Forsterkere Her kommer et billig forsterker tips

henjaer

Banned
Ble medlem
09.05.2012
Innlegg
224
Antall liker
61
Torget vurderinger
7
kommer ikke som en bombe, elektronikk er overvurdert. bruk tid på effektive høyttalere med gode deler isteden.
Helt enig, dyr elektronikk er oppskytt. Nå har jeg ikke effektive høyttalere, men likevel så ble jeg svært overrasket over hvor bra en liten billig Yamaha RX-V373 til under 2000 kr faktisk låt på 82 dB følsomme høyttalere. Så bra at jeg ikke ser noen vits i å oppgradere.
det er en ting som er sikkert med hi fi produsenter overprise det kan de har prøvd det meste og det dyreste til rimelige produkter
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Jeg har anbefalt Onkyo til andre, men bør kanskje begynne å bruke det selv også? Sikkert bedre kvalitet på det enn mye av det som lages i garasjene rundt om og selges for fantasipriser. Det kunne vært morsomt å starte helt forfra og se hvor billig et godt anlegg kan bli.
 

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Innlegg
2.511
Antall liker
6.124
Torget vurderinger
14
I kveld har jeg testet forsterkeren opp mot Heed Oblisk III.
På tungdrevne 4 ohms små stativhøyttalere.
Der måtte Onkyo se seg slått (ganske kraftig)

Lasse
 
Sist redigert:

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Innlegg
1.103
Antall liker
214
Torget vurderinger
4
Jeg har denne Onkyo`en hjemme til test nå.
Skal få prøve seg på Epos M12i og JBL Studio 230, noe for enhver smak med andre ord.
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Jeg har denne Onkyo`en hjemme til test nå.
Skal få prøve seg på Epos M12i og JBL Studio 230, noe for enhver smak med andre ord.
Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)
 

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Innlegg
1.103
Antall liker
214
Torget vurderinger
4
Har hatt et par timer med Onkyo a-9010 i stua nå.

Den har en slags luftig med samtidig veldig dynamisk lydsignatur. Kansje en anelse slankere i bassen enn min PM7005, samtidig minst like kjapp og rytmisk.
Den er ikke like frampå som PM7005, men legger seg mer bakpå og skaper litt mer rom i musikken, dette synes jeg verken er bedre eller dårligere, bare litt anneledes.

Skal bruke denne noen dager nå så får vi se.. til prisen er dette ran med tanke på at du får dac innebygd her også.
 
Topp Bunn