Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.702
    Antall liker
    2.304
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Men hugs at innskotne setningar i innskotne setningar er vanskelegare å halde orden på enn å løyse opp paranteser i likningar....
    Men det er altså truleg poenget, skjønar eg etter kvart. Så eg held meg til bullshitteorien inntil vidare.
    Velkommen etter, den teorien satte jeg frem allerede i innlegg nummer 7 i denne tråden.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren minner om at skolepenger, etter søknad er fylt ut, med eller uten bistand, og levert i folkeregisteret kommune, etter fylkeskommunal behandling og medhold, tilbakebetales.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Undrende og irritert med en nedlatende håndbevegelse avviste vår venn den fremmede.
    -Hold din munn!
    -Hold din munn? Se der, det er et fremskritt fra din side. Du begynner å tørke opp. Endelig lar du den latterlige høfligheten falle og tør ta til motmæle, slik det sømmer seg for folk som har sluttet pakt og avtale for tid og evighet. Men; til ingen nytte selvsagt.
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Trådens forfatter har ikke mer kunnskap om vår helts liv og leven enn det som er beskrevet i tråden, altså trådens handling. Ut over det kan han bare svare som tidligere, altså; jeg vet ikke.
    Fordi trådens forfatter må se hva vår helt gjør og opplever før trådens forfatter kan skrive videre?
    Uten at det betyr samme mann seff :)
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren sitter på sitt kontor og arbeider. Ute er det mørkt. Det er fortsatt en tid til gatene fylles av folk som skal på fabrikkene.
    Han minnes det en god venn av ham som er lege uttalte etter 30 år som privatpraktiserende: ”Lærer er ikke noe yrke, det er en diagnose!”
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren ønsker å minne sine kjære lesere på det enkle faktum at det er høyst frivillig å oppsøke denne eminente tråd. De pasienter som av forskjellige årsaker har problemer med å tilegne seg innholdet, eller akseptere det, bør søke tilfredsstillelse og utløp for sine diagnoser andre plasser. Dette i all vennlighet, selvsagt, og utelukkende ment som en enkel orientering for de lesere som ikke ser ut til å være plaget med for meget cerebral aktivitet.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Vår venn fortsetter.
    -Her ble jeg overfalt av en usigelig vemmelse slik at jeg grøsset voldsomt.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Men årsaken til grøssene var ikke til å holde fra hverandre. Redsel? Det kunne like gjerne og på samme tid komme av kulde, siden kuldestrålingen fra ham brått forsterket seg. Den trengte gjennom marg og bein!
     
    Sist redigert:

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    -Kan du ikke være snill å stanse uvesenet? Ba vår venn den fintrønderske Herre med rødkantede øyne. Med behagelig neseresonans svarte han -Desverre, det gjør meg vondt at jeg ikke kan etterkomme ønsket ditt. Jeg er nå engang så kald. Hvordan skulle jeg ellers holde ut og finne det beboelig der jeg bor?
    Vår venn ble svar skyldig.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det korrosjonrammede beistet av et metallsløydprodukt fra et lite sted som oppbevarte flydeler den gang nasjonen ble angrepet av tropper fra den nasjonen som ble referert til som Land der Dichter und Denker, men som så raste i den dypeste avgrunn, ble borte og i dens sted stod en liten, til dels komisk og stakarslig utseende sak fra samme produsent.
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.378
    Sted
    Saksvik - Trøndelag

    Han minnes det en god venn av ham som er lege uttalte etter 30 år som privatpraktiserende: ”Lærer er ikke noe yrke, det er en diagnose!”
    Etter å ha jobbet mange år både i helsevesenet og som lærer, konkluderer jeg med at det er flere merkelige (med en tilsynelatende diagnose) leger enn lærere. Apropos: Det var forresten en sosionom som en gang sa at Ronny ikke er et navn, men en diagnose...

    Det er forresten noen lyspunkter i tråden din, innimellom all svadaen. Liker bildene av fete anlegg, designmøbler og bokhyller som faktisk ser ut som de er i bruk og ikke er oppstilt som pynt.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1

    Han minnes det en god venn av ham som er lege uttalte etter 30 år som privatpraktiserende: ”Lærer er ikke noe yrke, det er en diagnose!”
    Etter å ha jobbet mange år både i helsevesenet og som lærer, konkluderer jeg med at det er flere merkelige (med en tilsynelatende diagnose) leger enn lærere. Apropos: Det var forresten en sosionom som en gang sa at Ronny ikke er et navn, men en diagnose...

    Det er forresten noen lyspunkter i tråden din, innimellom all svadaen. Liker bildene av fete anlegg, designmøbler og bokhyller som faktisk ser ut som de er i bruk og ikke er oppstilt som pynt.
    Selvsagt ikke som lege.

    Forfatteren siterer ellers den store New York filosof Cosmo Kramer: "Well, we can’t all be reading the classics, Professor Highbrow.”
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det siste bildet beklager forfatteren. Titanic følelsen er ikke tilsiktet, men likefullt tilstede.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.431
    Antall liker
    25.952
    Torget vurderinger
    24
    Det der er blandt de tøffeste høyttalerne jeg vet om. Alltid hatt sans for klassisk Tannoy.

    Har du vært på banen forresten? Skulle gjerne kjørt den en gang, historisk sus over den.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.822
    Antall liker
    104.039
    Torget vurderinger
    23
    Herlig bilde!!! Flotte stoler og reol også - men hva heter fargen på veggen..... - puke green? Går an å holde ut ei natt på den sofaen... for en ensom hifirytter som har blitt overmannet av Natten og myrvannet.
     

    mekaniac

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.04.2007
    Innlegg
    803
    Antall liker
    1.578
    Sted
    Verdal
    Underholdene tråd og eksepsjonelt god smak Opeth.
    Jeg hadde også latt den blå historie boka fra det fotografiske beviset ligge fram, selv etter en rydderunde.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har nok ikke kjørt det Sicilianske galskap, men har pratet med sjefen for Porsche Sicilia som var stor tilhenger av løpet og beklaget at det ikke gikk lenger. Targa Florio gikk på vanlige veier fra 55 til 73.
     

    svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    HIFI VS FETISJ

    Jeg tror dette er rette tråden å reise spørsmålet om når hifien slutter og fetisjen begynner.

    O0
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    20161212_203000.jpg

    Herr Sluk, takk for vennlige ord. Fargen er cloudy concrete.
    Dette er organisk og med god slam. Litt bløte i toppen, men en god superdiskant kan kanskje hjelpe. Låter veldig levende. Forsell sin forsterker er meget god og det oppveier for det folkelige formspråket.
     

    Frikken

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.11.2004
    Innlegg
    671
    Antall liker
    853
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    9
    Stolene har et drag av Henning Kjærnulf over seg...
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er mulig, men det er Børge Mogensen og den heter Den Spanske stol da den er inspirert av eldre spanske bondestoler. Sofaen er også Børge sin. Model 2213 som er lengden i mm. Da kunne Børge ligge å hvile i den og sofaen sklei rett inn mellom noen settebord i hans egen stue mener jeg å huske.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.390
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Selvsagt er det rett. Med ekstra gull for å tekkes folket.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn