Hifi i Roma??

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Noen som vet om noen hifi butikker i Roma?

Mvh
TH
 

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Var ikke det nei. Jeg får heller drikke vin og spise mat da;)
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Med fare for å virke freidig: hifi i verdens hovedstad? Da er man i feil by.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.959
Antall liker
22.083
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hjertens enig, MaKi.

(Man kunne sikkert også spørre om landeveissykling i Antarktis.)
 

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Joda, ser den, men når kona f.eks er på spa noen timer, så hadde vært et fint lite avbrekk med god lyd.
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Jeg kan anbefale live opptredener. Ingenting slår det! Det er sikkert muligheter i roma like så godt som i de fleste andre store byer. Kanskje du finner deg en liten operette-oppsetting, eller noe i den dur?... ;)
 

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Helt rett VilhemW. Var innom en jazzbar nå i kveld som hadde live music. Tre karer med kontrabass, saksofon og trommeis med skarptromme, cymall og hi-hat drums spilte herlige låter. Et spor fra Mikes Davids Kind of blue hadde de fått med, pluss masse improvisjasjob i mellom. Herlig. Pluss at et glass med ca (10cl) Laphroaig 16 kosta fint lite. Kos......
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Fy farsken...NÅ ble jeg direkte misunnelig!!! Live musikk OG Laphroaigh...

Kos dere i Roma - jeg har ikke vært der..enda - men et besøk der, står faktisk nokså langt opp på lista over steder & byer som skal besøkes!
 

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Vi så disse kara på søndag også. Skulle bare innom å høre litt, men ble til de var ferdig 00:30. ( hadde tenk og være i seng før 24:00.) snakka med de etter de hadde spilt, og de sa de skulle spille i kveld også. Hele dagsturen ble lagt opp til at vi skulle få med oss starten på live spillinga fra 21.30. Dette rakk vi og vi ble sittende å drikke øl, vin og Lagavulin under hele opptredenen. Saksofonisten ( som styrte hele skuta) kom bort til oss etter konserten og skrev med kulepenn på papireduken vår "thank you... Music.. music..."

Vi skal tilbake i morgen....
 
Topp Bunn