Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    BTW, nettverkskabel - det er når en gjeng kompiser sitter på ramma sammen, nedblåst bjørkelegg - på hyttetur, etter en heftig middag!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Så kaldt her nå at jeg har fylt frostvæske på stereoanlegget....;) Misunner Petter'n litt som har musikkhulen sin på loftet og ikke i kjelleren.... men det tar jeg igjen til sommeren, da er det steady 20 grader der nede og perfekt når den to måneder lange 30 graders perioden setter inn.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Gjør ekte musikk en tjeneste - kjøp CD'ene til disse gutta... enten du røyker eller ei :D


     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    I år har jeg kun ett ønske notert på julegavelista...

    Wagners Valkyrie har jeg allerede, men mangler Aston's



     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Tim Burton er knappe 70kg og 170cm høy. Hvordan har du tenkt å angripe ombordstigning, for ikke snakke om deroute :eek:

    trangt.png


    trangt2.png
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Pft... detaljer! Skulle det ramle inn en slik bil på tunet så hadde stikksaga fått jobben med å lette adkomsten. Nytter ikke å være problemorientert!

    Traverskran i garasjen kanskje...
     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Pft... detaljer! Skulle det ramle inn en slik bil på tunet så hadde stikksaga fått jobben med å lette adkomsten. Nytter ikke å være problemorientert!

    Traverskran i garasjen kanskje...
    Ja, genialt! :)
    Dette + godt tilløp, for smidig ombordstigning så traversen ut igjen.
    LØSNING.png
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.903
    Antall liker
    1.498
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    Pft... detaljer! Skulle det ramle inn en slik bil på tunet så hadde stikksaga fått jobben med å lette adkomsten. Nytter ikke å være problemorientert!

    Traverskran i garasjen kanskje...
    Etter å ha cashet ut en sånn, så blir det slunken lommebok og automatisk slankekur...
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Cashe ut? Hadde da sett for meg at det skulle være en gave :mad:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Bartis, du får full pott for reaksjonstid og ansvarstagende...

    Kjøper LP`n i løpet av dagen, men de har den ikke her hjemme. Må hente den ute i verden.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    For et høl... kan da ikke bo folk der....:rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Godt vi er enige!
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.111
    Antall liker
    3.164
    Torget vurderinger
    2
    Si meg, har du tatt alle disse bildene selv ? Jeg prøver stadig vekk "inverst billedsøk" men får aldri treff på dine. De er rett og slett ikke i arkivene til guggel.

    Dark Web ?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Må være de tre Proxy serverne.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Laidback og fin, men jeg er ikke veeeldig glad i fløyte, uvisst av hvilken grunn. Men på denne låta er det med måtehold og da går det greit!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Har glemt mer om forurensning enn de fleste kommer til å lære. Født og oppvokst i Oslo, syklet Rådhusgata på syttitallet og virkelig kjent på kroppen hvordan det var da hele trafikken MÅTTE gå i den gata, begge veier - i en tid da dieselbiler ikke akkurat var optimalt justert for å si det mildt. Har jobbet med ventilasjon og miljøspørsmal i rundt regnet tretti år. Men dette er ikke tråden å ta opp slikt til diskusjon i for så vidt.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    987
    Antall liker
    746
    Torget vurderinger
    8
    Har glemt mer om forurensning enn de fleste kommer til å lære. Født og oppvokst i Oslo, syklet Rådhusgata på syttitallet og virkelig kjent på kroppen hvordan det var da hele trafikken MÅTTE gå i den gata, begge veier - i en tid da dieselbiler ikke akkurat var optimalt justert for å si det mildt. Har jobbet med ventilasjon og miljøspørsmal i rundt regnet tretti år. Men dette er ikke tråden å ta opp slikt til diskusjon i for så vidt.
    Ok, følte for å utvide perspektivet litt etter du la ut bilde med grønne verdier overalt. Fint det selvsagt men vi må nok takke vinden.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Jo selvsagt - men vi kan ikke se bort fra den heller liksom! Selv bor jeg langs E6, i et boligområde hvor det sikkert er mye vedfyring (villa/rekkehus) - vi har ruta til ambulansehelikopteret rett over oss, pluss en innflygningstrasse til Gardermoen. Allikevel er forurensningen hverken særlig merkbar, påtrengende eller på noen måte sjenerende. Har ved enkelte anledninger målt litt ppm og det er heldigvis ikke noe å kjefte opp om. Ting er annerledes nede i gryta selvsagt, men jeg husker og VET hvor jævlig det var før. Bodde slikt til at jeg kunne se det med det blotte øye når gule disen lå som et Zyklon B lokk nede i sentrum. Mesteparten av æren for at det ikke er SÅ ille i dag selv med mye større trafikktetthet tilskriver jeg veisystemet med tunneller etc. samt langt bedre utslippsdata på bilparken. Frafallet av dårlig justerte oljefyringsanlegg (som jeg også har jobbet MYE med) hjelper også, varmepumper og utbygging av fjernvarmen i byen er også med på forbedringslista.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.561
    Antall liker
    64.660
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jo selvsagt - men vi kan ikke se bort fra den heller liksom! Selv bor jeg langs E6, i et boligområde hvor det sikkert er mye vedfyring (villa/rekkehus) - vi har ruta til ambulansehelikopteret rett over oss, pluss en innflygningstrasse til Gardermoen. Allikevel er forurensningen hverken særlig merkbar, påtrengende eller på noen måte sjenerende. Har ved enkelte anledninger målt litt ppm og det er heldigvis ikke noe å kjefte opp om. Ting er annerledes nede i gryta selvsagt, men jeg husker og VET hvor jævlig det var før. Bodde slikt til at jeg kunne se det med det blotte øye når gule disen lå som et Zyklon B lokk nede i sentrum. Mesteparten av æren for at det ikke er SÅ ille i dag selv med mye større trafikktetthet tilskriver jeg veisystemet med tunneller etc. samt langt bedre utslippsdata på bilparken. Frafallet av dårlig justerte oljefyringsanlegg (som jeg også har jobbet MYE med) hjelper også, varmepumper og utbygging av fjernvarmen i byen er også med på forbedringslista.
    Godt du stopper der, så du ikke også rekapitulerte de siste årene, og endte opp med en hyllest til MDG og Lan :cool:;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Nei - galskapen deres har liten innvirkning. Det er naturens gang og tidligere vedtak etc. som har fått oss dit vi er i dag. Ikke disse rabulistene som nå snart har tatt kål på sentrum.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.910
    Antall liker
    104.348
    Torget vurderinger
    23
    Nå snør det så ille her at jeg måtte montere snømåke på snøskuffa :mad: Bra det ikke er noe hifi som skal sjaues inn/ut i dag! Nå blir det en kort handletur for så å forskanse seg innendørs helle hælja, med musikk og snooker... Fått Molton også, som skal opp i 'Teket. Kjøpte den tynnere varianten etter anbefaling her inne, var redd for at den var litt gjennomsiktig men det er den ikke. Blir bra!
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn