Utlralekkert. Master Audio sammen med en av mine favoritt CD spillere. Neppe tilfeldig at Neodio Origine er valgt her. Perfekt match til sort/kobber finishen på Master Audio spør du meg. Ultralekker CD spiller som har høstet supertester all over.
Dette kaller jeg High End av et bilde
Joda er smak og behag dette, personlig er jeg glad i blingBlankt kan fort balansere på/over grensen til bling etter min mening - ihvertfall uten kobber-avbrekk.
Sort demper blinget noe.
Nei, nå tøyser dupersonlig er jeg glad i bling
Det kan da ikke være så åpenbartNei, nå tøyser dupersonlig er jeg glad i bling
Ole Brum sin 'ja takk, begge deler' kan også fungere.Stor forskjell på, "å være glad i bling" eller "må ha det for at lyden skal bli bra" PS. EL. må leses med ironibriller
Dette er helt rått, personlig liker jeg sort bedre
Jeg er pinadø glad for at vi i oljeindustrien ikke leverer noen ting for tiden.Dette er helt rått, personlig liker jeg sort bedre
Men tåler også komboen sort/bling....
gismo
Denne kombinasjonen blir kjørt nå i helgen på Warsawa messa!
Bør jo fungere litt over snittet dette
Vis vedlegget 408554
Mvh: Espen L
Gikk rykter om at han skulle vise frem en Progression pre amp også! Har ikke sett noen bilder av den enda. Kanskje vi må vente til München messa?Progression meget lekre i svart
Blir du aldri lei av å skryte av SF? Det finnes mange og vesentlig bedre "talere"....Bra utstyr Espen, synd de bruker feil talere
gismo
Har hørt endel TAD og de er absolutt helt outstanding. Både gulvstående og de på stativ. Kraftfulle, musikalske, oppløste + alle andre audiofile beskrivelser tilgjengelige . Etter min mening! TAD elektronikk er heller ikke så aller verst . I Munchen synes jeg alltid at TAD har blant de 2-3 beste rommene. Det eneste som har imponert meg enda mer er tyske Tidal Audio. Men dette er vel ikke en tråd om Munchen-messen....Mange flotte kombinasjoner ute å går men spesielt gøy skulle vært å hørt TAD på forsterkeren min!
Har blitt imponert mang en gang over TAD på messer.
Reference serien (stativ) skulle vært gøy å lyttet på i kjente omgivelser
Hørte fullt TAD oppsett for første gang på Horten messa 2016, og det imponerte stort. By far beste lyd på messa IMO.Har hørt endel TAD og de er absolutt helt outstanding. Både gulvstående og de på stativ. Kraftfulle, musikalske, oppløste + alle andre audiofile beskrivelser tilgjengelige . Etter min mening! TAD elektronikk er heller ikke så aller verst . I Munchen synes jeg alltid at TAD har blant de 2-3 beste rommene. Det eneste som har imponert meg enda mer er tyske Tidal Audio. Men dette er vel ikke en tråd om Munchen-messen....Mange flotte kombinasjoner ute å går men spesielt gøy skulle vært å hørt TAD på forsterkeren min!
Har blitt imponert mang en gang over TAD på messer.
Reference serien (stativ) skulle vært gøy å lyttet på i kjente omgivelser
JP