Audeze hodetelefoner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Ja jeg har sett at det er en del som ikke liker den Fazor rammen inni øretelefonen. mine er produsert oktober 2015. kan ikke se at det er fazor på de, står ikke spesifisert noensteder.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Fremdeles grisedyre da. Er ikke alt for lenge siden at LCD-2 kostet rundt det samme.
     

    Kirenoj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.03.2012
    Innlegg
    294
    Antall liker
    208
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    12
    Audeze er generelt dyrt syntes jeg. Jeg Hadde LCD-2 engang men solgte de for de var veldig tunge og sykkelsesongen startet!! Men i det siste har jeg lurt litt på å prøve noe audeze igjen! Kanskje de er blitt lettere nå:) de er jo også flotte hodetelefoner. Med god lyd.
     

    barathsec

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2012
    Innlegg
    1.275
    Antall liker
    585
    Sted
    Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
    Torget vurderinger
    9
    Fremdeles grisedyre da. Er ikke alt for lenge siden at LCD-2 kostet rundt det samme.
    Noe kan skyldes den Norske kronas verdi også, men enig at ting blir ikke akkurat noe rimeligere, dette gjelder dog ikke bare Audeze men de fleste andre merkene også, skulle ønsket at det hadde dukket opp en hodetelefon som virkelig feide gulvet til en pris som ikke hadde vært så ille, bare for å røske litt opp i markedet..! :cool:
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    de er blitt dyrere, og IKKE lettere.

    LCD4 koster 50+ lapper.

    Jeg fikk mine LCD3 sammen med en 600€ DAC for 17k NOK i utlandet.. da var det verdt det.

    Men LCD3 til 26 lapper + 15 lapper for HD25 + 15 lapper for en god forsterker.. + 10 lapper for Nordost kabler, da blir det ikke verdt det igjen. Så jeg kjøper litt brukt og fra utland.. Har vel totalt spart en 30-35k NOK i forhold til nytt.
     

    Oslo Hi-Fi Center

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    20.06.2013
    Innlegg
    559
    Antall liker
    271
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    @bambadoo

    Hei,

    Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette!

    Vi har nå endret prisen tilsvarende Apple Store.

    Velkommen innom for en lytt!

    Mvh Oslo Hi-Fi Center
     

    Kirenoj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.03.2012
    Innlegg
    294
    Antall liker
    208
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    12
    de er blitt dyrere, og IKKE lettere.

    LCD4 koster 50+ lapper.

    Jeg fikk mine LCD3 sammen med en 600€ DAC for 17k NOK i utlandet.. da var det verdt det.

    Men LCD3 til 26 lapper + 15 lapper for HD25 + 15 lapper for en god forsterker.. + 10 lapper for Nordost kabler, da blir det ikke verdt det igjen. Så jeg kjøper litt brukt og fra utland.. Har vel totalt spart en 30-35k NOK i forhold til nytt.
    LCD-4 blir bare altfor drøyt!

    Det var en god pris ja med dac og greier. LCD-3 kunne vært morro prøvd, men egnetlig LCD-2 igjen også. Da Taurus visstnok er "tunet" for de. Eller de har gjordt en innsats for at de skal gå godt sammen.
     

    Rizzo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2006
    Innlegg
    248
    Antall liker
    49
    Torget vurderinger
    11
    Kjære Audeze'ere. Jeg trenger tips til kabeloppdatering til mine LCD-2. Originalkabelen har blitt litt slarkete i den ene kontakten, og selv om en ny kablen muligens ikke forbedrer dette så er det i det minste en god unnskyldning for meg selv... Jeg er ikke interessert i å bruke mangfoldige tusen på dette, men setter veldig pris på tips fra dere som har prøvd annet enn originalen.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Har bare prøvd Norne Solv X & Q Audio sin.
    Norne uten tvil. Send mail til han karen og spør om han har noen ferdige/demo kabler du kan kjøpe av han.
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Kjære Audeze'ere. Jeg trenger tips til kabeloppdatering til mine LCD-2. Originalkabelen har blitt litt slarkete i den ene kontakten, og selv om en ny kablen muligens ikke forbedrer dette så er det i det minste en god unnskyldning for meg selv... Jeg er ikke interessert i å bruke mangfoldige tusen på dette, men setter veldig pris på tips fra dere som har prøvd annet enn originalen.
    Jeg bruker Nordost Hemidall 2, 2 meter for Audeze. Skifter ikke den kabelen. stor oppgradering fra stock kabelen. her snakker vi analogt lyd-domene. ikke digitalt. Så jeg kjører og Nordost XLR 0.6m mellom dac og forsterker.

    Hvis du skal til Bergen engang, ta med dine lcd2. jeg vil gjerne høre på de. så kan du prøve forskjellige ting hos meg, blant annet stock kabel.

    Tips er finn.no. ser du kablene du trenger, så finn orginal pris som per i dag.. og prut ned til 50% opprinnelig pris, spesielt på Nordost kabler. Det gjorde jeg på 0.6 kabelen mellom dac og forsterker.
     
    Sist redigert:

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Ser
    de er blitt dyrere, og IKKE lettere.

    LCD4 koster 50+ lapper.

    Jeg fikk mine LCD3 sammen med en 600€ DAC for 17k NOK i utlandet.. da var det verdt det.

    Men LCD3 til 26 lapper + 15 lapper for HD25 + 15 lapper for en god forsterker.. + 10 lapper for Nordost kabler, da blir det ikke verdt det igjen. Så jeg kjøper litt brukt og fra utland.. Har vel totalt spart en 30-35k NOK i forhold til nytt.
    LCD-4 blir bare altfor drøyt!

    Det var en god pris ja med dac og greier. LCD-3 kunne vært morro prøvd, men egnetlig LCD-2 igjen også. Da Taurus visstnok er "tunet" for de. Eller de har gjordt en innsats for at de skal gå godt sammen.
    Ser du har Violetric, hvilken har du ? 200, 220, 281 ?
     

    Kirenoj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.03.2012
    Innlegg
    294
    Antall liker
    208
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    12
    Ser
    de er blitt dyrere, og IKKE lettere.

    LCD4 koster 50+ lapper.

    Jeg fikk mine LCD3 sammen med en 600€ DAC for 17k NOK i utlandet.. da var det verdt det.

    Men LCD3 til 26 lapper + 15 lapper for HD25 + 15 lapper for en god forsterker.. + 10 lapper for Nordost kabler, da blir det ikke verdt det igjen. Så jeg kjøper litt brukt og fra utland.. Har vel totalt spart en 30-35k NOK i forhold til nytt.
    LCD-4 blir bare altfor drøyt!

    Det var en god pris ja med dac og greier. LCD-3 kunne vært morro prøvd, men egnetlig LCD-2 igjen også. Da Taurus visstnok er "tunet" for de. Eller de har gjordt en innsats for at de skal gå godt sammen.
    Ser du har Violetric, hvilken har du ? 200, 220, 281 ?
    Har Violectric DAC-V800, så ikke noe Violectric headamp. Men har hatt V200 2 ganger før.
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Ser
    de er blitt dyrere, og IKKE lettere.

    LCD4 koster 50+ lapper.

    Jeg fikk mine LCD3 sammen med en 600€ DAC for 17k NOK i utlandet.. da var det verdt det.

    Men LCD3 til 26 lapper + 15 lapper for HD25 + 15 lapper for en god forsterker.. + 10 lapper for Nordost kabler, da blir det ikke verdt det igjen. Så jeg kjøper litt brukt og fra utland.. Har vel totalt spart en 30-35k NOK i forhold til nytt.
    LCD-4 blir bare altfor drøyt!

    Det var en god pris ja med dac og greier. LCD-3 kunne vært morro prøvd, men egnetlig LCD-2 igjen også. Da Taurus visstnok er "tunet" for de. Eller de har gjordt en innsats for at de skal gå godt sammen.
    Ser du har Violetric, hvilken har du ? 200, 220, 281 ?
    Har Violectric DAC-V800, så ikke noe Violectric headamp. Men har hatt V200 2 ganger før.

    Ikke for å kuppe Audee tråden, men hva synest du om v200 da ?
     

    Kirenoj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.03.2012
    Innlegg
    294
    Antall liker
    208
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    12

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Noen som har prøvd lcd4 her inne ?
    lurer på den hørbare forskjellen mellom lcd3 og 4.
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Det er jo 2 versjoner, 110ohm varianten, og 200 ohms varianten, og etter at jeg har vært i kontakt med Audeze så har lcd4 200ohm fått en forbedring fra i fjor.
     
    Sist redigert:

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.497
    Antall liker
    1.013
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Det er jo 2 versjoner, 110ohm varianten, og 200 ohms varianten, og etter at jeg har vært i kontakt med Audeze så har lcd4 200ohm fått en forbedring fra i fjor.
    Alltid bedre med mer Ohm. Det er som med hestekrefter!
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.088
    Antall liker
    8.016
    Torget vurderinger
    12
    Mer som luftmotstand egentlig, men hvorfor mener du høyere impedans er bedre?
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Mer som luftmotstand egentlig, men hvorfor mener du høyere impedans er bedre?
    Ohm er vel mer som luftinntaket til motoren. Det er massevis med hestekrefter der, men du holder kreftene under kontroll og gir en jevn strøm istedet for rykk og napp.
    Jeg har studert lcd4 og det som er kommet ut, og det ser ut som re-voicingen 2016 skal ha justert på problemet + at Audeze ikke er enig i det Tyll sier, men, dog, at jeg tror forskjellige forsterkere nok kan være utslagsgivende. Jeg kan ikke se hva Tyll brukte. I youtube videoen vingler han en jackplugg, spørsmålet er jo om han har testet med XLR og en skikkelig forsterker.. Skulle gjerne visst hva han brukte. Det andre jeg erfarer med mine lcd3 er at det er stor forskjell i nettopp mellomtonen på stock kabel og nordost kabelen.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.497
    Antall liker
    1.013
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Mer som luftmotstand egentlig, men hvorfor mener du høyere impedans er bedre?
    Egentlig tuller jeg bare. Men ikke helt, fordelen med høyere impedans er at man kan bruke forsterkere med høyere utgangsimpedans, da spesielt OTL-rør-forsterkere. Og lite slår OTL på sitt beste.

    EDIT: Husket jeg leste noe om at Audeze jobbet med noe med sinnsykt høy Ohm - her fant jeg det igjen. Ser ut som omtalte Z ble til LCD-4, men (desverre) med lavere impedanse

    http://www.innerfidelity.com/conten...planar-magnetic-headphone#PY7kteXfJkXjKckw.97

    Tyll skriver:
    Audeze didn't have too much information on these cans yet, but Tara did have a hand-out. I think I'll just reprint the important bits here.

    Prototype-Z

    It features a new ultra-high-density voice-coil, a first in planar magnetic design, along with a newly-patented diaphragm. The end result is a whopping 1200 Ohm impedance. The force that's generated on the surface of the diaphragm is directly proportional to the length of the voice-coil and the prototype delivers unmatched dynamics, extreme resolution, precise and detailed sound across the audio band, plus excellent imaging.

    With 1200 Ohms impedance the prototype can be directly driven by tube amplifiers without an output matching transformer. That will lead to a new wave of high-power OTL tube headphone amplifier designs. In fact, Audeze is working on an OTL design right now.
    The Prototype-Z can be driven with any regular voltage-mode amplifier, but better results can be achieved with high quality current-mode amplifiers like the BAKOON. Current-mode amplifiers work very efficiently into this type of load and will be louder at the same volume setting than any other headphone. Voltage-mode amplifiers will require the volume knob to be higher to generate proper driving power into such high impedance modes.
    Finally, we've addressed added comfort with our new carbon fiber headband."


    Very cool stuff. It's going to be fun playing around with these cans. Probably have to chat with Pete Millett as well, he'll surely have some ideas about tube topologies for something like this.


    Read more at http://www.innerfidelity.com/conten...planar-magnetic-headphone#jw0IQDdxAGF5IYLU.99
     
    Sist redigert:

    barathsec

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2012
    Innlegg
    1.275
    Antall liker
    585
    Sted
    Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
    Torget vurderinger
    9
    Mer som luftmotstand egentlig, men hvorfor mener du høyere impedans er bedre?
    Ohm er vel mer som luftinntaket til motoren. Det er massevis med hestekrefter der, men du holder kreftene under kontroll og gir en jevn strøm istedet for rykk og napp.
    Jeg har studert lcd4 og det som er kommet ut, og det ser ut som re-voicingen 2016 skal ha justert på problemet + at Audeze ikke er enig i det Tyll sier, men, dog, at jeg tror forskjellige forsterkere nok kan være utslagsgivende. Jeg kan ikke se hva Tyll brukte. I youtube videoen vingler han en jackplugg, spørsmålet er jo om han har testet med XLR og en skikkelig forsterker.. Skulle gjerne visst hva han brukte. Det andre jeg erfarer med mine lcd3 er at det er stor forskjell i nettopp mellomtonen på stock kabel og nordost kabelen.
    Han skriver i en test av HeadAmp GS-X mk2 at han har brukt denne en masse sammen med bla LCD-4 og Sennheiser HD800 og HD-600 om han brukte denne i den aktuelle testen av LCD-4 er usikkert med dog fullt mulig..?? :cool:
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Jeg må bare si, jeg sliter litt med kvinnelige stemmer som kommer opp i registeret. Lara Fabian sangen Adagio, halvveis i sangen og ut er hun langt oppe i register og jeg må rett og slett ta ned volumet. Foxes, sangen Devil Side når hun drar til, så må jeg ta ned volum litt. Jeg lurer på om det er dette Audeze har prøvd å motvirke. For på mine lcd3 er dette veldig tydelig mellom 2 dac'er og 2 forsterkere. (det blir faktisk verre med Oppo HA-1 DAC'en som har sabre chip).
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Jeg må si meg enig at LCD-3F er litt ubehagelig i visse toner.
    Det sies vel å være pga fazoren.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Er det noen som har hørt de nyeste produserte Audeze?
    De som er forandret både her og der! Skal være de som er produsert etter november 2015 om jeg ikke tar feil
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    Er det noen som har hørt de nyeste produserte Audeze?
    De som er forandret både her og der! Skal være de som er produsert etter november 2015 om jeg ikke tar feil
    Sitter med LCD4 jeg. mai 2016 produsert. låter helt sinnssykt bra! Siden jeg og nå har en schiit yggdrasil dac og en kraftig headphone amp, så åpner de seg skikkelig opp og. de kunne ikke vært mer åpen i mellomtonen som Tyll ønsker på de, pga de leverer allerede fantastisk balansert lydbilde og jeg kan spille all type musikk. Og bassen omg,, så sinnssykt lav og dyp den går.
     

    Arne_M

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.07.2002
    Innlegg
    171
    Antall liker
    41
    Sted
    Oslo 0983
    Torget vurderinger
    9
    Et tips til de som synes at LCD HT er blant de mest ubehagelige å ha på hodet. Hentet denne hos Duet-Audio i går. Nå er de like vektløse og behaglige å ha på hodet som HE560. De kostet mye, men det er Audeze verdt.
     

    oOF

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2015
    Innlegg
    245
    Antall liker
    35
    Da er de ikke noe som passer meg på noen som helst måte. HE-560 ble solgt fort pga komfort hos meg...
     

    Arne_M

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.07.2002
    Innlegg
    171
    Antall liker
    41
    Sted
    Oslo 0983
    Torget vurderinger
    9
    Enig med deg. Derfor måtte jeg gjøre noe med LCD settene mine, da jeg liker lyden bedre fra dem. Nå er det nesten så jeg glemmer at jeg har dem på hodet. Synes Audeze bør levere disse bøylene som standard til alle settene, i stedet for de forferdelige de har idag. De blir jo levert standard med til LCD-4.
     

    manpowre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.07.2015
    Innlegg
    191
    Antall liker
    50
    Sted
    Bergen
    jaja, takket laptoppen som er litt treg, når jeg Klikker på en tråd, og skal legge inn info, så klikker jeg på feil tråd :( men her er infoen jeg la ut i elektrostatiske tråden:

    På tide vi ønsker Audeze Isine20 og 10 velkommen:


    https://www.audeze.com/products/sine...-ear-headphone
    https://www.audeze.com/products/sine...ear-headphones

    2 forskjellige prisnivå, begge med iphone lightning plugg og vanlig jackplugg (da konverter i kabelen da tenker jeg for lightning).

    Audeze har og bekreftet en LCD i3 variant, men ikke kommet med detaljer med til 3 ganger prisen av iSine20. Audeze har bekreftet at LCD i3 har samme tynne diaphragm som LCD4 som tar 2 uker å lage, men samme form faktor som iSine 20/10 men prisen av en dyr LCD3!!! verdt det ? vel skal man ha det beste i form faktoren så er vel dette man må betale, men spennende å se de første reviews.

    Disse er open back, så forvent å høre folk snakke klart og tydelig rundt deg på bussen. I tillegg er det sikkert litt lydlekkasje fra disse som på open back høretelefoner normalt gir.

    Spennende produkter er det i hvertfall.
     

    atletico

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2002
    Innlegg
    522
    Antall liker
    819
    Torget vurderinger
    8
    Audeze Isine10 & 20 ser riktig spennende ut..Er i markedet for noen gode in/ear hodetelefoner.
    Er det noen som vet når disse blir lansert her hjemme.?
    atletico
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    De ser spennende ut ja. Men når de visstnok skal lekke en haug med lyd inn blir jeg mer skeptisk. Jeg liker prisen de ligger på! Og etter hva jeg erfarer skal de låte ganske fortreffelig.
     

    jacobsen147

    Fersking
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3
    Antall liker
    1
    Sted
    Sandefjord
    Er det noen som har prøvd Audeze Sine on-ear enda, og kanskje vil dele noen erfaringer?

    Står mellom de og Oppo PM 3 for min del. Noen som har prøvd begge? Dette vil selvsagt være til portabelt bruk. Flyreiser og på kontoret.
    Litt skeptisk til on-ear fremfor over-ear design.

    På forhånd takk.
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Beklager å spørre om noe som sikkert er besvart tidligere i denne tråden, men den er på 122 sider... Uansett, noen som har gode tips på en kabel til lcd 2.2? Må være 6,5mm plugg i enden. Ikke planer om å bruke store summer, men kan gjerne være en forbedring fra standard medfølgende kabel
     

    barathsec

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2012
    Innlegg
    1.275
    Antall liker
    585
    Sted
    Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
    Torget vurderinger
    9
    Har hatt LCD-2 for noen år siden men brukte kun stock kabelen, så har ikke noen erfaring med å bytte kabelen på denne, men vet andre her inne har prøvd forskjellige kabler det være seg Q-audio og Norne audio, andre har også benyttet Nordost sine kabler, litt avhengig av hvor mye du hadde tenkt å bruke da noen av disse fort koster litt..!
    Men som nevnt andre har større erfaring med dette enn hva jeg har..! :)
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Det er nok begrenset hvor mye jeg er villig til å bruke på akkurat denne kabelen. Som vanlig tror jeg at man får noe igjen for litt innsats, men at det begrenser seg raskt, for mine ører i hvertfall
     

    Kirenoj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.03.2012
    Innlegg
    294
    Antall liker
    208
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    12
    Det er nok begrenset hvor mye jeg er villig til å bruke på akkurat denne kabelen. Som vanlig tror jeg at man får noe igjen for litt innsats, men at det begrenser seg raskt, for mine ører i hvertfall
    Kabeler koster fort masse penger! Forza audioworks har jo litt diverse kabler til forskjellige priser.
    Sjøl fikk jeg med noen q-audio kabler når jeg kjøpte meg LCD 2 for en stund siden. Den var grei den men koster vel nesten 3000kr!!!
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Det er nok begrenset hvor mye jeg er villig til å bruke på akkurat denne kabelen. Som vanlig tror jeg at man får noe igjen for litt innsats, men at det begrenser seg raskt, for mine ører i hvertfall
    Kabeler koster fort masse penger! Forza audioworks har jo litt diverse kabler til forskjellige priser.
    Sjøl fikk jeg med noen q-audio kabler når jeg kjøpte meg LCD 2 for en stund siden. Den var grei den men koster vel nesten 3000kr!!!
    Ja vet at koster mye med kabler, og 3000 kroner er i grunn nesten innafor hva jeg kunne vært villig til å betale, men da bør den være bedre enn bare grei syntes jeg.
    Egentlig burde det være garanti på medfølgende kabler, synes rart at har fått periodevis skraping på såpass dyr leke
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn