@Grandis: Jo, takk i like måte. Stereoen din m.m.
blomstrer jo minst like fint i tråden din.
@BigSwifty: Det er helt korrekt, bortsett fra én ting; Det er ikke bare ord som fort kan bli fattige.... :
@HCS: Helt legal u-hjelp er sunt i alle markeder ;D
@kaap: Neste gang du er på tur sørover, ta med taburett så skal jeg vise deg noe rart! ;D
@Fosse: Takk for tips. Jeg har kikket på disse TAOCene en gang tidligere, så kanskje. Jeg vet at Metronomen kan
respondere med nesten for mye bass ved enkelte underlag, avhengig av høyttalere selvfølgelig. Men sålenge jeg
har langt igjen til bassvegring, skal jeg ta en ny titt til på disse.
-Hva tror du jeg kan forvente med TAOCene Fosse?
En av mine to ungdomshelter (
), ingeniør Geto, har lenge sittet klar med
godboksen sin i påvente av klarering.
Det har tatt et halvt år. I tillegg så Grumpy sitt snitt til å holde en irritert, premenstruell Geto på pinebenken etpar ekstra
uker i tillegg. - Bare for gammelt vennskaps skyld. Geto er jævla oppe på digitallyd, men drømmer som oftest om rullator-sex
i medvind av dynamisk fløyelslyd fra Rodgers & Bernsteins Sounds of Music på vinyl ...tror Grumpy.
Til tross for stor avhengighet til en pensjonert Phillips GA-212 (hengemyrspiller) og et halvt dusin plater, har det seg slik at
Geto valgte å stå brudgom med selveste svenskeberta. Da kan han i ettertid skylde seg selv ettersom alt som minner om
grammofonsk utseende er tabubelagt snakkis og ensbetydende med gul-blå skambank. Investeringsviljen er av den grunn totalt
fraværende i tankene til Geto. Sådaså, kommer du til meg med boksen din Geto og ber frekt Grumpy om å sette på Speakers
Corner-varianten av Supertramp - Crime of the Century for vinyl-ripp til 24/96 - Det er hva gutten vil ha! Tror han virkelig at
det er mulig å få alt av "Trans Rotoren" inn på laptopen med den samme luftige, krispe og attakerende lyden? Som innleid
anstand, reinkarnert stereo-filosof og samtidig
jugde Dredd, er EiK veldig lett å be denne gangen også. -Særskilt ettersom
han ikke hadde rukket middag (tips) og i tillegg hadde gnukkevasket Alfa'en klinisk ren med Vidar P's vinylsåpe. -Han er nok en
ekte Alfa-elsker den Romeogutten der.
(Honestly speaking Geto, så synes ikke kroppsformen å være like smal om midjen som før. -Bolle-kjake-tendens også? :-*)
V brukte altfor lang tid på å tune softwaren på laptopen, byttet kabel etpar ganger og kastet oss inn i A/D-konvertingen med
denne kilden:
Men, nå kan vi vel snart få høre hva rippingen resulterte i... :