XMC-1 lansering og spec bekreftet

Truls10

Fersking
Ble medlem
08.02.2012
Innlegg
3
Antall liker
0
Har og sett på denne, men var usikker på om jeg ønsket å ta sjangsen mtp problemene med UMC-1

Men så jeg forstår så bygger emotiva kun de analoge kretsene i denne, det digitale og firmware skal vist være komplett konstruksjon fra en tredjepart som er annerkjent(texas instruments kansje?). Og romkoreksjonen fra TacT lover jo og bra. Sammen med balangserte inn og utganger så tror jeg at jeg anser meg selv som solgt:)

Noen som har informasjon om releasedate?
 

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Innlegg
2.044
Antall liker
1.452
Torget vurderinger
1
Noen som vet noe mer om denne XMC-1? Ser jo veldig spennende ut, men har forstått at stabiliteten i tidligere produkter ikke har vært helt god?
 
T

tce-teams

Gjest
dette ser låvende ut , bra specs på xmc-1...liker dette :)
 

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Innlegg
1.578
Antall liker
747
Torget vurderinger
3
Har reservert en men det gjenstår fortsatt å se når den faktisk blir lansert :)

På samme måte som at UMC-1 og Sherbourn PT7020 er bassert på samme hardware er XMC-1 og den kommende Sherbourn PT-7030 også noenlunde like, men med endel forskjeller. Og det at Sherbourn nå har meldt at den kommer i salg ila 1 mnd så er det kanskje reelt å håpe at XMC-1 også faktisk blir lansert juni/juli?
 
T

tce-teams

Gjest
Har reservert en men det gjenstår fortsatt å se når den faktisk blir lansert :)

På samme måte som at UMC-1 og Sherbourn PT7020 er bassert på samme hardware er XMC-1 og den kommende Sherbourn PT-7030 også noenlunde like, men med endel forskjeller. Og det at Sherbourn nå har meldt at den kommer i salg ila 1 mnd så er det kanskje reelt å håpe at XMC-1 også faktisk blir lansert juni/juli?
få høre hvordan den låter da , når du får den...veldig spent på dette...
 

Luvaton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.05.2007
Innlegg
438
Antall liker
38
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Har reservert en men det gjenstår fortsatt å se når den faktisk blir lansert :)

På samme måte som at UMC-1 og Sherbourn PT7020 er bassert på samme hardware er XMC-1 og den kommende Sherbourn PT-7030 også noenlunde like, men med endel forskjeller. Og det at Sherbourn nå har meldt at den kommer i salg ila 1 mnd så er det kanskje reelt å håpe at XMC-1 også faktisk blir lansert juni/juli?
Virker usansynlig at XMC-1 blir lansert i juli. Big Dan sa følgende på emotiva forum 24 juni:
However, it is not ready for release. That does not mean it won't be, it's just not not ready today. We will NOT release it until it is done. Period. I have learned my lesson from the UMC-1. I will not ask you to participate in a science experiment.

We have invested more money into the XMC-1 program than all other products combined in the company's history. We WILL be producing the XMC-1, but we will not release it as a work in process. Now, it will have ongoing enhancements, and feature upgrades, but I'm talking about the basic product. It will work correctly, reliably, and predictably. Period.
 
Topp Bunn