Beste NORSKE studio album

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det er denne fra Midnight Choir som har den beste lyden. Skiva inneholder en samle CD og en ekstra CD med en liveinnspilling av noen få spor. Det er liveinnspillingen som er den virkelige skatten. Den går langt utenpå Amsterdam Stranded. Dessverre er den ikke tilgjengelig lenger:

    Vis vedlegget 289254

    Mvh
    Roysen
    Dette tipset takker jeg for. Har lagt inn bestilling hos Discogs.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg liker Olsen's Lot best av Midnight Choir-platene, men husker ikke noe om lyden på plata. Raga, Seigmen, Motorpsycho?

    En godt innspilt plate som er noe kontemporære utlendinger ;) ...tenker på som norsk musikk, selv om den kanskje er litt reservert de spesielt interesserte, er "[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Puritanical Euphoric Misanthropia" av Dimmu Borgir.[/FONT]
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Ikke glem Minor Majority nå da....
    Lett tilgjengelig, fengende popmusikk, stort sett med gode innspillinger.
    Vil også tipse om Inger Marie Gundersen, jazzdame som har gitt meg gode stunder.....
    Ellers kommer man ALDRI utenom White Birch`s album Come up for air....!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Lynni Treekrem pleier jo ellers å ha over snittet gode innspillinger på sine plater, men musikken tiltaler kanskje ikke alle i like stor grad. JEG synes dama er ok+....

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Er man ellers i modus, kan en passe dose D`sound funke. Selv blir jeg fort litt "lei" musikken, men innspillingene i seg pleier å være greie nok.

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Unni Wilhelmsen live med Bodø symfoniorkester er jo en grei plate og, kom jeg plusselig på....

    mvh
    Proffen
     

    montesi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2002
    Innlegg
    1.629
    Antall liker
    966
    Torget vurderinger
    7
    Synes igrunn mye norsk musikk har undervurdert lyd. Det er liksom bare kkv og annet streit som dras fram. Generelt synes jeg det er mye tøff lyd i norge, og det er derfor ganske artig å bla seg gjennom norsk, brukt vinyl. Selv om mye av det er dyrt!
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Kenneth Sivertsen live fra Grieghallen - på platen "Spør vinden" bør dessuten være obligatorisk!

    mvh
    PRoffen
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.399
    Antall liker
    3.586
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Her var det mye snadder:) Herlig liste Roysen! Her er ett bidrag til:
     

    Vedlegg

    S

    Syncrolux

    Gjest
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Her er et tips til som heller ikke er 100% et studio-album. Veldig fin plate. Oslo Kammerkor synger som sendt fra himmelen, Ole synger som Ole.

    Ole Paus - Det begynner å bli et liv

     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
    Den flyr nok under radaren av to årsaker. For det første inneholder den ikke sporet "The moon is a harsh mistress". Dette sporet er hva hun er kjent for blant de audiofile. Den andre årsaken er at Fairytales er kjent for å være et helt spesielt prosjekt rent opptaksmessig også. Hele opptaksprosessen og utstyret var veldig audiofilt. Derfor kjøpes gjerne Fairytales i stedet.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Denne har jeg gnåla om noen ganger, og det er vel på tide at den oppdages. Finnes både på CD og vinyl, og er en av de fineste platene som er kommet ut her på flere tiår. Lydmessig er det et av de to, tre beste opptakene jeg vet om. Ser den er på lista til Roysen, forresten...


    3975592188_4849763a.jpg
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.705
    Antall liker
    15.852
    Torget vurderinger
    2
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
    Den flyr nok under radaren av to årsaker. For det første inneholder den ikke sporet "The moon is a harsh mistress". Dette sporet er hva hun er kjent for blant de audiofile. Den andre årsaken er at Fairytales er kjent for å være et helt spesielt prosjekt rent opptaksmessig også. Hele opptaksprosessen og utstyret var veldig audiofilt. Derfor kjøpes gjerne Fairytales i stedet.

    Mvh
    Roysen
    Hovedgrunnen til at den flyr under radaren er nok at opptaket kom ut ti år etter hennes død. Opptaket ble gjort i 1981, utvgivelsen kom på tidlig 1990-tall.

    Litt trist om Toneff skal være kjent for kun én låt, syns nå jeg. En fantastisk kunstner, hvis ulike utgivelser alle inneholder perler. Live var hun makeløs, og jeg var så heldig å oppleve det.
    Når det gjelder Fairytales, er det viktig å holde tungen rett i munnen når man kjøper versjon. Den er remastret - best å få fatt i tidlig LP/CD fra 1986.

    Fairytales er tatt opp digitalt, med unntak av sporet "My Funny Valentine."

    Live in Hamburg ble tatt opp av Nord Deutscher Rundfunk, men ble mikset på Rainbow av Kongshaug. Dobrogozc er med der også, sammen med Arild Andersen og Alex Riel. Og det er et album man virkelig bør ha med i utvalget, sammen med Evans' Debbie og Domnerus' Pawnshop, dersom man vil ha eksempler på gode live-opptak.

    (Til Syncrolux - bl.a. forslaget om Fairytales er en av grunnene til at jeg valgte å se bort fra kravet om studioopptak.)
     
    Sist redigert:

    Goggen8

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2014
    Innlegg
    2.389
    Antall liker
    957
    Sted
    Oslo
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
    Den flyr nok under radaren av to årsaker. For det første inneholder den ikke sporet "The moon is a harsh mistress". Dette sporet er hva hun er kjent for blant de audiofile. Den andre årsaken er at Fairytales er kjent for å være et helt spesielt prosjekt rent opptaksmessig også. Hele opptaksprosessen og utstyret var veldig audiofilt. Derfor kjøpes gjerne Fairytales i stedet.

    Mvh
    Roysen
    Litt trist om Toneff skal være kjent for kun én låt, syns nå jeg. En fantastisk kunstner, hvis ulike utgivelser alle inneholder perler. Live var hun makeløs, og jeg var så heldig å oppleve det.
    Når det gjelder Fairytales, er det viktig å holde tungen rett i munnen når man kjøper versjon. Den er remastret - best å få fatt i tidlig LP/CD fra 1986 (og pga populariteten kom den i to utgivelser det åretk)
    Da tenker du på førstepressingen (vinyl) fra 82 og CD fra 86?
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.705
    Antall liker
    15.852
    Torget vurderinger
    2
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
    Den flyr nok under radaren av to årsaker. For det første inneholder den ikke sporet "The moon is a harsh mistress". Dette sporet er hva hun er kjent for blant de audiofile. Den andre årsaken er at Fairytales er kjent for å være et helt spesielt prosjekt rent opptaksmessig også. Hele opptaksprosessen og utstyret var veldig audiofilt. Derfor kjøpes gjerne Fairytales i stedet.

    Mvh
    Roysen
    Litt trist om Toneff skal være kjent for kun én låt, syns nå jeg. En fantastisk kunstner, hvis ulike utgivelser alle inneholder perler. Live var hun makeløs, og jeg var så heldig å oppleve det.
    Når det gjelder Fairytales, er det viktig å holde tungen rett i munnen når man kjøper versjon. Den er remastret - best å få fatt i tidlig LP/CD fra 1986 (og pga populariteten kom den i to utgivelser det åretk)
    Da tenker du på førstepressingen (vinyl) fra 82 og CD fra 86?
    Der var jeg upresis. Første utgivelse var LP kun, og som du nevner i 1982.
    Jeg vet ikke hvilken av de tidlige LP-pressingene som er best, 1982 eller 1986?
     
    Sist redigert:

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Er cd-utgaven av Live in Hamburg å få tak i? Eventuelt som nedlasting? Jeg sjekket hos Platekompaniet. "Midlertidig utgått".
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Merkelig. Det er ikke lenge siden den var på ta 5 for 89,- pr stk på Platekompaniet.

    Mvh
    Roysen
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Denne har jeg gnåla om noen ganger, og det er vel på tide at den oppdages. Finnes både på CD og vinyl, og er en av de fineste platene som er kommet ut her på flere tiår. Lydmessig er det et av de to, tre beste opptakene jeg vet om. Ser den er på lista til Roysen, forresten...


    Vis vedlegget 289366
    Helt enig, Impulse. Ingvild Koksvik - Nattåpent fortjener å bli oppdaget for den audiofile skatten den er.

    Når det er sagt inneholder listen min en annen uoppdaget skatt som er enda bedre og enda mindre kjent. Dersom man er på Spotify Premium eller WIMP bør man også rette oppmerksomheten mot en purung norsk uoppdaget artist med et album av enda høyere kvalitet enn overnevnte. Vi snakker om skiva "Jenta på vangen" av Karen Fadnes Brattebø. Hun er såvidt uoppdaget at hun såvidt jeg forstår finansierer sine egne utgivelser selv. Derfor kom omtalte skive i særdeles lite opplag og er utsolgt fra produsenten nå. Lyd og stemmeprakt er imidlertid uten sidestykke på den lista jeg presenterte. Skal man sette sammen et slags Top 17 (klarer ikke å begrense ned ytterligere) fra den lista med hensyn på lydkvalitet må det bli noe slikt:

    Karen_Fadnes_Bratteberg.jpg


    Karen Fadnes Brattebø - Jenta på vangen
    Ingvild Koksvik - Nattåpent
    Midnight Choir - Selected Songs
    Ole Staveteig - Plays Jimi Hendrix
    Jøkleba - Jøkleba! Live!
    Kari Bremnes - Løsrivelse
    Oslo Gospel Choir - Salmeskatt
    Lill Lindfors & Tommy Nilsson - Høga Visan
    The Norwegian Armed Forces Staff Band - La Voie Triumphale
    Knut Reiersrud & Iver Kleive - Himmelskip
    Sigmund Groven & Iver Kleive - HamOrgan
    Sigvart Dagsland - Hymns
    Jonas Fjeld - Nerven i min sang
    Radka Toneff - Fairytales
    Frode Alnæs, Knut Reiersrud, Knut Værnes, Bjørn Klaklegg - 4G
    Div Artister - 30 Years Fidelity
    Div Artister - Med Blanke Ark - Sanger av Alf Prøysen

    De to som skiller seg helt ut er dog Salmeskatt og Høga Visan (begge KKV) synes jeg. Deretter kommer de to uoppdagede damene før de veletablerte damene Bremnes og Toneff.

    Edit: Selv om Lill Lindfors & Tommy Nilsson begge er svenske og dette er en tråd om gode norske innspillinger har jeg tatt den med fordi den er utgitt på det norske plateselskapet Kirkelig Kulturverksted (som er norsk). Det er altså norske lydteknikkere som har gitt ut platen.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.705
    Antall liker
    15.852
    Torget vurderinger
    2
    Hva er nummeret på -86 utgaven av Fairytales?
    1986 LP: Odin NJ 4003-2

    1982 LP: Odin LP 03

    1986 CD: ODIN CD-03
    Takker. Jeg har CD merket ODIN NJ 4003-2. Fake?
    Det var to utgivelser i 1986 ser jeg på discogs. Filene til CD-utgivelsene bør være identiske, men man vet aldri. Og jeg vet heller ikke om det også ble gjort to LP-utgivelser i 1986. Da er det ev. både CD og LP med de to utgivelsesnumrene.
    Kunne vært fint å få klarhet i, om folk går i hyllene sine og sjekker sine Fairytales. Jeg har en 1982-utgivelse, der noen har kjørt traktor på b-siden, men a-siden spiller fint. Der er label som på discogs:

    R-1327532-1295710022.jpeg
     

    Goggen8

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2014
    Innlegg
    2.389
    Antall liker
    957
    Sted
    Oslo
    En ting er vel nærmikkede produksjoner av sang og ett enkelt instrument. Hva med mer ordinær rock? Forbudte Følelser med Raga Rockers på vinyl fra -88 (slp 15005) fungerer særs godt hos meg. :)
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Godt tips. Det er et bra album dette.
    Nå er vel ikke "Fairytales" et studio-album det heller, siden det vel er spilt inn i Grieg-hallen (unntatt ett spor)...
    Den flyr nok under radaren av to årsaker. For det første inneholder den ikke sporet "The moon is a harsh mistress". Dette sporet er hva hun er kjent for blant de audiofile. Den andre årsaken er at Fairytales er kjent for å være et helt spesielt prosjekt rent opptaksmessig også. Hele opptaksprosessen og utstyret var veldig audiofilt. Derfor kjøpes gjerne Fairytales i stedet.

    Mvh
    Roysen
    Hovedgrunnen til at den flyr under radaren er nok at opptaket kom ut ti år etter hennes død. Opptaket ble gjort i 1981, utvgivelsen kom på tidlig 1990-tall.

    Litt trist om Toneff skal være kjent for kun én låt, syns nå jeg. En fantastisk kunstner, hvis ulike utgivelser alle inneholder perler. Live var hun makeløs, og jeg var så heldig å oppleve det.
    Når det gjelder Fairytales, er det viktig å holde tungen rett i munnen når man kjøper versjon. Den er remastret - best å få fatt i tidlig LP/CD fra 1986.

    Fairytales er tatt opp digitalt, med unntak av sporet "My Funny Valentine."

    Live in Hamburg ble tatt opp av Nord Deutscher Rundfunk, men ble mikset på Rainbow av Kongshaug. Dobrogozc er med der også, sammen med Arild Andersen og Alex Riel. Og det er et album man virkelig bør ha med i utvalget, sammen med Evans' Debbie og Domnerus' Pawnshop, dersom man vil ha eksempler på gode live-opptak.

    (Til Syncrolux - bl.a. forslaget om Fairytales er en av grunnene til at jeg valgte å se bort fra kravet om studioopptak.)
    Husker ikke detaljene helt, men Fairytales var så vidt meg bekjent et prosjekt som skulle showcase hva digital lyd var i stand til og alle kluter ble lagt til for å vise hvor god digital lyd kunne bli med det som var det første rene digitale opptaket.

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Ser at jeg uteglemte Truls Mørch - Haydn: Cello Concertos på listen. Den må med. Det gjør også Hifi Klubbens live opptak av egen konsert med Jarle Bernhoft. Den heter Live 1: Man 2: Band og ble tatt opp før mannen ble kjent. Tror den ligger på hires på Gubemusic. Sporet "He ain't heavy, he's my brother" er en innertier. Legger de ut på listen nå i tillegg til omtalte live inspilling av Radka Toneff.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Ser at jeg uteglemte Truls Mørch - Haydn: Cello Concertos på listen. Den må med. Det gjør også Hifi Klubbens live opptak av egen konsert med Jarle Bernhoft. Den heter Live 1: Man 2: Band og ble tatt opp før mannen ble kjent. Tror den ligger på hires på Gubemusic. Sporet "He ain't heavy, he's my brother" er en innertier. Legger de ut på listen nå i tillegg til omtalte live inspilling av Radka Toneff.

    Mvh
    Roysen
    Jeg fant Jarle Bernhoft på Gube, men ikke i hi-res. Er det noe annet sted jeg kan finne ham i hi-res?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.580
    Antall liker
    103.058
    Torget vurderinger
    23
    BTW, kan noen komme opp med en liste med hensiktsmesige steder å handle norsk musikk - fortrinnsvis på CD? Nettbasert? For oss halvgamle latstokker med ekorntendenser..:rolleyes:
    Fortsatt ingen som engang drister seg til å starte..??
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Denne har jeg gnåla om noen ganger, og det er vel på tide at den oppdages. Finnes både på CD og vinyl, og er en av de fineste platene som er kommet ut her på flere tiår. Lydmessig er det et av de to, tre beste opptakene jeg vet om. Ser den er på lista til Roysen, forresten...


    Vis vedlegget 289366
    Helt enig, Impulse. Ingvild Koksvik - Nattåpent fortjener å bli oppdaget for den audiofile skatten den er.

    Når det er sagt inneholder listen min en annen uoppdaget skatt som er enda bedre og enda mindre kjent. Dersom man er på Spotify Premium bør man også rette oppmerksomheten mot en purung norsk uoppdaget artist med et album av enda høyere kvalitet enn overnevnte. Vi snakker om skiva "Jenta på vangen" av Karen Fadnes Brattebø. Hun er såvidt uoppdaget at hun såvidt jeg forstår finansierer sine egne utgivelser selv. Derfor kom omtalte skive i særdeles lite opplag og er utsolgt fra produsenten nå. Lyd og stemmeprakt er imidlertid uten sidestykke på den lista jeg presenterte. Skal man sette sammen et slags Top 17 (klarer ikke å begrense ned ytterligere) fra den lista med hensyn på lydkvalitet må det bli noe slikt:

    Karen Fadnes Brattebø - Jenta på vangen
    Ingvild Koksvik - Nattåpent
    Midnight Choir - Selected Songs
    Ole Staveteig - Plays Jimi Hendrix
    Jøkleba - Jøkleba! Live!
    Kari Bremnes - Løsrivelse
    Oslo Gospel Choir - Salmeskatt
    Lill Lindfors & Tommy Nilsson - Høga Visan
    The Norwegian Armed Forces Staff Band - La Voie Triumphale
    Knut Reiersrud & Iver Kleive - Himmelskip
    Sigmund Groven & Iver Kleive - HamOrgan
    Sigvart Dagsland - Hymns
    Jonas Fjeld - Nerven i min sang
    Radka Toneff - Fairytales
    Frode Alnæs, Knut Reiersrud, Knut Værnes, Bjørn Klaklegg - 4G
    Div Artister - 30 Years Fidelity
    Div Artister - Med Blanke Ark - Sanger av Alf Prøysen

    De to som skiller seg helt ut er dog Salmeskatt og Høga Visan (begge KKV) synes jeg. Deretter kommer de to uoppdagede damene før de veletablerte damene Bremnes og Toneff.

    Mvh
    Roysen
    Takk Roysen. Jeg fant Karen Fadnes Brattebø på WIMP, og det er vakkert.
    R
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Ser at jeg uteglemte Truls Mørch - Haydn: Cello Concertos på listen. Den må med. Det gjør også Hifi Klubbens live opptak av egen konsert med Jarle Bernhoft. Den heter Live 1: Man 2: Band og ble tatt opp før mannen ble kjent. Tror den ligger på hires på Gubemusic. Sporet "He ain't heavy, he's my brother" er en innertier. Legger de ut på listen nå i tillegg til omtalte live inspilling av Radka Toneff.

    Mvh
    Roysen
    Jeg fant Jarle Bernhoft på Gube, men ikke i hi-res. Er det noe annet sted jeg kan finne ham i hi-res?
    Tror ikke den finnes noe annet sted. Den lå der på hires før. Mulig den er fjernet nå.

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    BTW, kan noen komme opp med en liste med hensiktsmesige steder å handle norsk musikk - fortrinnsvis på CD? Nettbasert? For oss halvgamle latstokker med ekorntendenser..:rolleyes:
    Fortsatt ingen som engang drister seg til å starte..??
    Sorry, Sluket. Det er ikke lett. Jeg kjenner ikke til noe godt sted å kjøpe norsk musikk på CD. Du har selvsagt nettbutikkene til KKV, 2L og Curling Legs. Ellers kjøper jeg det meste på nettet fra Gubemusic, Platekompaniet, CD On, CD Universe, Amazon, Discogs og eBay.

    Mvh
    Roysen
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Iver Kleive og Knut Reiersrud - Blå Koral bør nevnes. Jeg synes den er betydelig bedre enn Himmelskip, både lydmessig og musikalsk.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.580
    Antall liker
    103.058
    Torget vurderinger
    23
    Takker, Roysen - det var da noget, sa Fanden... Har ikke handlet norsk musikk på mange år og er ikke oppdatert på norske nettbutiker en gang!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn