Forsterkere Xindak xa6800 se integr.forsterker.

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Noen som vet hvordan man fjerner disse plasthylsene som sitter som støpt over høytalerterminalene . Det er helt umulig å bruke høyt.kabler med spader -kun bananplugger . Erling.
 

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Dette er en eldre forsterker jeg har hatt stående ubrukt lenge. Jeg lurer på følgende -går det an å koble Riaaen til enten Video inngangen eller Tunerinngangen bak forsterkeren . Cd inngangen blir jo opptatt når jeg tar i bruk denne forsterkeren . Det er også en Tape Recording inngang . Cd inngangen fungerer jo perfekt til Riaaen som er prøvd.,men hva med de andre tre inngangene . Jeg har ikke tenkt å bruke de til enten Video,Tuner eller Tape Rec. Kanskje det er slik at man må bytte om signalkablene til Riaa og cd spiller hver gang man skal spille enten vinyl eller cd . Noen som vet . Erling.
 

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Hvis alle inngangene er identiske erdet vel litt rart at Xindak ikke har brukt Aux 1-2 og 3 istedet + cd . Det er vel bare å prøve .
 

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Hvor kan jeg henvende meg for oppgradering av denne gamle forsterkeren -bytte av kondiser -elektrolytter -kanskje trafo -strømforsyning . Det er litt during -støy fra trafo -strømforsyning . Den spiller veldig bra slik den er nå men kan vel bli enda bedre etter oppgradering . En kompis av meg fikk oppgradert en forsterker av Audiomix med strålende resultat. Kanskje han er den rette til dette . Lang ventetid kanskje. Erling.
 
Topp Bunn