You got to love it

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Pink_Panther skrev:
Godt hun ikke stiller på listen til SV. ;D
Slik en gjennomsnitts HFSer vil lese den artikkelen:

"Samtidig som Løberg hyppig har gått inn i nye, ansvarsfylte stillinger, har hun satset hardt politisk for Fremskrittspartiet SV.

Hun er medlem av fylkestinget i Akershus, og var vararepresentant til Stortinget i perioden 2001-2005 og er i denne perioden 5.vararepresentant for Frp SV i Akershus."

Jeg er hellig overbevist om at samtlige populister her inne enten selv var medlem av AKP ml i 1979, eller er oppdratt av en som var det. Det var året da de kom med sitt morsomme prinsipp-program i form av en søt bok til å ha i lommen for daglig referanse. Der stod det klart at SV var klassefienden som kunne vente seg et oppgjør etter revolusjonen. Det tildels irrasjonelle hatet har de tatt med seg over i sin populistiske virkelighet i dag, uten å være bevisst på sin fortid som ml-er. ;D

Alle vet jo at FrP er maktens motstandere, og at det er umulig at frihetselskende riddere av rettferdigheten driver med slikt renkespill. Det er jo de rødgrønne kommunistene som driver med slik. Eller... ?
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Høy etisk standard på disse folka må jeg si.
Tror det er mye mer snusk og korrupsjon i Norge en vi er klar over.
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.158
Antall liker
4.322
Torget vurderinger
1
Det er jo «vakkert» sjef i Autorisasjonskontoret for helsepersonell, med forfalskede «kvalifikasjoner» ...

mvh
KJ
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
wotg skrev:
Høy etisk standard på disse folka må jeg si.
Tror det er mye mer snusk og korrupsjon i Norge en vi er klar over.
Er redd det bare er toppen av ett kjempehøyt isfjell ja - noen med høy utdanning kan vel aldrig finne på noe tull...
1950 eller 2010 hæ?
Tror jeg ville gått grundig til verks dersom jeg skulle ansatt en 25 åring i en lederstilling i dag. Privat Eye og full pakke.
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.626
Antall liker
1.319
De som rekrutterte henne til stillingen må føle seg særdeles stolte. Tipper det firmaet kunne tenkt seg muligheten til å male over logoen på samme måte som flyselskaper gjør etter en krasjlanding.
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Haha, Føler seg virkelig autorisert når en vet at hun som gjorde det juksa selv. Nok et slag for norge....
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.539
Antall liker
7.860
Torget vurderinger
0
Så engang et praktfullt stykke TV teater med Elsa Lystad som "trygdedirektør". Hun ansatte Nils Vogts rollefigur som ekspert på å avsløre trygdesvindel etter at han, dvs rollefiguren hadde svindlet "trygden" i ørten år.

Kanksje en ide istedet for å rote politiet inn i saken ??
 
L

Lars.N

Gjest
Hehe kort innpå hørte noen hadde hvert på tinget å tatt narko prøver fra dasslokk , de fant spor av amfetamin / kokain på 3 av 5 testet lokk.
Så ja Norge er nok styrt av vanlige følk ;D

Mvh
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.539
Antall liker
7.860
Torget vurderinger
0
laban skrev:
Hehe kort innpå hørte noen hadde hvert på tinget å tatt narko prøver fra dasslokk , de fant spor av amfetamin / kokain på 3 av 5 testet lokk.
Så ja Norge er nok styrt av vanlige følk ;D

Mvh
Og takk for det !

Fri oss fra pietistiske moralistiske ikke-røkende og trimmende avholdsmenesker !!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.920
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
1
wotg skrev:
Høy etisk standard på disse folka må jeg si.
Tror det er mye mer snusk og korrupsjon i Norge en vi er klar over.
Ja!
 
Topp Bunn