Jeg vil ikke anbefale AW60FTT til fulltone drift. Hadde faktisk heller kjøpt en liten NAD med preout/mainin. Se etter de minste NADene med minst effekt, jeg liker faktisk best lyden i de minste Disse koster lite og du får igjen pengene ved salg. Så kjøper du noe dyrere når du veit hva du vil!Det ligger en Electrocompagniet AW 60 FTT på brukten til 4000,-
Jeg har ikke filla peiling på forsterkere og matching med høyttalere.
Kan denne passe mine Fostex Fe168 i et 10 liter lukket kabinett hvor de deles aktivt på ca. 2500-3000hz oppover og ca 2-300hz nede?
Jeg trenger etterhvert nokså mange amper til oppsettet mitt når det baller på seg.
Har ikke økonomi til kostbare saker.
Her blir fokus på å få best mulig lyd for minst mulig penger i aktivt dsp styrt oppsett.
Jeg er i læreprosess på høyttaler-DIY faget, og da blir ikke fallhøyden så stor når jeg gjør feil.
Vil få stablet opp et fullrange system med rimelige/brukte komponenter først, så får jeg heller bytte ut etterhvert der det låter dårligst først.
Mini monitorene jeg lager nå, koster meg ca. 3000,- for begge
Det er billig.
DittoHehe, sorte skruer på sort bakgrunn.
Synes det ser dølt ut med blanke stålskruer på sorte elementer.
...men i test perioder driter vi sånne detaljer.
Kjekt, man må nemlig jobbe ganske mye for å få råd til nevrosene som kommer etter besøk i dette "teket"....Trust me, I know.... fin beliggenhet, kort vei til jobb, kort vei til Slukoteket!
Yepp, I know.. ...har hatt audiens der jeg.Kjekt, man må nemlig jobbe ganske mye for å få råd til nevrosene som kommer etter besøk i dette "teket"....Trust me, I know.... fin beliggenhet, kort vei til jobb, kort vei til Slukoteket!
Gratts Bergfinn!
Nevrosene er gratis - medisinen er noe helt annet!Kjekt, man må nemlig jobbe ganske mye for å få råd til nevrosene som kommer etter besøk i dette "teket"....Trust me, I know.... fin beliggenhet, kort vei til jobb, kort vei til Slukoteket!
Gratts Bergfinn!
Den ser virkelig bra ut. Nesten så man får lyst å starte som DIY'er, bare pga. godt verktøy som muliggjør et bra resultat. F.eks ved høyttalerbygging, stativer m.m. Har lagt denne saga på minnet.Nå som du er bitt av DIY basillen. Ville jeg bare tipse deg om ett av de mest universelle DIY redskapene som finnes
http://www.verktøy.no/bosch-dykksag-gkt-55-gce-med-styreskinne-fsn-1600-og-l-boxx
Kjøper du den har du alt du trenger til kapping og tilpassing av platemateriell.