Åpent "brev" til Høvdingen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Teknikk tråden er viktigere enn konsekvenser utav Brexit!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Når jeg har brekninger av krangle tråder og egentlig er møkka lei. Så er Teknikk tråden eneste trygge stedet!
    Få tilbake!
    Det er da ingenting av forumet som er borte. Vi snakker bare om kategorier/filtre i forumoversikten på toppen.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    MusicBear fikk det som han ville, så meldte han seg ut, og vi er stuck med et defekt forum :mad:
    Kall inn til krisemøte umiddelbart!

    Edit: Det var nok ikke akkurat dette MusicBear ville, kun "Forumsoversik" uten ot.
     
    Sist redigert:

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    MusicBear fikk det som han ville, så meldte han seg ut, og vi er stuck med et defekt forum :mad:
    Kall inn til krisemøte umiddelbart!
    Alle forumkategoriene er der de alltid har vært. Storm i et vannglass. Igjen!
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    MusicBear fikk det som han ville, så meldte han seg ut, og vi er stuck med et defekt forum :mad:
    Kall inn til krisemøte umiddelbart!
    Alle forumkategoriene er der de alltid har vært. Storm i et vannglass. Igjen!

    Under "oversikten" når du trykker på et tema kommer du direkte til siste leste tema og du slipper og bla for og finne det du leste sist.
    Hvis jeg går direkte inn på trådene kommer jeg til side 1 vær gang og må bla meg frem til de siste postede innlegg.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.949
    Antall liker
    19.801
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Musikk er tilbake. Teknikk kommer nok. Alt ordner seg.
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    He he, først var det de som ønsket endringer som var vanskelige og nå som endringer er gjort var det visst ikke fanene så likegyldig likevel? :)

    Kanskje det vi trenger er en tråd om bruk av forumet, kanskje det er noen tips og tricks vi kunne lært hverandre?

    Selv bruker jeg nesten kun funksjonen "abonnerte tråder", men målt på egasjementet i tråden burde jeg sjekke ut fanene litt mer.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Under "oversikten" når du trykker på et tema kommer du direkte til siste leste tema og du slipper og bla for og finne det du leste sist.
    Jada, ser den. Selv bruker jeg den ikke.

    Hvis jeg går direkte inn på trådene kommer jeg til side 1 vær gang og må bla meg frem til de siste postede innlegg.
    Trådene det sist kom nye innlegg i, står øverst. Tråder med nye innlegg siden sist har overskriften i fet skrift og et grønt ikon til venstre for emnet/trådtittelen. Trykker du på dette grønne ikonet/knappen, kommer du til første uleste innlegg.

    Eller: Hvis du går inn i tråden ved å klikke på selve trådtittelen og kommer inn på første side, er det en link til "se første uleste" på toppen. ...men den grønne knappen er enklere.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Uten teknikk fanen er vi tilbake til steinalderen.

    Vis vedlegget 388171

    Da blir DIY veldig vanskelig, sammen med at vi ikke har teknikk fanen så vi ser hva som blir diskutert for å få lyd i steinene!!
    Det går an å rett og slett gå inn på diy-forumet, da.
    Det går an å gå inn på diyaudio.com også... :)
    Saklig.
    Nei, jeg er ikke saklig, og det kommer jeg heller ikke til å være inntil Teknikk fanen er tilbake. Les inlegg #86
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Under "oversikten" når du trykker på et tema kommer du direkte til siste leste tema og du slipper og bla for og finne det du leste sist.
    Jada, ser den. Selv bruker jeg den ikke.

    Hvis jeg går direkte inn på trådene kommer jeg til side 1 vær gang og må bla meg frem til de siste postede innlegg.
    Trådene det sist kom nye innlegg i, står øverst. Tråder med nye innlegg siden sist har overskriften i fet skrift og et grønt ikon til venstre for emnet/trådtittelen. Trykker du på dette grønne ikonet/knappen, kommer du til første uleste innlegg.

    Eller: Hvis du går inn i tråden ved å klikke på selve trådtittelen og kommer inn på første side, er det en link til "se første uleste" på toppen. ...men den grønne knappen er enklere.
    Takk:)
    Kanske jeg burde lest instruksjonsboka ;)
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Takk Høvding!
    Beklager repeterende sutring. Men Livet uten Teknikk fane snarvei er som en dag uten lyd. Det går. Dog faaaaan det er kjiiiiipt. ;)
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Tusen Takk Høvding!! Kjempeflott!! Tørr sarkastisk sutring avsluttet!!
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Det hjelper å sutre som en kjerring!! :)
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    Veldig fornøyd nå..
    Hjelper å sutre litt..
     

    Vebbis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2008
    Innlegg
    570
    Antall liker
    382
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes det var bra med en flik med nye innlegg fra alle kategorier.

    Hva med å døpe om hjemmekino til kino og legge til en flik til venstre som heter alle?
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Generelt tror jeg det bærer vedlig galt avsted med hele hfs om høvdingen gjør omfattende og kontroversielle endringer av forumet på initiativ fra høyrøstede enkeltpersoner. Den tause majoritet har neppe hatt de helt store problemene med å velge bort tråder og temaer de ikke ønsker å lese om, eller å måtte velge det bort for den del. De få som klarer å irritere på seg brokk over at andre diskuterer ting de ikke interesserer seg for ser ut til å være de samme som irriterer på seg magesår over at noen er uenige med dem om de de har interesse for. Internett er antageligvis bare en irriterende oppfinnelse, som de med fordel kan erstatte med konversasjoner med speilet på badet hjemme uansett hvilke tilpasninger som gjøres på hfs.

    Slutt å ta hensyn til gnålerne, de lar seg uansett ikke tilfredsstille. Det er mitt råd.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Generelt tror jeg det bærer vedlig galt avsted med hele hfs om høvdingen gjør omfattende og kontroversielle endringer av forumet på initiativ fra høyrøstede enkeltpersoner. Den tause majoritet har neppe hatt de helt store problemene med å velge bort tråder og temaer de ikke ønsker å lese om, eller å måtte velge det bort for den del. De få som klarer å irritere på seg brokk over at andre diskuterer ting de ikke interesserer seg for ser ut til å være de samme som irriterer på seg magesår over at noen er uenige med dem om de de har interesse for. Internett er antageligvis bare en irriterende oppfinnelse, som de med fordel kan erstatte med konversasjoner med speilet på badet hjemme uansett hvilke tilpasninger som gjøres på hfs.

    Slutt å ta hensyn til gnålerne, de lar seg uansett ikke tilfredsstille. Det er mitt råd.
    Her har du helt rett. Som eksempel - før vi la om til det nye designet på sidene i 2014 fikk jeg veldig mange henvendelser på at folk ikke fant frem på sidene. Etter designet ble gjort om har jeg ikke mottatt en eneste klage. Det er veldig få som har klaget på forumoversikten, og det tyder på at den store massen synes den fungerte greit.

    Etter litt justering så er forumoversikten faktisk nesten identisk med slik den var, men Off-Topic synes kun i egen fane, og på et hi-fi forum er det kanskje greit å skille ut diskusjoner om midt-østen, politikk generelt, sykler, fotball og biler m.m.
     

    Joppe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    Du får masse likes og jeg får ingen, når faktum er at det var meg som var ironisk og morsom? Hva i ...!

    Høvding: Moderer bort svaret til Distinctive og bann gutteklubben grei som liker hverandre hele tiden !!!
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Heretter skal det stå ironi i parantes bakom når en er ironisk.
    Ellers så vil det bli moderert vekk, om noen skjønner at det er ironi, kanskje, om noen oppdager det, og da kan man reservere seg mot å bli moderert, dersom det etter avstemning blir slik at de modererte ikke føler nederlag, kanskje....

    Dere skjønner! :)

    Joppe og Distinctive er urkomiske og får likes av meg begge to, så lenge det ikke er blitt moderert, som en nå også kan moderere seg vekk i fra..kanskje..
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.663
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Jeg har gjort om på forumoversikten, også får vi se om det blir til det bedre eller verre.

    "Nye innlegg" viser alt utenom Off topic.
    Hei, synes egentlig disse endringene ikke gjorde noe som helst bedre.
    Hifi-relaterte spørsmål har ikke fått noe oppsving. Det eneste endringene oppnådde er kvalitetsreduksjon av norges beste Off Topic forum.
    Også om man skal ta på seg "mod" hatten så mister man oversikt. Ting tar lenger tid.
    Det er synd
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn