Mark Levinson og Sonus Faber med mere

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
ANM: Langt ifra. Wadia har flere modeller som går rett inn i det der. Og det er da grenser for kryssmatch på budsjett. Digitalt og USB er ikke digitalt og USB er ikke perfekt som det er. Men- helt ærlig- vil du bruke Chromecast i et halvannenmillonsanlegg?? Det er nemlig min sammenligning. Sonos og Node 2 er gode, men det finnes bedre- radikalt bedre. Mimer er altså en av dem.. Kanskje du skal leve med en Embla en tid? Det har jeg gjort. Mimer funker på noenlunde samme måte, men er altså en rein streamer i toppklasse. Som holder mål i nevnte millionpakke. Dessuten: Jeg lever bla med flere par Sonus Faber også- som du kanskje husker.

Dolbytor: Yep! Men ser ut som om de er solgt. Prøv de Solidsteelene her oppe.
 
Sist redigert:

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Meget flotte komponenter og smakfullt hjem :)
Men det må da være mulig å få plassert høyttalerne på et mer verdig vis?
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Holmium: De responderer helt utrolig på forsterkeren din også..hehe..Egentlig synd du føler du må selge..Men sjekk Mickes nye Brage, du..Kanskje noe for deg!
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Holmium: De responderer helt utrolig på forsterkeren din også..hehe..Egentlig synd du føler du må selge..Men sjekk Mickes nye Brage, du..Kanskje noe for deg!
Tviler jeg ikke på, fantastisk god forsterker. Trolig den beste matchen jeg har hørt med SF. Har ikke testet på Stradivari, men forundrer meg ikke spesielt om det er kjempematch der også :)
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Holmium: Som sagt:Hadde jeg hatt strømkurs til den...Elsker det de gjør med Fabere.
Og så er Mickes Brage betalbar også..en 50w klasse A- kjempe på 19 kilo. Deler chassis og kabinett med Tyr 3, men er fullanalog. Grei amp å erstatte Y2 med, vel? Hvis du vil holde deg innen merket, mener jeg..

And now: Back to the thread..
 
Sist redigert:

jferk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.02.2004
Innlegg
116
Antall liker
23
Sted
Åkrehamn
Meget flotte komponenter og smakfullt hjem :)
Men det må da være mulig å få plassert høyttalerne på et mer verdig vis?
Alt er vel mulig men måtte gjøre en del kompromisser , før sto dCS I en Audio Hepta Rack med dempe plater og Nordost cone under bena, høytalerene lengre fra vegg osv , men lyden er uansett mye bedre nå men dette tilskriver jeg bytte av forsterker. J

Jeg la ut et bilde av hus utvendig selv om dette var noe "off Topic" etter forespørsel fra en av medlemmene, du vil se at det er store vindu flater og i denne avdelingen er det på motsatt side et stort kjøkken så vegg plass var en utfordring. Jeg valgte å bruke eksisterende møbler , men en ny salong med et sete mindre så hadde det vært enklere . I tillegg så bruker jeg foreløpig en gammel HI-Fi stativ da et nytt med samme bredde som TV vil umuligjøre plassering av forsterker. Og har også lest at denne forsterkeren er for dyp for en vanlig rack uten at jeg kan gå god for det da. (Det var på minus siden på en av de uttallige testene jeg leste før kjøp)

Men det er kanske enklere muligheter og det er å sløyfe sub og kanskje hene det buede TV på vegg , men uansett så ble denne min største aha opplevelse noengang I min HI-Fi tid , Det har nesten ikke vært liv I bassene før og jeg liker dynamikk , så får jeg prøve å perfeksjonere litt etterhvert :)

Mvh Jostein
 
Topp Bunn