XTZ Room Analyzer/II Pro

liliya

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
751
Antall liker
489
Torget vurderinger
14
Under besøkert på Arken i helgen, lot jeg meg friste til å gå til anskaffelse XTZ Room Analyzer( -1000 SKr messetilbud). I utgangspunktet er jeg slettes ingen bruker av PC til særlig mere enn det Ola nordmann stort sett har behov for. For å lære å bruke alle de mulighetene som ligger i dette conseptet, så kan jeg selvfølgelig starte opp på egen hånd, sikkert med mye prøve og feile. Mitt formål med denne tråden er å komme i kontakt med personer som enten har erfaring med høyttaler og rommåling og med noen som har lyst til å lære mere om dette. Ser for meg at minst en person må være litt kyndig og kan lede oss uerfarende til litt mere kunnskap. Gruppa som helhet bør kanskje ikke være større enn seks personer(?) Jeg stiller selvfølgelig med ovenfor nevnte utstyr og stiller det til disposisjon til de som vil bruike dette for å teste eget utstyr.

Eivind Stillingen
 
Sist redigert:

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Innlegg
4.320
Antall liker
3.484
Torget vurderinger
4
Noe hell ? Jeg vurderer å kjøpe inn denne softwaren selv. Har du fått testet den ut ?
 

liliya

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
751
Antall liker
489
Torget vurderinger
14
Som du ser har ikke responsen vært "overveldene". Noen har kikket men du er den eneste som har lagt inn svar. Nei, jeg har overhodet ikke gjort noen forsøk på å bruke utstyret, nettopp fordi jeg ser for meg at det blir å "rote" bort mye tid på prøving og feiling. Ser du er interessert i samme utstyr som jeg har(kjøp?). Som sagt jeg låner det mer enn gjerne bort til både de som har erfaring og til mere uerfarne som kan tenke seg å gjøre målinger sammen med meg. To(eller flere) hoder tenker gjerne bedre enn ett. Det dukker jo opp tråder med folk som gjør målinger og som får svar fra de med erfaring. Stusser litt på at det er så liten interesse for "min" tråd. Ta gjerne kontakt både du og andre interesserte. Hvor bor du, kasol?

Eivind Stillingen
 
Topp Bunn