Fei sin anlegg's tråd.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Fei

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.06.2008
    Innlegg
    207
    Antall liker
    138
    Torget vurderinger
    2
    Takk takk. Cyrus 2 det her. Hadde vært moro med psx ja. Dukker det opp noen her i Norge slår jeg muligens til. Litt av greia med dette oppsettet er å få det likt det jeg hadde i "gamledager". Det blir stort sett brukt etter noen øl med gamle venner hvor vi mimrer over gammel hi-fi :cool:
     

    t-roten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Innlegg
    2.836
    Antall liker
    10.907
    Sted
    London
    Ser en Cyrus 2 med PSX for salg her i England. Selger vil ha £425 for disse, saa verdt aa ta vare paa den der :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: Fei

    Fei

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.06.2008
    Innlegg
    207
    Antall liker
    138
    Torget vurderinger
    2
    Hjelpe meg. Jeg har siste versjon av Cyrus 2(eneste eier), men har sett versjonen før til salgs for 1500kr her på sentralen. Er vel blitt litt nostalgiprodukt det her. Hadde rega Brio og har sammenlignet dem. Ville nok valgt Brio med unntak av at Cyrus har et bra RIAA trinn.
     

    t-roten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Innlegg
    2.836
    Antall liker
    10.907
    Sted
    London
    De er veldig populare her. De dukker opp paa nettfora og eBay ofte, og selgere faar gode penger for et fint eksemplar.
    Hvis du er ute etter PSX, er Cyrus Unofficial or Hifi Wigwam greie plasser aa sjekke
     

    Fei

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.06.2008
    Innlegg
    207
    Antall liker
    138
    Torget vurderinger
    2
    Takk for tips. Skal sjekke ut.
     

    Fei

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.06.2008
    Innlegg
    207
    Antall liker
    138
    Torget vurderinger
    2
    Rel S-5 er solgt og 3 x sunfire xteq12 er kjøpt inn. EQ gjorde underverker i stua. På loftet ble var det ikke sub fra før, ei heller behov for det, men ble likevel veldig moro når jeg fikk en der også.
     

    Vedlegg

    • Liker
    Reaksjoner: T-1
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn