Magico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E_s

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.12.2006
    Innlegg
    90
    Antall liker
    0
    Sted
    Drammen
    Nå føler jeg at uansett hva jeg sier, blir jeg mistenkeliggjort for å dele en opplevelse av hvordan jeg oppfattet lyd, ikke så gøy. Men Mc 2,2kw en Esoteric K-01 spiller og annet jeg ikke er sikker på hva var...kanskje monoblokkene er litt varme,mørke i lyden? Uanset, vedkommende har utstyr for mange millioner, en gedigen platespiller i kjøleskapstørrelse nesten som så ut til å sveve/henge i luften, Svære JmLab i bakgrunnen av hver hjørnevegg, flere høytalere stående i rommet ved siden av + en hel stue med veggene fullt til randen av lp plater..Jeg vet ikke hva kabling,strømrens eller noe slik han brukte[h=1][/h]
     

    QWERT

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.04.2012
    Innlegg
    323
    Antall liker
    136
    Torget vurderinger
    0
    Hørte Q7 i butikk i sommer og det låt meeeget bra, og uten noe form for akustikk tiltak.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.249
    Antall liker
    10.831
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Men E_s... "Heller mot det varme" - "ikke nøytral nok". Er det ikke slik du foretrekker lyden jfr. endel innlegg du har her inne for noen år siden? Burde jo vært perfekt for deg slike Q7 da..

    Jeg heller litt imot den varme lyden, men samtidig definert og holografisk, dynamisk. Kan disse gi meg det mon tro?

     

    E_s

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.12.2006
    Innlegg
    90
    Antall liker
    0
    Sted
    Drammen
    kanskje en annen varm høytaler da ?..man forandrer seg, nøytralt er alltid bedre
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Med 2 nick? Så kan det vel bli noe vanskelig å huske hvor du legger de forskjellige? ;) Om så er.

    http://www.hifisentralen.no/forumet/mitt-anlegg-og-billedtra-der/67212-roysens-stueanlegg-32.html
    svar 1589
    Mvh.KW
    Det er ikke mitt nick, men en god kompis sitt..har nok glemt å logge ut der ja fra hans bruker da jeg var på besøk. Derfor jeg ikke fant det ja..
    Greit "uhell" det, men slikt bør en være forsiktig med ved såpass sterke uttalelser om noe.............ikke bra imo for den nevnte.............greit å avslutte med hilsen E_s f.eks.
    Mvh.KW
     
    Sist redigert:

    E_s

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.12.2006
    Innlegg
    90
    Antall liker
    0
    Sted
    Drammen
    Yes I know...jeg har sendt mail og informert om det, jeg tror ikke Virgoen er klar over det selv, eller har merket det.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.249
    Antall liker
    10.831
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hmm - vet ikke helt jeg. "Noe" sier meg at Virgolate (som ikke har lagt inn innlegg etter det som ble linket til her), Crusis og E_s er en og samme person... For alt jeg vet er det flere nick også?
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    For noe tull. Jeg og E_s er gamle kompiser, som nok til tider har brukt hverandres bruker uten egentlig tenke over hvem som var innlogget, noe som selvføølgelig ikke skal skje...men da vi til tider er impulsive og entusiastiske hifisjeler, som deler mye av samme synet, har det nok skjedd. Om han har andre brukere enn det kan jeg ikke svare på, men det er det isåfall flere her inne som har. Forøvrig synes jeg slike kommentarer av moderator isåfall kan tas privat
     
    R

    Roysen

    Gjest
    For noe tull. Jeg og E_s er gamle kompiser, som nok til tider har brukt hverandres bruker uten egentlig tenke over hvem som var innlogget, noe som selvføølgelig ikke skal skje...men da vi til tider er impulsive og entusiastiske hifisjeler, som deler mye av samme synet, har det nok skjedd. Om han har andre brukere enn det kan jeg ikke svare på, men det er det isåfall flere her inne som har. Forøvrig synes jeg slike kommentarer av moderator isåfall kan tas privat
    Men kan dere forstå at det blir spekulasjoner? Folk flest klarer å holde orden på slikt og holder seg stort sett til egen PC. Dessuten minnes jeg at også du skriv i min tråd at du hadde hørt Magico Q7 uten å være fornøyd. Hvordan henger det sammen?

    Mvh
    Roysen
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Men kan dere forstå at det blir spekulasjoner? Folk flest klarer å holde orden på slikt og holder seg stort sett til egen PC. Dessuten minnes jeg at også du skriv i min tråd at du hadde hørt Magico Q7 uten å være fornøyd. Hvordan henger det sammen?

    Mvh
    Roysen
    Jeg skjønner godt det. Samtidig svarte jo E_s at det var grunnen han ikke hadde funnet det innlegget, fordi han var på min bruker..jeg har heller ikke lagt merke til det før idag, da jeg ble gjort oppmerksom på det, ergo Q7 fra meg i din tråd...det har kanskje skjedd i noen fåtilfeller vi har brukt hverandres bruker uten kanskje være klar over det, vi har sittet mye med samme maskin.
    For meg er det ikke verdens undergang, for det handler kun om enkle ting som hifi, som hverken kan skade ( om enn mulig hørsel / stolthet eller ære), noen som helst. Forøvrig synes jeg slikt som dette burde tas privat av moderator. Du kan forøvrig jekke deg ned, du tåler ikke så mye motstand selv rent svarsmessig til tider og jeg vil si enkel vennlighet er like viktig...E_s har hørt mye rart, langt mer enn meg, og du er nok ikke eneste som verken eier eller har hørt Q7.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.010
    Antall liker
    10.802
    Sted
    Skien
    Har hørt: S1 + S3+S5+Q1+Q3+Q5 Og disse har jeg hørt på en del forskjellige forsterkere og enkelte av modellene har jeg hørt flere ganger i en del timer. Ingen av disse lytte seansene har jeg fått inntrykk av at de heller noe mot det varme (etter mine ører)Har ikke hørt Q7 enda men for (håper) kanskje mulighet til det i nærmeste fremtid, må si jeg er spent på og litt forundret vis Q7 har en helt annen klangbalanse en alle de øvrige modellene!
    Har også lest noen tester av de og kan ikke huske at det har stått noe om at Q7 heller mot det varme?

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Hei alle Magico venner.
    Da venter man i spenning på at ett par Magico S1 skal ankomme Nordens Paris. Måtte ukene frem til levering fly raskt!
    Veldig spent va en har i vente!

    Mvh Sviggum
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Hei alle Magico venner.
    Da venter man i spenning på at ett par Magico S1 skal ankomme Nordens Paris. Måtte ukene frem til levering fly raskt!
    Veldig spent va en har i vente!

    Mvh Sviggum
    Grattis!

    Hvilken farge har du valgt, og hva for andre produkter vil du koble til? Og - hvorfor har du valgt S1 fremfor andre høyttalere man kan kjøpe?

    Cheers!
     
    Sist redigert:

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Jeg valgte bronze. De siste tre par høyttalere jeg har eid har alle vært i sort highgloss. Så tenke jeg ville prøve noe nytt denne gangen og ut i fra bilder syns jeg bronze ser penest ut.

    S1 skal parres med Devialet 170.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.010
    Antall liker
    10.802
    Sted
    Skien
    Hei alle Magico venner.
    Da venter man i spenning på at ett par Magico S1 skal ankomme Nordens Paris. Måtte ukene frem til levering fly raskt!
    Veldig spent va en har i vente!

    Mvh Sviggum
    Gratulere sviggum
    Har lyttet noen ganger på S1 og er imponert hva disse forholdsvis små høyttalerene leverer av lyd. Husk at de trenger lang innspillingstid tid før de spiller opptimalt. Trur knapt jeg har hørt noen høyttalere forandre seg så mye under innspillingsperioden som S1 gjorde.
    Sist jeg var hos en venn av meg som har S1 så var de blitt innspillte og her kan jeg si at du virkelig har noe å glede deg til når dine S1 er innspillte.
    Var det lang leveringstid ?
    Mvh: Espen L
     

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Hei alle Magico venner.
    Da venter man i spenning på at ett par Magico S1 skal ankomme Nordens Paris. Måtte ukene frem til levering fly raskt!
    Veldig spent va en har i vente!

    Mvh Sviggum
    Gratulere sviggum
    Har lyttet noen ganger på S1 og er imponert hva disse forholdsvis små høyttalerene leverer av lyd. Husk at de trenger lang innspillingstid tid før de spiller opptimalt. Trur knapt jeg har hørt noen høyttalere forandre seg så mye under innspillingsperioden som S1 gjorde.
    Sist jeg var hos en venn av meg som har S1 så var de blitt innspillte og her kan jeg si at du virkelig har noe å glede deg til når dine S1 er innspillte.
    Var det lang leveringstid ?
    Mvh: Espen L
    Takk takk Espen L.

    Det høres meget bra ut! Har jo aldri hørt Magico så man tar jo en liten rå sjangs å kjøpe de uhørt. Men av det man har lest av tester og det som er skrevet i denne tråden, er jeg bra sikker på at jeg har gjort ett godt valg.

    Har du noen gang fått hørt S1 sammen med Devialet?
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Har du noen gang fått hørt S1 sammen med Devialet?
    Jeg har hørt S3 med Devialet flere steder. Faktisk så settes Magico og Devialet opp i samme setting ganske så mange steder, leser jeg også. Det må være et-eller-annet i den kombinasjonen som favoriserer gjensidig.

    Sist jeg hørte S-erien med Devialet var i Stockholm for bare noen uker siden. Erfaringen fra den messen der deler jeg gjerne med deg, idet jeg quoter meg selv med følgende:

    http://www.hifisentralen.no/forumet...lm-2014-8-9-februar-2014-a-2.html#post1761475

    JackX dag 1 skrev:
    Absolutt største skuffelse? Gitt prisen, "prisen" må gå til AudioNord's andre rom hvor de hadde Magico S3 & Devialet 240. Går rett og slett ikke an å presentere et slikt oppsett på en slik måte! Fullstendig uinnspilt, metallisk digitalklirr ... la meg ikke fortsette, jeg blir bare vred.
    Så gikk natten, og neste dag kom smilet frem:

    JackX dag 2 skrev:
    Halvveis i dag 2:

    Men - også her i Stockholm kom det en tilsvarende hyggelig og positiv opptur. Min sterkt kritiske rapport (hva angår Magico S3 og Devialet og EmmLabs) skal i dag få sin renessanse: i går låt det metallisk, innelukket, nesten uten evne til å formidle hva et slikt anlegg *egentlig* skal kunne formå å formidle. I dag låt S3 slik som S3 kan!

    Etter litt ukjent musikk fikk jeg satt på en velkjent Pink Floyd "Breathe" ... tanken var at denne (for meg iaf) referanse-CD låten skulle få klinge ut før jeg ville konkludere. Men jeg satt gjennom 4 låter til, og med økende volum. For en lettelse! On the Run låt som den desperate flukten (via flyplassen og alt dertil hørende artefakter av lyder) jeg er så vel vant med fra eget anlegg. Filtrering og resonans er jo modulert, og ikke alle oppsett får med seg den videste høyre/venstre panoreringen låten inneholder. Det gjorde det til gangs her! Eksplosjonen nær slutten, og som igjen går over i den underfundige Time var troverdig.

    Hva var så fullstendig feil i går - og så riktig idag? Innspilling? Tja, det også. Men i dag var EmmLabs byttet ut til fordel for AudioReserach sin CD spiller (brukt som transport). EmmLabs? Ødelagt! Nysjekket superspiller hadde fått akutt anfall av feber, ut av anlegget - inn fra venstre altså AR-spilleren.

    And that's the short & sweet of it.
    Glad det ble avklart.
    I retroblikk tror jeg at jeg må understreke sterkere at selv om det var spilt på temmelig uinnspilt utstyr første dag så skulle det faktisk ikke mer enn noen gode timer med spilling før S-serien åpnet seg på en radikalt bedre måte. Tror du trøstig kan se med stor glede til mange deilige timer med Devialet'en og en überflott høyttaler!

    Se også her:

    http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?cspkr&1383583382&read

    peterayer skrev:
    11-11-13: Peterayer
    I have not heard the Devialet, but I own the Magico Mini 2 in a room slightly smaller than yours. You can check out my system page. If you are considering Magico speakers, you should listen to the S1 which is a floor standing two way which is supposed to be even better than the Mini 2. Your room is large enough to consider larger Magico speakers because with their sealed cabinets, they can be used in slightly smaller rooms, IMO. You will need lots of power with Magico speakers though. They are not easy loads to drive properly.
     
    Sist redigert:

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Der skremte du meg godt Jackx! Men smilet kom fort etterhvert som man leste litt nedover :) Har og lest/hørt mye bra om Devialet sammen med Magico. Og når jeg nå ønsket meg ett nettere oppsett, altså ut med effekt,pre, dac etc og inn med en integrert forsterker var ikke valget så vanskelig. Og designet er jo bare nydelig!

    Mvh Sviggum
     

    soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Det høres meget bra ut! Har jo aldri hørt Magico så man tar jo en liten rå sjangs å kjøpe de uhørt. Men av det man har lest av tester og det som er skrevet i denne tråden, er jeg bra sikker på at jeg har gjort ett godt valg.

    Har du noen gang fått hørt S1 sammen med Devialet?
    Svarer på denne selv om jeg ikke er Espen L...

    Har hørt S1 med Devialet 110 og 240. Disse franske designer forsterkerne fungerer aldeles utmeket med Magico, faktisk låter S5 også flott med Devialet. I det hele tatt overrasker de meget positivt på en rekke høyttalere.

    Hørte forresten S1 senest idag hos Renaissance Audio sammen med en integrert Ayon SET-forsterker. Fungerte veldig godt.

    Gratulerer og lykke til med S1.

    mvh
     

    comstedt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.10.2010
    Innlegg
    184
    Antall liker
    18
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Magico spelar vad man matar dem med, jag tycker kanske de är rätt kostbara men de har väldigt dyra kabinett.. Med samma Elektronik har inte Revel en sjans mot en Q5 vartfall, q3 kanske har mindre bas, men betydligt mere nøjaktiga, revelen er en veldigt prisværd højtalare men viss revel er high end ær Magico Referense højtalare.
    Edit: Med det mener jeg at viss du har varme ting foran vil di spille varmt, kalle ting foran spiller di kallt, neutrale ting så spiller di neutralt. Di blir vad du har ellers.

    Jag har jæmført mina aktiva Linn Klimax 320A (stativare) mot revels størst/dyraste och Linn er og en helt anna verld, men man får så mye ekstra med Revelen i og med at den i prinsipe er fullrange, synes og revelen er lit mindre nøje med eksakt plasering og, Linnen og MAgicon vil det i prinsip gjøre stor forskjell med plasering på 0,5cm eller noen mm. Men sånn er det i regel destom mer eksakt utstyr så trenger det mer nøje instalasjon for at få ut max av det.

    Jeg hørte Q5 med Linn klimaxds og husker ikke fortrinn og sluttrin men det var kanske noe topp krell og det var skikkelig bra, men bare skift kjilde til for eksempel en kjedlig oppo bluray og det dør direkt. Viss man ikke har råd ville jeg gå får bedre kjilde og rimligere højtalare. Magicon vil man ikke få max ut viss en ikke har skikkelig referanse utstyr. det er nok derfor di laget S serien (som jeg ikke hørt, har ikke hørt Q7 selv om det nok hadde vart morsomt det og).
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.010
    Antall liker
    10.802
    Sted
    Skien
    Hei alle Magico venner.
    Da venter man i spenning på at ett par Magico S1 skal ankomme Nordens Paris. Måtte ukene frem til levering fly raskt!
    Veldig spent va en har i vente!

    Mvh Sviggum
    Gratulere sviggum
    Har lyttet noen ganger på S1 og er imponert hva disse forholdsvis små høyttalerene leverer av lyd. Husk at de trenger lang innspillingstid tid før de spiller opptimalt. Trur knapt jeg har hørt noen høyttalere forandre seg så mye under innspillingsperioden som S1 gjorde.
    Sist jeg var hos en venn av meg som har S1 så var de blitt innspillte og her kan jeg si at du virkelig har noe å glede deg til når dine S1 er innspillte.
    Var det lang leveringstid ?
    Mvh: Espen L
    Takk takk Espen L.

    Det høres meget bra ut! Har jo aldri hørt Magico så man tar jo en liten rå sjangs å kjøpe de uhørt. Men av det man har lest av tester og det som er skrevet i denne tråden, er jeg bra sikker på at jeg har gjort ett godt valg.

    Har du noen gang fått hørt S1 sammen med Devialet?
    Hey
    Har ikke hørt Devialet på S1 men en god venn av meg var på messen i København nå sist og der spilte de på S1 + Devialet, han sa at det var en veldig bra kombinasjon. Har hørt S1 med APL (integrert) å Bryston og Audionet. Personlig så likte jeg best kombinasjonen med Audionet det fungerte strålende sammen med S1.
    Ser på utenlandske forum at det er en del som bruker Devialet på S1 så da vil jeg nok tru at dette er en bra kombinasjon. Synes også Devialet forsterkeren er Sexy å se på :)
    Minner deg på igjen å ikke evaluer lyden før de har fått en del innspillingstimer, dette trenger virkelig S1.

    Mvh: Espen L
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.304
    Antall liker
    3.407
    Torget vurderinger
    49
    Har hørt Magico S1 med Devialet 110 hos Renaissance Audio Bergen i ca 2min(hadde det travelt:) )
    Det låt skambra, gled deg :)
     

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Svarer på denne selv om jeg ikke er Espen L...

    Har hørt S1 med Devialet 110 og 240. Disse franske designer forsterkerne fungerer aldeles utmeket med Magico, faktisk låter S5 også flott med Devialet. I det hele tatt overrasker de meget positivt på en rekke høyttalere.

    Hørte forresten S1 senest idag hos Renaissance Audio sammen med en integrert Ayon SET-forsterker. Fungerte veldig godt.

    Gratulerer og lykke til med S1.

    mvh
    Får Devialet 170 til uken, så får testet den på Canton høyttalerne frem til S1 ankommer. Er veldig spent på hva denne lille hærligheten kan frembringe av go lyd.
     

    sviggum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.01.2010
    Innlegg
    155
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Hey
    Har ikke hørt Devialet på S1 men en god venn av meg var på messen i København nå sist og der spilte de på S1 + Devialet, han sa at det var en veldig bra kombinasjon. Har hørt S1 med APL (integrert) å Bryston og Audionet. Personlig så likte jeg best kombinasjonen med Audionet det fungerte strålende sammen med S1.
    Ser på utenlandske forum at det er en del som bruker Devialet på S1 så da vil jeg nok tru at dette er en bra kombinasjon. Synes også Devialet forsterkeren er Sexy å se på :)
    Minner deg på igjen å ikke evaluer lyden før de har fått en del innspillingstimer, dette trenger virkelig S1.

    Mvh: Espen L
    Ut i fra det jeg også har lest og hørt andre fortelle er nok Devialet ett godt valg :) Men det blir litt rart å gå fra ett stort rack med masse komponenter til en flat liten forsterker. Men ser frem til ett mer ryddig oppsett som forhåpentligvis vil låte enno bedre en det som er her i dag.

    Skal gi S1 god tid før jeg starter evalueringen. Vet du sånn ca hvor mange timer de trenger?

    Mvh Sviggum
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Ut i fra det jeg også har lest og hørt andre fortelle er nok Devialet ett godt valg :) Men det blir litt rart å gå fra ett stort rack med masse komponenter til en flat liten forsterker. Men ser frem til ett mer ryddig oppsett som forhåpentligvis vil låte enno bedre en det som er her i dag.

    Skal gi S1 god tid før jeg starter evalueringen. Vet du sånn ca hvor mange timer de trenger?

    Mvh Sviggum
    Tror du vil merke stor forskjell allerede etter 20-25 timer, blomstre vil de etter ca 100t - og med 200t+ vil de slå ut i full blomstring!
    Tror det svaret vil gjelde for både S- og Q-serien.
    Leste etter eller annet sted at Magico selv ikke anbefaler spesielle burn-in CD'er, men heller fore med litt krevende musikkformer a la jazz.

    Cheers!
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.667
    Antall liker
    3.301
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Da har jeg omsider fått hørt s5 og s3, begge på senteret Adelphi i Singaopore. Her finnes en utrolig samling med high-end komponenter under ett tak. Hva lå i CD spilleren? - Ole Paus! Jeg fikk hørt litt annet etter hvert, men artid å treffe "kjentfolk" i et demorom på den andre siden av kloden.

    S5 sto oppkoblet på Mark Levinson elektronikk. s3 på Soulution. S5 var akkurat så bra som jeg fryktet, det var nesten så tårene begynte å renne. Jeg ble virkelig rørt. Mega bra på virkelig gode innspillinger, men jeg har en anelse om at de dessverre også vil avkle moderne komprimerte innspillinger til det fulle. De virket klangmessig forholdsvis like mine Piega Coax høyttalere, men med enda mer robust bassgjengivelse, og enda større fravær av høyttalerne i lydbildet. Litt bedre på alt.

    Det eneste jeg hørte i dag som jeg tror overgår s5 var MBL radialstrahler Reference 101 E mkII. De hadde riktignok MBL sin beste elektronikk i ryggen og et bedre lytterom. Utseende er dog langt mer diskutablet. Gull og glitter er ikke helt min greie, men de hadde en ekstremt stor sweetspot som jeg kunne levd med. I tillegg spilte jeg ikke kjent musikk, det er alltid et lite minus eller hvertfall et forbehold.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.429
    Antall liker
    1.379
    Nytt "medlem" i Magico-klubben melder sin ankomst :)

    Da er bestillingen lagt inn:

    Q3.jpg


    Påregner omlag 8 ukers leveringstid.

    Mens jeg først var kommet ut på galeien bestilte jeg like godt "full pakke" fra Ypsilon.
    Dvs, jeg hadde jo StepUp & RIAA fra før. Så denne gangen har jeg lagt inn bestilling på CDT-100 cd-spiller (og med opsjon på DAC-100 d/a), PST-100 mkII pre & 2 stk Aelius hybride amper.

    Dette skal bli gøy!

    Cheers!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn