Babymetal

Ender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.12.2012
Innlegg
373
Antall liker
146
Torget vurderinger
2
Kom over denne på nettet her om dagen. Må si jeg syntes dette er en noget spesiell sjanger men kan ikke nekte for at det er litt kult. Uansett, dere som er hardcore metal fans, denne må være feil på så utrolig mange måter for dere :)

Og ja, selvfølgelig i Japan. Hvem ellers...

 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.118
Antall liker
3.245
Torget vurderinger
1
Bandet ble nevnt i Hva lytter du til i dag: Hardrock&Metal tråden for et par måneder siden.

På mange måter interessant, men ikke noe som ender opp i CD-hylla. :)
 

Ender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.12.2012
Innlegg
373
Antall liker
146
Torget vurderinger
2
Ah, var ikke klar over at dette var nevnt før. Tok et søk på babymetal på forumet uten treff før jeg laget tråden men mulig søket ikke fanget det opp.

Vet ikke helt om jeg syntes det er kult eller om det er litt samme greie som når du kjører forbi ei trafikkulykke og du bare må se. Uansett spolerer det litt det beksvarte imagen til denne typen musikk når 3 14år gamle jenter står på scenen :)
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.118
Antall liker
3.245
Torget vurderinger
1
Hører på 99% hardrock og metal, men ser ingen grunn til å boikotte Babymetal for at de "ikke passer inn". Setter pris på at vi alle er forskjellige, også Babymetal. :)
 
J

J.J

Gjest
Bedre med litt initiativ enn ikke no, som blant kidsa her hjemme... svartmetall scenen kommer til å dø ut snart om ikke rekrutteringen kommer.....
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Bedre med litt initiativ enn ikke no, som blant kidsa her hjemme... svartmetall scenen kommer til å dø ut snart om ikke rekrutteringen kommer.....
Er det noe skikkelig kølsvart TNBM igjen? Ka er det grimmeste grimme nå til dags, egentlig? Her på berget altså. Var jo fascinert av scena en gang, uten at eg noensinne hørte på det... Las noen bøker da.
 

HiFi_Martin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.01.2004
Innlegg
446
Antall liker
252
Torget vurderinger
2
Vet ikke helt om man skal putte dette i metalsjangeren, og man trenger vel strengt talt ikke plassere det heller. For egen del synes jeg det var helt redselsfult, helt på høyde med hva den reven sier.
 
J

J.J

Gjest
Virker om om at det er mange som nærmest har pensjonert seg, eller gått hen og blitt softiser (ref. Satyrion F.x)

Taake er vel fremdeles still going strong.. men det er da fler...
 

Heimdall

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.12.2009
Innlegg
1.514
Antall liker
568
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
15
Bedre med litt initiativ enn ikke no, som blant kidsa her hjemme... svartmetall scenen kommer til å dø ut snart om ikke rekrutteringen kommer.....
Er det noe skikkelig kølsvart TNBM igjen? Ka er det grimmeste grimme nå til dags, egentlig? Her på berget altså. Var jo fascinert av scena en gang, uten at eg noensinne hørte på det... Las noen bøker da.
Kanskje Mayhem?
 
Topp Bunn