Butikk: Neseblod records (Metal på vinyl)

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
976
Antall liker
4
Mange har etterlyst metal på vinyl så her er et lite tips til metalfolket:

Neseblod records i Ratkhes gate 7

Jeg fant denne ved en tilfeldighet i dag. Butikken var mørk, dyster og trang. Utvalget så bra ut. Det var masse ny og brukt vinyl - også noen klenodier for dem som samler.

PS De har også litt lysere musikk. 8)
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
oppdaget denne butikken selv for et halvt års tid siden. godt utvalg for oss metalhuer. kjøpte de mysteriis dom sathanas med mayhem på orginal dsp vinyl der forrige uke:) flotte greier..
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
ser at de forlanger 1500 spenn for førsteutgaven av "det som en gang var" av Burzum. den har jeg. angrer på at jeg støtta den dusten, så det kunne vært ok å kjene litt på det bomkjøpet.

mvh s.
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Vinylen er alt for dyr på neseblod! Nye og brukte cd'er er ok priset men vinylprisene gjør at jeg sjelden gidder å gå dit til tross for at både Ruben og Kenneth er to kjempetrivelige karer! Men det er jo et kjempebra tiltak at vi har en butikk som bare selger metal/punk i tillegg til Sound of Noise.
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
med vinyl mener du de gamle orginalutgivelsene eller generelt. fikk et inntrykk av at nyere plater var greit priset. "back on black" koster kanskje det samme uansett men..
 

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Innlegg
320
Antall liker
3
Har vært innom en del ganger da noen kompiser av meg bor i Ratkhes Gate 8.
Han har mye metall, litt utenfor mitt område.
 
Topp Bunn