsterkere har altfor høyt gain, så sus og støy fra tidligere i kjeden blir forsterket opp unødvendig mye, ofte 10-15 dB mer enn nødvendig. Her kan man sette gainet på effektforsterkeren slik at gainstrukturen i kjeden blir riktig, og man slipper å ha volumkontrollen stående mellom klokka åtte og ni. Det er ganske viktig. https://www.diyaudio.com/forums/diyaudio-com-articles/186018-gain-structure.html

    For Nord er standard gain 26 dB. Man kan også be om andre gainverdier ved bestilling. Gainet settes med en motstand som loddes inn i buffertrinnet, mens med Vera-forsterkeren kan brukeren velge mellom en serie forskjellige gainnivåer uten å måtte fyre opp en loddebolt.

    Det er kanskje riktig at folk ikke kan forstå at en liten og lett forsterker kan koste sekssifrede beløp, men det er i så fall en god ting. State of the art effektforsterkere er nå tilgjengelige for noen-og-tjue tusen. Det behøver ikke lenger koste en halv million og veie et halvt tonn.
     
    Sist redigert:

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Det finnes drøssevis av brukererfaringer på nettsiden til Nord. Så må man jo bruke litt filter selv mht hva slike brukererfaringer er verdt. De fleste er jo fornøyd med egne kjøp uansett.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Sagt på en annen måte; hver eneste gang jeg har hørt en skikkelig kl. A amp, sier jeg til meg selv at det MÅ være kl. A, skal man få frem fot & magi. Det samme, forsåvidt om gjeldende rørforsterkere, også, men de har ikke alltid de samme kvaliteter/muskler nedover.

    Så lurer jeg på; vil kl. D alltid havne ut som det gjør mellom A/B og A - at A alltid er den som gir mest fot & magi? Ennå ikke hørt en bemerkning om at en D konstruksjon henter frem det samme som A. Hehe, jo, av Lars Clausen, som i fullt alvor mener sine nyeste D-kreasjoner spiller bedre enn sine gamle Patriot kl. A forsterkere, men han er jo ikke helt objektiv da :)
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.527
    Antall liker
    35.422
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Jeg synes jeg har sett slike kommentarer om at klasse D spiller nokså likt klasse A (og bedre enn AB) siden de første UcD'ene kom på markedet. Fraværet av crossover-forvrengning er et nokså stort poeng der.

    Eksempel fra 2006:
    https://www.tnt-audio.com/ampli/udc180_e.html
    As a matter of fact the presentation of sound is quite similar to a good class A amplifier or a single ended triode unit. Something - so to say - very different from the T-Amp, that I'll use as a reference, just because it is another widely known example of new Class-D technology amplifier.

    The sound is clear, rather transparent, precise, detailed, with that specific "lucid" presentation typical of triode units.

    Low frequencies are well present and controlled, even though perhaps not as much as you would expect from an amplifer with a damping factor of 400. The entire bass range is definitely round and full, pleasant and effective, exactly as it happens with many tubed amp systems.

    Mid range is clean and smooth, not especially in evidence, but enough to give voices the correct body and appearance.

    High frequencies are open, clear, lucid, really tubey. Given these qualities, the unit does not forgive sources with a "digital" flavour in the sound! In such a case the sound becomes rather "viscid", unnatural and as such unpleasant. Otherwise, it is limpid and smooth.

    The soundstage is very wide and precise. No artificial depth seems to have been added, but all the natural depth of the recording is correctly presented. Despite the precision in the instruments portraits and in their positioning, the music, again as in tube units, tends to appear more as a whole than decomposed and dissected in its components as with T-Amp, for example. So the soundstage is very natural, very realistic, and very involving.

    The black areas among instruments and players are therefore vibrating with music, instead of being empty like it sometimes happens with the T-Amp. However, a lot of details and ambience informations are transferred to the listener while that strange (T-Ampesque) feeling of shortened sound queues is completely missing.

    The sound is always smooth and sweet, even though powerful.

    Anyway, while the sound character is in some way similar to the SET's one, the energy delivered to the loudspeakers is a completely different thing: even with my speakers, which in spite of a relatively high sensitivity of 90-91dB are well known to be a difficult load, the power is definitely there, and even though I still have not found the amp that makes them really fly (in facts no one of the amps I tested through the years have been able to fully achieve these result...), I have never heard them getting any closer to the take-off.
    Min erfaring er som nevnt at en NCore NC400 med SMPS600 låter ganske likt en UcD180HG eller UcD400HG med lineær strømforsyning og HxR-regulatorer, men med mye lavere støygulv.
     
    Sist redigert:

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    NC500. 400w 8 ohm, 700w 4 ohm. Så skjønner jeg ikke da hvordan man kan oppgi 550w ved 2 ohm...

    https://www.nordacoustics.co.uk/product-page/nord-one-se-up-nc500mb-mono-block-black-single
    Det er strømbegrensingen i forsterkermodulene som slår ut her. Nødvendig strøm i 2 ohm er 4 ganger så høy som i 8 ohm.
    Johan-Kr
    Nei, når verdien til ein motstand R vert halvert og spenninga V over han er den same vert straumen I dobla, ikkje firedobla. Dette fører så til at effekta P òg vert dobla:
    P = IxV = I^2 R = V^2/R.
    Du tenkte kanskje på brukopling? Da vert både straum og spenning dobla, og effelten vert firedobla.

    Når lastmotstanden (i praksis er det ein kompleks impedans) vert halvert vil effekten teoretisk verta dobla, men det er fleire grunnar til at det ikkje skjer:
    - utgangstransistorane har ein viss indre motstand, sjølv om han er svært liten i MOSFET-transistorar som vert nytta i klasse-D-forsterkarar
    - transformatoren har ein indre motstand (Thévenin-motstand), så forsyningsspenninga til forsterkaren Vcc går ned når straumen aukar

    I prinsippet kunne ein nytta lineære spenningsregulatorar for å halda Vcc og -Vcc konstant, slik som ein gjer i småsignalforsterkarar. Med i samband med effektforsterkarar ville lineære spenningsregulatorar (ein for positiv og ein for negativ Vcc) verta svært kostbart og føra til store effekttap, så det er det så godt som ingen som brukar. Det finst rett nok døme på slike, men det er unntak. Men om ein nyttar svitsja spenningsregulatorar kan ein halda Vcc konstant uavhengig av effektuttaket, under føresetnad av at regulatorane er dimensjonerte for det. Då står det ein likerettar og glattekondensatorar før høgfrekvenstrafoen. Denne tilnærma likespenninga (her er det greit med noko variasjon) vert så "hakka opp" av ein svtsjekrets til ei høgfrekvent (tilnærna) firkantkurve, som så vert transformert ned av ein fysisk liten (når frekvensen går opp, går dei fysiske dimensjonane på trafoen ned), trafo. Utgangsspenninga frå høgfrekvenstrafoen vert så likeretta og glatta. Med når rippelfrekvensen er stor (fleire hundre kHz) treng ikkje glattekondensatorane å vera så store. Ein svitsja regulator genererer høgfrekvent støy, men støykomponentane ligg langt over det hørbare området. Dei bør likevel fjernast, for å unngå interferens.

    I motsetnad til ei gamaldags råforsyning kan utgangsspenninga frå ein svitsja regulator haldast konstant, ved at ein nyttar tilbakekopling for å regulera kor lenge trensistorane (i regulatoren) er opne/stengt. I effektforsterkarar med lågfrekvenslikerettarar vil Vcc variera med effekten i lasten, og dette er noko av grunnen til at maksimum lasteffekt ikkje vert dobla når lasten vert halvert. Dette er likevel ikkje så dramatisl som det kan høyrast ut for, etter som ein skjeldan har bruk for maks effektuttak. Moderne effektforsterkarar har ofte stor open-sløyfe-forsterking (før tilbakekopling), slik at ein kan nytta kraftig tilbakekopling for å halda utspenninga proporsjonal med innspenninga, sjølv med stor lasteffekt. Dette gjeld moderne transistoreffektforsterkarar, ikkje røyrforsterkarar (som har liten open-sløyfe-forstering).

    Grunnen til at svitsja regulatorar enda ikkje så vanlege er vel at dei er ikkje like rett fram å konstruera som lågfrekvenste råforsyningar. Ikkje alle småprodusentane har kompetanse og resursar for å utvikla pålitelege svitsja regulatorar. Men dei vert meir og meir vanlege. Benchmark har vel ein lineær effektforsterkar med svitsja regulatorar, trur eg. Meridian tok til å nytta dei på 1980-talet, men på den tida var ikkje teknologien moden nok, og dei hadde mykje reklamasjonar på dei. Men i dag er teknologien så moden at det ikkje bør vera nokon grunn til å nytta gamaldagse råforsyningar i kommerielle effektforsterkarar. For sjølvbygg kan den beste løysinga vera å kjøpa ferdige svitsjmodeforsyningar, men eg har ikkje oversikt over kva som er tilgjengeleg. Kanskje andre har det?
     

    Armand

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.08.2005
    Innlegg
    2.965
    Antall liker
    7.016
    Sted
    Kongsberg
    ^De switchede power supplyene som brukes i Hypex konstuksjoner har ikke feedback for å holde spenningen konstant. Slike feedbacksløyfer har en tendens til å modulere ved ulike frekvenser i audiobåndet og det vil vi ikke ha. Switchingen ligger fast rundt 100kHz.

    Det er forøvrig riktig som det Fenalaar skriver strømmen i 2 ohm er 4 ganger så høy som 8 ohm. (I=U/R) Det er nok du enig i også Bolinder.

    Det er strømbegrensningen i NC500 modulene som setter grensen for effekten når impedansen går nedover. Ved 24A begynner den å begrense.
    24A er imidlertid peak strømmen. RMS strømmen blir 17A og effekten i 2 Ohm kommer av P= R*I^2 og vi får effekten 2*17^2 = 578W

    Det er forøvrig jeg som er synderen for innmaten i Vera forsterkerne. De første er til test på et par forskjellige steder i disse dager.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.679
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    NC500. 400w 8 ohm, 700w 4 ohm. Så skjønner jeg ikke da hvordan man kan oppgi 550w ved 2 ohm...

    https://www.nordacoustics.co.uk/product-page/nord-one-se-up-nc500mb-mono-block-black-single
    Det er strømbegrensingen i forsterkermodulene som slår ut her. Nødvendig strøm i 2 ohm er 4 ganger så høy som i 8 ohm.
    Johan-Kr
    Nei, når verdien til ein motstand R vert halvert og spenninga V over han er den same vert straumen I dobla, ikkje firedobla. Dette fører så til at effekta P òg vert dobla:
    P = IxV = I^2 R = V^2/R.
    Du tenkte kanskje på brukopling? Da vert både straum og spenning dobla, og effelten vert firedobla.

    Når lastmotstanden (i praksis er det ein kompleks impedans) vert halvert vil effekten teoretisk verta dobla, men det er fleire grunnar til at det ikkje skjer:
    - utgangstransistorane har ein viss indre motstand, sjølv om han er svært liten i MOSFET-transistorar som vert nytta i klasse-D-forsterkarar
    - transformatoren har ein indre motstand (Thévenin-motstand), så forsyningsspenninga til forsterkaren Vcc går ned når straumen aukar

    I prinsippet kunne ein nytta lineære spenningsregulatorar for å halda Vcc og -Vcc konstant, slik som ein gjer i småsignalforsterkarar. Med i samband med effektforsterkarar ville lineære spenningsregulatorar (ein for positiv og ein for negativ Vcc) verta svært kostbart og føra til store effekttap, så det er det så godt som ingen som brukar. Det finst rett nok døme på slike, men det er unntak. Men om ein nyttar svitsja spenningsregulatorar kan ein halda Vcc konstant uavhengig av effektuttaket, under føresetnad av at regulatorane er dimensjonerte for det. Då står det ein likerettar og glattekondensatorar før høgfrekvenstrafoen. Denne tilnærma likespenninga (her er det greit med noko variasjon) vert så "hakka opp" av ein svtsjekrets til ei høgfrekvent (tilnærna) firkantkurve, som så vert transformert ned av ein fysisk liten (når frekvensen går opp, går dei fysiske dimensjonane på trafoen ned), trafo. Utgangsspenninga frå høgfrekvenstrafoen vert så likeretta og glatta. Med når rippelfrekvensen er stor (fleire hundre kHz) treng ikkje glattekondensatorane å vera så store. Ein svitsja regulator genererer høgfrekvent støy, men støykomponentane ligg langt over det hørbare området. Dei bør likevel fjernast, for å unngå interferens.

    I motsetnad til ei gamaldags råforsyning kan utgangsspenninga frå ein svitsja regulator haldast konstant, ved at ein nyttar tilbakekopling for å regulera kor lenge trensistorane (i regulatoren) er opne/stengt. I effektforsterkarar med lågfrekvenslikerettarar vil Vcc variera med effekten i lasten, og dette er noko av grunnen til at maksimum lasteffekt ikkje vert dobla når lasten vert halvert. Dette er likevel ikkje så dramatisl som det kan høyrast ut for, etter som ein skjeldan har bruk for maks effektuttak. Moderne effektforsterkarar har ofte stor open-sløyfe-forsterking (før tilbakekopling), slik at ein kan nytta kraftig tilbakekopling for å halda utspenninga proporsjonal med innspenninga, sjølv med stor lasteffekt. Dette gjeld moderne transistoreffektforsterkarar, ikkje røyrforsterkarar (som har liten open-sløyfe-forstering).

    Grunnen til at svitsja regulatorar enda ikkje så vanlege er vel at dei er ikkje like rett fram å konstruera som lågfrekvenste råforsyningar. Ikkje alle småprodusentane har kompetanse og resursar for å utvikla pålitelege svitsja regulatorar. Men dei vert meir og meir vanlege. Benchmark har vel ein lineær effektforsterkar med svitsja regulatorar, trur eg. Meridian tok til å nytta dei på 1980-talet, men på den tida var ikkje teknologien moden nok, og dei hadde mykje reklamasjonar på dei. Men i dag er teknologien så moden at det ikkje bør vera nokon grunn til å nytta gamaldagse råforsyningar i kommerielle effektforsterkarar. For sjølvbygg kan den beste løysinga vera å kjøpa ferdige svitsjmodeforsyningar, men eg har ikkje oversikt over kva som er tilgjengeleg. Kanskje andre har det?
    Jeg har brukt både cold amps sine smps og sist connex eletronic ,soft swithing
    LLC Series Resonant Converter Topology , ett gammelt consept egentlig , refinet med dagens gode komponeter
    Veldig godt fornøyd med dem , de tilfører ingen støy sammen liknet men an analog supply, selv brukte jeg 2000rxi i siste TA prosjektet mitt
    https://connexelectronic.com/product-category/power-supplies/switched-mode-power-supply/
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Det er forøvrig jeg som er synderen for innmaten i Vera forsterkerne. De første er til test på et par forskjellige steder i disse dager.
    Spennede! Og til sist kanskje høre de selv en gang.

    Så langt, må jeg innrømme kl. A-drift (fra eksempelvis mannen du har samarbeidet mye med i Hokksund), er det som må til for å frembringe det jeg kalte for å oppnå fot & magi. Og etter en tre fire tiår med kl. A som heaven så sitter'n langt inne - den D'en - at disse småtassene virkelig kan by på det samme for ørene...! De jeg hører med - ørene - ikke tolkning av white papers :)
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.527
    Antall liker
    35.422
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Så langt, må jeg innrømme kl. A-drift (fra eksempelvis mannen du har samarbeidet mye med i Hokksund), er det som må til for å frembringe det jeg kalte for å oppnå fot & magi. Og etter en tre fire tiår med kl. A som heaven så sitter'n langt inne - den D'en - at disse småtassene virkelig kan by på det samme for ørene...! De jeg hører med - ørene - ikke tolkning av white papers :)
    Det siste er jo tema for en annen tråd, men det kan også virke som enkelte hører med badevekten i stedet for ørene. :)
     

    Armand

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.08.2005
    Innlegg
    2.965
    Antall liker
    7.016
    Sted
    Kongsberg
    Hvis forsterkerhalvdelene er godt matchet kan man kansellere litt likeordens forvrengning, men så godt matchet er nok ikke to NCore eller UcD (ifølge Bruno, da jeg spurte ham om nettopp det).
    På de forsterkerne jeg har bygget så ser jeg faktisk en reduksjon i THD ved brokobling.

    Ved 100W i 4 Ohm er THD 0,002%. Strømmen er da 5A. Vi ser de to modulene er ikke kliss like, men ganske godt matchet. Dette er forøvrig to tilfeldige moduler.
    Screen Shot 12-01-19 at 01.39 PM.PNG



    Her ved samme strøm (5A) fra de samme to moduler men brokoblet i 8 ohms last er effetten 200W og THD ligger på 0,0008%
    Screen Shot 12-01-19 at 01.41 PM.PNG


    På Vera forsterkerne gjør vi et par triks for å holde forvrengningen lavest mulig i brokoblet modus. Det handler blant annet om at jeg henter feedback fra et optimalt midtpunkt samt at vi aktivt kjøler utgangscoilene med en egen heatsink.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Så langt, må jeg innrømme kl. A-drift (fra eksempelvis mannen du har samarbeidet mye med i Hokksund), er det som må til for å frembringe det jeg kalte for å oppnå fot & magi. Og etter en tre fire tiår med kl. A som heaven så sitter'n langt inne - den D'en - at disse småtassene virkelig kan by på det samme for ørene...! De jeg hører med - ørene - ikke tolkning av white papers :)
    Det siste er jo tema for en annen tråd, men det kan også virke som enkelte hører med badevekten i stedet for ørene. :)
    Skal både ta av meg hatten og skru ned hattehylla, jeg, dersom kl. D gir meg fot & magi som bæltung kl. A :)
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Er ikke det bare til å få fingeren ut og høre på en eller annen Hypex da? Finnes massevis av forsterkere med moduler derfra.
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Så langt, må jeg innrømme kl. A-drift (fra eksempelvis mannen du har samarbeidet mye med i Hokksund), er det som må til for å frembringe det jeg kalte for å oppnå fot & magi. Og etter en tre fire tiår med kl. A som heaven så sitter'n langt inne - den D'en - at disse småtassene virkelig kan by på det samme for ørene...! De jeg hører med - ørene - ikke tolkning av white papers :)
    Det siste er jo tema for en annen tråd, men det kan også virke som enkelte hører med badevekten i stedet for ørene. :)
    Skal både ta av meg hatten og skru ned hattehylla, jeg, dersom kl. D gir meg fot & magi som bæltung kl. A :)
    Test blindt, så slipper man å bli påvirket av fordommer. Som vi alle er hele tiden.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.723
    Antall liker
    5.921
    Så langt, må jeg innrømme kl. A-drift (fra eksempelvis mannen du har samarbeidet mye med i Hokksund), er det som må til for å frembringe det jeg kalte for å oppnå fot & magi. Og etter en tre fire tiår med kl. A som heaven så sitter'n langt inne - den D'en - at disse småtassene virkelig kan by på det samme for ørene...! De jeg hører med - ørene - ikke tolkning av white papers :)
    Det siste er jo tema for en annen tråd, men det kan også virke som enkelte hører med badevekten i stedet for ørene. :)
    Skal både ta av meg hatten og skru ned hattehylla, jeg, dersom kl. D gir meg fot & magi som bæltung kl. A :)
    Mener du har skrytt av Gato Dia før, gav ikke det deg fot?
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Mener du har skrytt av Gato Dia før, gav ikke det deg fot?


    Gato sine klasse D låter veldig bra! Dessverre, har jeg aldri byttet om mellom monoblokkene deres og klasse D ampene, for direkte sammenligning. Men, til tross for at monoblokkene deres yter 450 W i 4 Ohm og tre av D-ampene 800 W i 4 Ohm, så føles ikke A/B monoblokkene svakere ut. Samtidig som jeg (subjektivt) vil si A/B forsterkerne deres høres enda mer troverdige ut - kall det magi.

    Også erfart andre ganger, at klasse D watt ikke virker like kraftig - men her sier eller beviser (?) kanskje målinger noe annet?
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ikke hørt noen av disse forsterkerne, men jeg synes de ser spennende ut på papiret. Det eneste jeg synes ser litt kjipt ut, er kabinettene. Det nye norske merket, Vera, ser ut til å ha valgt langt bedre/finere kabinetter. Hva slags strømforsyning skal stå i disse forresten?
    https://www.lydogakustikk.no/produkt/vera-audio-p400-1000-effektforsterker/



    Jeg har valgt ATI AT542NC til hytta. Gleder meg til å prøve denne ut.

    -BB-
    Gratulerer med en fin forsterker. Den kommer til og drive høytalerne dine med letthet. Trur det blir en fin match.
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.274
    Antall liker
    6.439
    Sted
    Under stjernene
    Jeg har ikke hørt noen av disse forsterkerne, men jeg synes de ser spennende ut på papiret. Det eneste jeg synes ser litt kjipt ut, er kabinettene. Det nye norske merket, Vera, ser ut til å ha valgt langt bedre/finere kabinetter. Hva slags strømforsyning skal stå i disse forresten?
    https://www.lydogakustikk.no/produkt/vera-audio-p400-1000-effektforsterker/



    Jeg har valgt ATI AT542NC til hytta. Gleder meg til å prøve denne ut.

    -BB-
    Lar hytta være hytta. og heller ordentlige saker hjemme.:rolleyes:
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.268
    Antall liker
    9.502
    Torget vurderinger
    2
    Du en racer til å finne spennende produkter BB !
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn