Klær, briller og klokker Hvilken smartklokke?

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Innlegg
2.099
Antall liker
1.544
Torget vurderinger
1
Jeg tenkte å kjøpe en smartklokke, men det er vanskelig å se hvilke gode alternativer som finnes. Jeg ønsker innebygd GPS og pulsmåler for trening, kompatibel med iPhone og mulighet for å vise varsler på klokken. Tenker det kan være problematisk å velge noe annet enn Apple Watch, men vil gjerne vente til 2. eller 3. gen før jeg kjøper denne. Er det noen som har noen tips?
 

Ender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.12.2012
Innlegg
373
Antall liker
146
Torget vurderinger
2
Garmin Fenix 3

garmin-fenix-3-sapphire-fashion-1422282936-kH0W-column-width-inline.jpg

Vil anbefale Garmin sin Fenix 3 Sapphire utgave. Kobler mot telefonen via blåtann slik at du får alt du måtte ønske av notifiseringer fra tlf. Veldig kjekt osv når man f.eks sitter i møte på jobb. Kalender reminder kommer også opp. Ellers har den absolutt alt du møtte ønske av treningsfunskjoner.

Syntes denne versjonen er såpass diskre at man kan bruke den som hverdagsklokke også. Batteritiden er suveren, 3-4 uker med blåtann på (ikke gps aktivert), lading tar under en time.

Klokka synker alt av info den lagrer til en app på tlf. hvis du ønsker å tracke hvor lenge du sover, hvor mange skritt du går, kalorier du har brent osv osv...

Meget omfattende review her:

Garmin Fenix3 Multisport GPS Watch In-Depth Review | DC Rainmaker
 

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Innlegg
2.099
Antall liker
1.544
Torget vurderinger
1
Denne Fenix 3 så veldig lovende ut. Ser litt voldsom ut da, men er veldig bra utstyrt. Også overraskende god batteritid. Er det mulig å linke denne mot Runkeeper eller Edomondo, eller virker det kun mot Garmins systemer?
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.117
Antall liker
6.446
Skal den integreres med iPhone bør vel valget vare apple watch?
 
Topp Bunn