X-Cell's celestial mechanics

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Jaja.. da fikk man mail om at streamer saken er sendt fra Audiophonics.. blir spennende å teste.

Og jaggu fikk man trynet klistret ut på Broom sine hjemmesider også i dag.. Morro..

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Men det blir morro å se hvordan dette går.. til nå har i allefall responsen vært over selv de villeste fantasiene vi har hatt.. Norge har jeg blitt ferdig med nå med tanke på forhandlernettverket.. Sverige er godt i gang og Østerike samt litt av tyskland er også klart.. Og responsen på hjemmesiden tyder også på at det er veldig mange der ute som er nysgjerrig :)
    For de som vil se litt mer så er hjemmesiden:
    www.raido-campers.no

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Helgene går litt for fort spør du meg.. Men denne dukket opp i bakhodet og jeg må bare si at dette er fortsatt noe av det pureste av musikkglede og talent man kan samle på en scene.. Skulle ønske disse slo seg sammen og kom med et virkelig bra og kult album ilag..

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    4.691
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    7
    Ja den sangen er knallbra. Denne versjonen er mye bedre enn originalen :)

Jeg kikket kjapt på hjemmesiden deres, er det kun "superkompakte" bobiler dere selger?

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Ja den sangen er knallbra. Denne versjonen er mye bedre enn originalen :)

Jeg kikket kjapt på hjemmesiden deres, er det kun "superkompakte" bobiler dere selger?
    Jepp den er det :)

Ja akkurat nå er det bare Frost modellen som er klar.. men vi kommer med en modell til nå iløpet av 1-2 månder.. jeg holder på å tegne å leke med den nå så vi bygger vel straks noe :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Ikke fått testet så mye som planlagt mellom disse streaming tjenestene.. men kort oppsummert var det ikke direkte vanskelig å høre at qobuz er det som låter best..

Tidal hadde jeg allerede bestemt å kutte, men nå ble den kuttet fort som svint.
    Spotify beholdes en stund til da den er integrert i så mange andre brukerområder utenfor anlegget. Men skal begynne å leke med qobuz der også for det er uten tvil bedre :)

Så får jeg håpe streameren dukker opp til uken eller kanskje helst uken deretter.. :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Jaja, ble jo en bra streamer.. volumio funker også bra. De trenger nok å optimalisere Android appen litt mer, men alt i alt når man tar prisen og lyden i beregning så var dette meget bra.

Lydmessig låter den knallbra.

Og siden det er en raspberry pi I den så kan man jo bare endre programvaren etter ønske og behov.

Volumio ble valget nå da både Spotify og qobuz funker utmerket i det. :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Må si jeg blir litt sjokkert over Proac DB1.. hadde aldri forestilt meg at en erke britisk høyttaler skulle låte så rått som den gjør.. Tool fikk plutselig en helt ny giv her.. lenge siden en høyttaler har fått begge føttene til å gå samtidig som man headbanger godt i godstolen :)

Jaja, kiropraktor time på mandag 🤣

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn