Høyttalere Kjøpe nye høytalere... hjelp!

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.314
Antall liker
9.142
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Da er tiden kommet til å kjøpe noe nytt.. mine Klipsch RF52 har gjort ypperlig jobb nå i flere år, og mange andre Klipscher har vært i hus før dem..

Men nå frister det å prøve ut en gammel flørt igjen.. B&W.. MEN.. det er jo mye flott og velge mellom, akurat nå vurderer jeg å gå fra gulvstående og over til stativ, og da er jo mulighetene mange.. CM1 s2, CM5 s2, DM685s2... tenker også at jeg river ut 2stk subber og bruker ilamme bare for og ikke savne dypbassen så alt for mye.. :)

så kom med innspill.. er cm5 virkelig verdt de extra 1000lappene kontra nye dm685s2 som får mye skryt?

er det andre høytalere dere vil tipse om? ser ut som budsjettet blir ca 20.000kr med høytalere, stativ og 1stk sub eller 2 :)
 

kvasi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.09.2007
Innlegg
1.453
Antall liker
1.121
Sonus Faber Venere er verdt å sjekke ut.
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.314
Antall liker
9.142
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Sonus Faber Venere er en god konkurent ja.. men der sliter jeg med at jeg ikke har lyttet til noen sonus produkter tidligere så vet rett å slett ikke hva jeg kan forvente..
Må vel søke litt på dem og sjekke dem grundigere opp.

Dem vil også gjøre et litt større innhugg i budsjettet så det blir vel bare 1stk subwoofer da sammen med dem. men det skulle man vel kunne leve med en stund.. ;)
 
Topp Bunn