LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Lite aktivitet her inne.

    Nyter i fulle drag oppsettet slik det har vore siste 1 1/2 året.
    Ser for meg at det blir litt kabeltesting etterkvart, der er det litt å hente.
    Gradient Revolution fortener også bedre vibrasjonsdemping, men lever greitt med det eg har idag inntil vidare.

    Platespelaren er vel største flaskehalsen forøvrig, men den ønsker eg å beholde.
    Den har vore ein trufast følgesvenn i 20 år.

    Vel, tilbake til musikken!

    mvh
    Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Det var sant.

    Heilt urørt har ikkje oppsettet fått stå i fred siste 1 ½ året.

    I fjor haust tok Stello DA220 MKII over for DP DACen. Testa i den forbindelse sjølvsagt desse mot kvarandre.

    Lydbildet er sjølvsagt i høgste grad gjenkjenneleg. Av ulikheter frå tidligare registrerar eg at dei nedre frekvensane fremdeles er beherska (ittno partybass nei), men går djupare og er strammare/»tørrare» enn tidlegare. Utruleg dybde og bredde (nesten skremmende på Amused to Death). Generelt meir luft mellom instrument og stemmer, eksempelvis lettere å følga annenstemme ved fleirstemt sang. Generelt litt lysare gjengivelse (eg har hatt sistnevnte inntrykk tidlegare ved oppgraderingar til nyare hardware). Det som derimot overrasker meg, flåsete som det er, er at det framleis er mogleg å få a-ha opplevelsar over å "høyra nye lydar".

    Eg likte endringa, og brukar enno Stelloen snart eit år seinare :)

    stello.jpg

    Bilete henta frå hifisentralen.no

    Mvh
    Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Midlertidig meir tid til musikken

    Etter ein skiveprolapsoperasjon har eg endeleg meir tid til musikklytting i ein periode framover.

    Vinyl er dog ikkje forenlig med ryggens tilstand no i startfasen.
    Men, etterkvart som kroppen vert sterkare, vil småturar mellom lenestolen og platespelaren verta midt i blinken for å halda bevegelse og blodsirkulasjon i gang på eit ok nivå.

    20150904_085306.jpg


    Foreløpig får digitalt duge, fantastisk å kunne styre alt frå mobilen altså, sjølv om det ikkje vert heilt det same.

    Screenshot_2015-09-04-19-20-07.jpg


    Mvh alt i alt ganske så heldige Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Liten edit berre:

    Ser at linken til besøket av Doxa-konstruktør Knut Øystein Lauvland forsvann ifm overføringa frå gammel til ny hfs.
    Har oppdatert linken.

    Artig gjensyn :)

    Hadde fint besøk i går!








    Les meir om dette her!

    Mvh. Karl :)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Intet nytt på utstyrsfronten å melde, stortrivast med oppsettet slik det er (sjølv om eg er smerteleg klar over både styrker OG svakheter i oppsettet).

    Var fint med litt vinyl mens me rydda vekk julepynten i går kveld

    Godt nytt år :D

    a.jpg


    Midlertidig plassering av sofa ifm storinnrykk av gjester

    b.jpg


    Mvh
    Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Prøver ut 24bit/96kHz for første gang

    Bilder frå gårskvelden, 24bit/96kHz via Tidal gav umiddelbart meirsmak.
    Ser fram til at utvalget blir større, samt at album i "Master-kvalitet" blir tydeleg merka.

    20170110_213112_001.jpg


    20170110_213422.jpg


    20170110_213805.jpg
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    For å stå så stødig som mulig med små barn i heimen, har basseksjonane til mine Gradient Revolution fram til no stått på originalføttene (skruar med plastføtter).



    I ein periode stod desse på litt store skiferheller, med Tema Isolator mellom skifer og gulv (eit forsøk på å skape større stabilitet).

    Tema Isolator er ein billeg (250,- for ein åttepakning er det vel) måte å få has på vibrasjonar. Det finst bedre, og langt bedre, produkt der ute, men til ein annan pris.



    Eg har allerede brukt Tema Isolator mellom seksjonane med bra hell (sjølv om eg i starten var usikker på om dei ville gjera jobben der).
    Likevel har det vore litt mykje vibrasjonar i toppseksjonen.

    Men, ungane er blitt større, og det er ingen i heimen som ser på hifi som fjell som skal bestigast (bildet under vart tatt for 8 år sidan).
    No var det derfor dags for å prøve ut det som var planen allerede for 12 år sidan, nemleg å erstatta dei originale føttene under basseksjonane med Tema Isolator.



    StereoJoe var med og bytta over.
    Forskjellen mellom originalføttene og Tema Isolator var betydelig mhp vibrasjon:
    Både bunn- og toppseksjon roa seg godt ned.
    Tidlegare har toppseksjonane hatt tydeleg (følbar, ikkje hørbar) vibrasjon skapt som er overført frå basseksjonane. No kjennes som at det er lite overført vibrasjon frå bunnseksjonane.

    Bonusen er vidare at eg opplever dette som ein nokså tydelig lydmessig gevinst. Det er akkurat som at dei ulike instrumentene/vokalane/osv i musikken får litt meir rom og blir lettare å følge, vanskeleg å forklare bedre. Ting roar seg forøvrig på sett og vis litt ned. Kanskje noko av dette er innbilning, kanskje eg på sikt vil "oppdage" andre endringar.

    Ellers har eg i nærmaste framtid ingen umiddelbare planar om å gjera større endringar/oppgraderingar i oppsettet, er veldig fornøyd med slik det fungerer, med sine styrker og begrensningar :)
     
    Sist redigert:

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Prøver igjen, synes det er vanskeleg å unngå at bildene blir liggande dobbelt i nye (for meg, som sjelden er her) hfs.
    Bildene blir liggande som vedlegg nederst i postane hjå fleire ser eg.
    Ser ut til at eg må inn manuelt og fjerne vedleggene for å unngå dette?
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hehe, fekk det til no.

    Prøvde å legge ut bilder som vedlegg, det gjekk åt skogen.

    Tek det via photobucket som i "gamle dagar", det funka :)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    I høgre hjørnet



    Signalrekka og pre i bakgrunnen



    Det ser ut som høgtalaren står farleg nærme ovnen mtp temperatur, men det strålar ikkje mykje varme den vegen, delvis hjulpe av veggen mellom ht og ovn.

    Mvh
    Karl
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn