LM Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Audiomix

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Innlegg
    13.119
    Antall liker
    4.995
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    28
    Får melde meg inn i klubben med en nyinnkjøpt lm 501. Syntes den låter veldig bra på heresy, men den suser utrolig mye når det ikke er lyd på. Samme om volumen står helt på det minste suser det og det øker ikke med volumet. Er dette vanlig på dem? Må spille ganske høy musikk for å overdøve susingen :confused:
    Skal seff ikke være sånt. Kjenner ikke 501, men er det en sk "hum balancer" der, som kanskje hjelper? Hva med å bytte side på rørene?
    Hvis det er jevn susing på begge kanalene, så er vel dette en sak for Mala. Det hjelper naturligvis hvis du fortsatt har garanti på den.
    HUM = BRUM
    Dvs 50Hz / 100Hz.
    Har ikke noe med sus å gjøre.
    Har aldri opplevd sus med LM.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.865
    Antall liker
    2.831
    Torget vurderinger
    1
    Gøy å lese dine erfaringer.

    Skal ikke synse for mye, annet enn at av de pre-rørene jeg har prøvd, så er det Golden Dragon T 12AX7 som er nærmest det lydidealet du søker (selv bruker jeg TFK siden jeg foretrekker mer sting i toppen).
    Skal ikke være for bastant på noe av dette, egentlig, det er godt mulig at jeg 'tåler' mer dynamikk og detaljer med annet utstyr enn før. Påtrengende sibilanter er noe av det mest håpløse, de trekker oppmerksomheten min til seg øyeblikkelig og dermed er det gjort. Blir sittende å høre på de overdrevne konsonantene og klarer ikke å la være.

    Tenker det blir til å la de originale 845-rørene stå i utgangspunktet, de er vel egentlig ganske så gode. De andre blir sikkert stående de også. hvertfall til alt har satt seg og jeg eventuelt vet hva slags smaksjustering som behøves. 'Smårørene' (jepp, jeg er fersk på rør...!) er vel minst like viktige for den endelige klangen som de store, er det ikke så?

    Det jeg virkelig håper å unngå er støy og brum. Både fra forsterkeren og høyttalerne. Har hatt det før og det var veldig irriterende og umulig å bli kvitt. Husker jeg slo av alle strømkursene en etter en til det kun var stereoanlegget tilbake. Brum like forbaska. Tok med forsterkeren til en kompis og det var dønn stille uten å skru av en eneste kurs.

    Denne hobbyen er ikke rettferdig. Han fikk full klaff med anlegget for tjue år siden og har ikke sett seg tilbake...
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Absolutt, og i dette tilfelle tør jeg påstå at det er mer å hente på "smårørene".

    Interessant, den brum-erfaringa di:eek:
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.865
    Antall liker
    2.831
    Torget vurderinger
    1
    Ja da er det bare å se fram til at min 518 skal komme da, den er på vei fra Kina og er vel i landet ganske snart. Tannoyene står og venter....
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.877
    Antall liker
    2.510
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Endelig kom det vi og mange med oss har ventet på, LM Audio´s nye LM508IA.


    Vi har fått ett parti som allerede er solgt ut samt en til showroom og tester. Første inntrykket er som alltid med LM utrolig bra! Oser av kvalitet i alle ledd som vanlig, denne veier hele 45kg og er en solid oppgradering fra 518IA. Utseendemessig er de ikke så ulike, 508ia har høyglanslakk over hele untatt fronten som er i børstet aluminum.


    Vi har flere på vei til Norge så her er det bare å legge inn bestillinger, husk at vi også tar innbytte av eldre LM modeller og andre merker ved kjøp av nytt utstyr av oss.

    Ta kontakt direkte her eller på mail: christian@malaaudio.no

    Christian
     

    Vedlegg

    Torew

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.07.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    118
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Noen her som har testet 219ia med ekstern preamp? Leser på diverse forum at det er en del å hente lydmessig ved å benytte en ekstern preamp av god kvalitet.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det er nok neste steg i evolusjonen av anlegget her hjemme, ja. Med tanke på hvor viktig en pre er, så er det ingen overraskelse i at det er rapportert om forbedringer. Og med en dual-mono konstruksjon i 219ia, så er det jo det nærmeste monoblokker man kommer uten å ty til to kasser. Men det haster jo ikke siden det allerede spiller så fordømt bra som integrert.

    Et par flere innganger og pre-out til subwoofere, så hadde det vært helt perfekt.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det burde ikke komme som et sjokk på noen at det er en hel del å hente på å bruke en god preamp på en integrert rørforsterker.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har hørt LM H222 ? Var en del hype for en stund tilbake men så har det hvert stille!
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.877
    Antall liker
    2.510
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Noen som har hørt LM H222 ? Var en del hype for en stund tilbake men så har det hvert stille!
    Hei, Det er fortsatt hype :) Vi solgte nettopp vårt siste lagerførte par til England, men har ett sett stående i demo her i Mysen. Hvis du holder til i nærheten er du velkommen til å komme å høre de. De skal kanskje også selges da vi får inn nye ting utover våren... så ett godt tips om noen ønsker å sikre seg disse flotte høyttalerene.

    Christian
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har hørt LM H222 ? Var en del hype for en stund tilbake men så har det hvert stille!
    Hei, Det er fortsatt hype :) Vi solgte nettopp vårt siste lagerførte par til England, men har ett sett stående i demo her i Mysen. Hvis du holder til i nærheten er du velkommen til å komme å høre de. De skal kanskje også selges da vi får inn nye ting utover våren... så ett godt tips om noen ønsker å sikre seg disse flotte høyttalerene.

    Christian
    Får et par til uken som skal være kjøpt hos dere i sommer! Derfor jeg lurer :) inngikk i en byttehandel så tok en sjans :) Av horn så er det div Klipsch og Auto Tech jeg har hatt fra før.
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.877
    Antall liker
    2.510
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Noen som har hørt LM H222 ? Var en del hype for en stund tilbake men så har det hvert stille!
    Hei, Det er fortsatt hype :) Vi solgte nettopp vårt siste lagerførte par til England, men har ett sett stående i demo her i Mysen. Hvis du holder til i nærheten er du velkommen til å komme å høre de. De skal kanskje også selges da vi får inn nye ting utover våren... så ett godt tips om noen ønsker å sikre seg disse flotte høyttalerene.

    Christian
    Får et par til uken som skal være kjøpt hos dere i sommer! Derfor jeg lurer :) inngikk i en byttehandel så tok en sjans :) Av horn så er det div Klipsch og Auto Tech jeg har hatt fra før.
    Det hørtes spennende ut da, hvordan elektronikk skal du bruke? de er utrolig kule og låter kanon bra!
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har hørt LM H222 ? Var en del hype for en stund tilbake men så har det hvert stille!
    Hei, Det er fortsatt hype :) Vi solgte nettopp vårt siste lagerførte par til England, men har ett sett stående i demo her i Mysen. Hvis du holder til i nærheten er du velkommen til å komme å høre de. De skal kanskje også selges da vi får inn nye ting utover våren... så ett godt tips om noen ønsker å sikre seg disse flotte høyttalerene.

    Christian
    Får et par til uken som skal være kjøpt hos dere i sommer! Derfor jeg lurer :) inngikk i en byttehandel så tok en sjans :) Av horn så er det div Klipsch og Auto Tech jeg har hatt fra før.
    Det hørtes spennende ut da, hvordan elektronikk skal du bruke? de er utrolig kule og låter kanon bra!
    Har en WLM Sonata el34 og en B.M.C CS2 som jeg kan teste med
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Spennende, eddie1. Vi ser fram til en rapport om disse. Kan ikke huske å ha lest noen beskrivelser av de parene som allerede er solgt her til lands.
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Jeg husker noen bilder og beskrivelser fra en bruker her på forumet.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Dårlig bilde men her er de tilfeldig satt opp :)
    Grattis! Jeg digger mine, og de har bare blitt bedre og bedre med tiden. Krever etter hva jeg kan skjønne godt med innspillingstid ... :)
    Takk :) Merker du noen forandring i bassen ? Mellomtonen er magisk rett ut av esken :) men har litt mer og gå på i bassen! Ikke jobbet med plassering etc ennå
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    780
    Sted
    Nesodden
    Dårlig bilde men her er de tilfeldig satt opp :)
    Grattis! Jeg digger mine, og de har bare blitt bedre og bedre med tiden. Krever etter hva jeg kan skjønne godt med innspillingstid ... :)
    Takk :) Merker du noen forandring i bassen ? Mellomtonen er magisk rett ut av esken :) men har litt mer og gå på i bassen! Ikke jobbet med plassering etc ennå
    Ja, med mindre det er ren innbilning så vil jeg si at bassen er den som først og fremst trenger tid på seg, og som etterhvert har blitt veldig bra. Jeg har heller ikke spilt særlig høyt tidligere, men nå synes jeg at jeg kan øke volumet mer og mer uten at det blir ubehagelig, og at det bare er moro! :) En annen ting jeg liker godt med disse er at de virker veldig plasseringsvennlige (som er en fordel gitt størrelsen), og ikke følsomme for bakvegg. De sprer også lyden veldig flott ut i rommet, så det å sitte i 'sweet spot' er overhodet ikke noe krav for å nyte god lyd her ...

    Det som betyr noe nå er å finne god musikk, spille og nyte ... Ikke stresse med kabler og annet tull ... :)
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Dårlig bilde men her er de tilfeldig satt opp :)
    Grattis! Jeg digger mine, og de har bare blitt bedre og bedre med tiden. Krever etter hva jeg kan skjønne godt med innspillingstid ... :)
    Takk :) Merker du noen forandring i bassen ? Mellomtonen er magisk rett ut av esken :) men har litt mer og gå på i bassen! Ikke jobbet med plassering etc ennå
    Ja, med mindre det er ren innbilning så vil jeg si at bassen er den som først og fremst trenger tid på seg, og som etterhvert har blitt veldig bra. Jeg har heller ikke spilt særlig høyt tidligere, men nå synes jeg at jeg kan øke volumet mer og mer uten at det blir ubehagelig, og at det bare er moro! :) En annen ting jeg liker godt med disse er at de virker veldig plasseringsvennlige (som er en fordel gitt størrelsen), og ikke følsomme for bakvegg. De sprer også lyden veldig flott ut i rommet, så det å sitte i 'sweet spot' er overhodet ikke noe krav for å nyte god lyd her ...

    Det som betyr noe nå er å finne god musikk, spille og nyte ... Ikke stresse med kabler og annet tull ... :)
    Disse er etter kun en kort lytt av en annen klasse kontra Klipsch Cornwall lll og minner litt om La Scala akkurat når det er snakk om å få en vegg av lyd rett i fleisen men heftig dynamikk! Men resten er i en annen klasse og rett og slett helt utrolige høytalere
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.865
    Antall liker
    2.831
    Torget vurderinger
    1
    Da er min 518 Gold oppe og går! Skal komme tilbake med mer, men et lite spørsmål; Er det normalt at VU-meteret står uvirksomt under avspilling av musikk? Det virker greit ved Bias-sjekk, men er helt nede under spilling. På andre forsterkere er det gjerne en kombinert funksjon slik at viseren hopper og spretter i takt med musikken...
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    780
    Sted
    Nesodden
    Da er min 518 Gold oppe og går! Skal komme tilbake med mer, men et lite spørsmål; Er det normalt at VU-meteret står uvirksomt under avspilling av musikk? Det virker greit ved Bias-sjekk, men er helt nede under spilling. På andre forsterkere er det gjerne en kombinert funksjon slik at viseren hopper og spretter i takt med musikken...
    Som HCS sier; de er kun for måling av bias. Synd, for det er artig med ting som hopper og spretter ... :)
     

    breuer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2006
    Innlegg
    814
    Antall liker
    583
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    7
    Da er min 518 Gold oppe og går! Skal komme tilbake med mer, men et lite spørsmål; Er det normalt at VU-meteret står uvirksomt under avspilling av musikk? Det virker greit ved Bias-sjekk, men er helt nede under spilling. På andre forsterkere er det gjerne en kombinert funksjon slik at viseren hopper og spretter i takt med musikken...
    Som HCS sier; de er kun for måling av bias. Synd, for det er artig med ting som hopper og spretter ... :)
    Hoppende piler ville bare tatt oppmerksomheten fra de nydelige 845 rørene:)



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.865
    Antall liker
    2.831
    Torget vurderinger
    1
    Spilte litt "safe" i går kveld. Audiofile saker med Kari Bremnes, Roger Waters etc. Førsteinntrykket er bra. God på plassering og stereobildet. Detaljert og homogen lyd med overraskende detaljert bass. Og ikke minst; ikke-invasiv diskant. I dag tidlig prøvde jeg meg på en DumDumBoys' utgivelse fra nittitallet; Sus. Det gikk ikke bra. Ti kniver i øret og neseblod...
    Men skal ikke gi forsterkeren skylda for det. Må være nesten rekord i dårlig innspillingskvalitet på den CDen.

    Anlegget består pr i dag av følgende:
    - kilde: Marantz DV9600
    - forsterker: LM 518
    - høyttalere: Tannoy Sandringham
     

    Torew

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.07.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    118
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Har du noen konkrete kandidater i tankene? Synd LM ikke har preamper med innebygget riaa trinn. Jeg ønsker helst det hvis jeg først skal ha en ekstern preamp.

    Det er nok neste steg i evolusjonen av anlegget her hjemme, ja. Med tanke på hvor viktig en pre er, så er det ingen overraskelse i at det er rapportert om forbedringer. Og med en dual-mono konstruksjon i 219ia, så er det jo det nærmeste monoblokker man kommer uten å ty til to kasser. Men det haster jo ikke siden det allerede spiller så fordømt bra som integrert.

    Et par flere innganger og pre-out til subwoofere, så hadde det vært helt perfekt.
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    780
    Sted
    Nesodden
    Spilte litt "safe" i går kveld. Audiofile saker med Kari Bremnes, Roger Waters etc. Førsteinntrykket er bra. God på plassering og stereobildet. Detaljert og homogen lyd med overraskende detaljert bass. Og ikke minst; ikke-invasiv diskant. I dag tidlig prøvde jeg meg på en DumDumBoys' utgivelse fra nittitallet; Sus. Det gikk ikke bra. Ti kniver i øret og neseblod...
    Men skal ikke gi forsterkeren skylda for det. Må være nesten rekord i dårlig innspillingskvalitet på den CDen.

    Anlegget består pr i dag av følgende:
    - kilde: Marantz DV9600
    - forsterker: LM 518
    - høyttalere: Tannoy Sandringham
    SUS har noen fine låter, men også noen som skjærer ganske kraftig, ja. Prøv å spille Bernhofts 'Solidarity Breaks' så skal du få høre godlyd! :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Har du noen konkrete kandidater i tankene? Synd LM ikke har preamper med innebygget riaa trinn. Jeg ønsker helst det hvis jeg først skal ha en ekstern preamp.

    Det er nok neste steg i evolusjonen av anlegget her hjemme, ja. Med tanke på hvor viktig en pre er, så er det ingen overraskelse i at det er rapportert om forbedringer. Og med en dual-mono konstruksjon i 219ia, så er det jo det nærmeste monoblokker man kommer uten å ty til to kasser. Men det haster jo ikke siden det allerede spiller så fordømt bra som integrert.

    Et par flere innganger og pre-out til subwoofere, så hadde det vært helt perfekt.
    Ja, en pre med RIAA hadde vært best, ja. Jeg har få konkrete kandidater, og LMs egne pre er nok sikre kort, men lurer på om ikke en CAT kunne utført noe bra her, forutsatt at den passer elektrisk, seff.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.865
    Antall liker
    2.831
    Torget vurderinger
    1
    Spilte litt "safe" i går kveld. Audiofile saker med Kari Bremnes, Roger Waters etc. Førsteinntrykket er bra. God på plassering og stereobildet. Detaljert og homogen lyd med overraskende detaljert bass. Og ikke minst; ikke-invasiv diskant. I dag tidlig prøvde jeg meg på en DumDumBoys' utgivelse fra nittitallet; Sus. Det gikk ikke bra. Ti kniver i øret og neseblod...
    Men skal ikke gi forsterkeren skylda for det. Må være nesten rekord i dårlig innspillingskvalitet på den CDen.

    Anlegget består pr i dag av følgende:
    - kilde: Marantz DV9600
    - forsterker: LM 518
    - høyttalere: Tannoy Sandringham
    SUS har noen fine låter, men også noen som skjærer ganske kraftig, ja. Prøv å spille Bernhofts 'Solidarity Breaks' så skal du få høre godlyd! :)
    Det skal jeg gjøre. Men det gjenstår uansett å få tak i en nyere spiller med fyldigere lyd. Marantz sine tokanals CD/SACD-spillere er vel de nærmeste kandidatene. Og så må jeg gjøre noe med takrefleksjonene. Hvis jeg drar på litt får jeg en gjalling på bestemte frekvenser i øvre mellomtone/nedre diskant. Dette har vært med på flere forsterkere og høyttalere så det må være rommet.
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.877
    Antall liker
    2.510
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Besøk hos LM teaser

    Hei alle LM venner.

    Vi er i disse dager som dere vet i Kina for å besøke Line Magnetic.

    Det har vært utrolig spennende og lærerikt å komme så tett innpå disse fantastiske entusiastene.
    LM folkene vet hva de gjør og ingen ting er tilfeldig her, vi kommer med en sikkelig oppdatering med mye spennende info når vi er tilbake i Norge.

    I morgen går turen for å besøke Psvane fabrikken og få innblikk i produksjon av rør, dette blir det også laget en reportasje fra samt mye annet spennende vi har fått gjort i tiden her nede.

    Stay tuned! :)

    Christian & Sveinung.
     

    Vedlegg

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    @eddie1:
    LM høyttalere.
    Jøss, det er det ikke mange av vil jeg tro. Hvordan vil du beskrive lyden? Og gratulerer:)
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    @eddie1:
    LM høyttalere.
    Jøss, det er det ikke mange av vil jeg tro. Hvordan vil du beskrive lyden? Og gratulerer:)
    Hei disse har spilt rundt 30t her nå og 10t hos første kjøper så usikker på om de vil forandre seg noe!
    De spiller helt rått :) Hatt mye innom her men de siste som skulle bli stående var Cornwall lll som måtte se seg slått av Living Voice som hadde mye av de gode egenskapene men ingen av de svake!
    Disse har dynamikk i toppklasse, spiller bredt og stort. Mellomtone og topp er vel det som skiller seg mest fra Klipsch heritage og det er ingen typisk horn lyd eller ressonanser selv om høytalerne ikke består knoketesten :)
    Er spent på hvordan de evt vil forandre seg fremover, det vet kanskje Mala ?
    Disse spiller musikk med stor M og en bedre allrounder enn Klipsch.
    Nå skal det sies at jeg godt kunne levd med Living Voice og disse passer ikke i alle stuer :)
    Jeg faller alltid tilbake på horn da det meste annet kan bli litt tråkt og der fant jeg gleden i Living Voice frem til disse herlige skspningene dukket opp :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Har du noen konkrete kandidater i tankene? Synd LM ikke har preamper med innebygget riaa trinn. Jeg ønsker helst det hvis jeg først skal ha en ekstern preamp.

    Det er nok neste steg i evolusjonen av anlegget her hjemme, ja. Med tanke på hvor viktig en pre er, så er det ingen overraskelse i at det er rapportert om forbedringer. Og med en dual-mono konstruksjon i 219ia, så er det jo det nærmeste monoblokker man kommer uten å ty til to kasser. Men det haster jo ikke siden det allerede spiller så fordømt bra som integrert.

    Et par flere innganger og pre-out til subwoofere, så hadde det vært helt perfekt.
    Ja, en pre med RIAA hadde vært best, ja. Jeg har få konkrete kandidater, og LMs egne pre er nok sikre kort, men lurer på om ikke en CAT kunne utført noe bra her, forutsatt at den passer elektrisk, seff.
    Ok, da har jeg en pre på inngående. Burde være i hus ila neste uke. Skal teste ut og komme tilbake - tålmodighetskrem bør påsmøres - med en vurdering på om hvorvidt den faktisk forbedrer den allerede fantastiske 219.

    Skal ikke besudle LM-vennetråden med å fortelle for mye om hva det er, men det er altså ikke LM. Men jeg kan iaf avsløre at det er en pre som ikke er noen lettvekter, iaf hva prestasjon angår - og prestasjon går alltid foran alt annet i min bok. Jeg har ikke hørt den selv, men i de forskjellige testene, så blir den bla:

    - sammenlignet, og foretrukket fremfor testerens egen Leben RS-28CX
    - sammenlignet, og kom generelt bedre ut enn testerens egen ModWright LS/PS 36.5
    - sammenlignet, og foretrukket fremfor testerens egen Plinius M8. Han bestilte likesågodt sitt egen eksemplar.

    For alt det er verdt! Men såpass må den ha noe å fare med, skal den inn i kjeden foran effektdelen til 219, synes jeg. Det som er mer spennende, er seff om delene matcher hverandre elektrisk, og ikke minst lydmessig.:)
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.877
    Antall liker
    2.510
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Hei alle Lm venner:

    Ser det snakkes litt om preamp, vi har nå bestilt inn LM512CA preamp til demo og denne vil også kunne lånes ut på test.

    Ta kontakt for å evt settes på test liste.

    Vil også tilføye at LM Audio lanserer ett rørbassert riaa trinn med sepparat strømforsyning som vil ligge på 19.999kr og blir lansert i løpet av våren ( mer info kommer, forhånds veatilling mulig )

    Christian
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn