Kjennes ikke sånn ut, men er rimelig stiv.Det er vel ikke solid core kabler som har fått plass nær den rørsokkelen på 6sn7 røret? Brune og grønne?
EDIT: Veldig bra bilde foresten det siste der.
Supert! Da skal jeg få loddet av den kabelen, så ser jeg hvordan det gårJepp, dersom alle andre kabelføringsveier er som det skal være kan du trygt fjerne den. Den "bypasser/overstyrer" alle innganger. Er nok gjort i "lydens tjeneste".
Sikkert vanlig innstallasjonskabel. Det er ikke heldig da det ser ut som den er "overflate" loddet på pcb og ikke gjennomgående. Er høyvolten b+=260v som går inn der. Ser også ut for at den tar en loop før den går inn til m2 psu? Kan jo skape litt "støy" mot den følsomme analogdelen?
Tenker jeg må lodde ut de kablene og tvinne/lodde dem på nytt. Er skikkelig klein jobb som er gjort der.Til kabelen som går til høyvolten. b+ og gnd skal tvinnes hardt sammen og bare ligge over pcb. I din preampt er det ikke noe tvinning og det går en stor loop under den ene utgangskondisen. Dette kan som sagt skape endel støy.
Vis vedlegget 990663
Jepp, noe av det bedre som er gjort i denne boksenAner ikke men det var jo pent gjort akkurat det da.
6 dB i diskant og 12dB i bass. Er det normalt at skjema på delefilter følger med i manualen? Første gang jeg ser.Ganske enkelt delefilter på AN-E
Vis vedlegget 995804
Nesten300B PSE?
Lytteinntrykk kommerHerlig! De må du komme med en "review" av når du har fått kjørt de litt.
Slapp bare av. De spiller fantastisk fra første øyeblikk, det finnes ingen fornuftig årsak til å kaste bort tiden med effektmotstand fremfor høyttaler. Nyt heller hvert sekund med din fantastiske AN forsterker, og nyt at det bare blir enda bedre for hver jæ... låt du spiller!! De blomstrer i det øyeblikk du kobler dem til en høyttaler, og fargene blir bare tydeligere og tydeligere de første par hundre timene. Så hva venter du på!?Lytteinntrykk kommer
Da har jeg flyttet meg over til hytta. Ingen spilling i helga før søndags kveld.
Blir spennende. Synd det er en del timer med innspilling før de blomstrer.
Får vel sette på en effektmotstand og kjøre de 24/7 tror jeg
Sonicfrontiers
Jo tusen takk! Er veldig fornøyd med både finish og lydFlotte høyttalere JanOlav.
Spiller musikk i bøtter og spannSynes det spiller meget bra her hjemme, om jeg kan si det selv
Absolutt! Og med bytte av rør, til riktige typen så blir det bare enda bedre.Spiller musikk i bøtter og spann
Sonicfrontiers
Enig. Utrolig fint treverkFlotte høyttalere JanOlav.