Gruppekjøp RPG akustikkprodukter

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.858
Antall liker
10.695
Torget vurderinger
10
BUMP


Jeg skal ha flere RPG produkter i tillegg til de som er på vei fra Bergen men vet ikke hvilke enda. Trenger hjelp fra målemafiaen først.

Larvik er litt for langt unna for meg, da går det fort en dag bort i henting. Jeg kan trolig ta i mot på varmt lager i Oslo dersom det er en option?
 

lydogakustikk

Bransjeaktør
Ble medlem
14.06.2014
Innlegg
1.230
Antall liker
2.251
Her er et bilde av fire BAD Arc plassert på bakvegg i en hjemmekino. Disse er en 150 cm høye og med standard Cara stoff i svart og tummel (burgunder). Fargen på bilde lyver noe og rødfargen er mørkere i virkeligheten.


002 (Large).jpg
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.539
Antall liker
3.714
Torget vurderinger
96
Jeg har bestemt meg for 2 modffractal diffusere. Men kan ikke være med på bestilling før 27 april. Kan vi ikke se om vi får samlet en bestilling til den datoen? Lager i Oslo hadde vært perfekt.
 
Sist redigert:

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.858
Antall liker
10.695
Torget vurderinger
10
Jeg kommer til å bestille en pall som er på 100*150 cm så det er bare å bygge i høyden :)
 

Fredrik.J

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2011
Innlegg
260
Antall liker
134
Torget vurderinger
27
Ikke noe vanlig HELpall med andre ord:cool:

Har det blitt vurdert å bruke JetCarrier båtfrakt fra USA til Norge, for så hente varene i Tistedal (Halden) for de på Østlandet? Nå vet jeg ikke hvordan fraktselskap/avtaler RPG har, men basert på at det ble sagt at frakt av fire Modex plater kommer på 5000 kr ved bestilling alene, så høres det ut som det er potensiale til å spare en god del kroner gjennom JetCarrier.

Ellers er jeg nyskjerrig på Modex Edge/Super Edge. Noen som har erfaring med disse enda? Sliter fælt med bassen i de to nederste oktavene hos meg, men hvis det kreves stacking til tak i alle fire hjørnene for å få skikkelig effekt så blir det dyrt og DBA blir sånn sett mer interessant.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.858
Antall liker
10.695
Torget vurderinger
10
Da er gruppekjøpet closet. Det er ikke mer plass på pallen.
Med mindre noen vill fylle opp en ny pall med en meter i høyden sånn ca da?
 
Topp Bunn