WOW

Stivert

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2003
Innlegg
644
Antall liker
3
Noen som spiller world of warcraft?

mvh
 

Stivert

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2003
Innlegg
644
Antall liker
3
Blir endel spilling ja!! Knall artig. Er på Darkspear. Serveren er nede akkurat nå ??? ??? ??? ???

mvh
 
T

timc

Gjest
Jeg har spilt WoW en stund men fant at det ble kjedelig i lengden. Holder meg til Everquest2 som jeg synes er et mye mer gjennomført spill.

Dersom noen har lyst å konvertere kan jeg tilby medlemskap i et bra guild på EU serveren Runnyeye.

Mvh
 

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Innlegg
814
Antall liker
580
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
7
Er på avvenning. Etter noen leveling opp til 60 på Hellscream, måtte en jo raide for å ha det gøy videre, og det betyr 4 timer om dagen i MC/ZG/Onyxia i stedet for å høre musikk :). Det går bare ikke i lengden.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.127
Jeg spiller Yatzy.
Er på liten stright nå.
 

larsfs123@mail.com

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.07.2003
Innlegg
228
Antall liker
1
Dykk burde teste ut Unreal Tournament 2004. Det beste FPS-spelet som finst. (UT2007 kjem ut snart)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Dykk burde teste ut Unreal Tournament 2004. Det beste FPS-spelet som finst. (UT2007 kjem ut snart)
Blir ikke helt det samme. Småmorro å krige litt med venner, men det slår ikke et 40 manns velorganiseret raid i Blackwing Lair. Eller store slag og beleiringer med flere hundre spillere i DAoC.
 
P

Parelius

Gjest
Er det ingen av dere som leser bøker lengre? ;)

Leker gjør en jo nok med kvinner!
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Er det ingen av dere som leser bøker lengre? ;)

Leker gjør en jo nok med kvinner!
Nå er det en forbausende stor del av WoW spillere som er kvinner.. eller kommer til å bli det når får noen levels på seg :)

Men tid til bøker bør man ta seg. Holder på med "The Diamnond Age" av Neal Stephenson som også har skrevet den glimrede boken 'Snow Crash'
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Jeg spiller ingenting annet enn musikk !
 

Stivert

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2003
Innlegg
644
Antall liker
3
spælle som ein tulling æ ja......samboeren e sint..... :(

mvh
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Noen som fremdeles spiller WoW?

Jeg spilte siste gang for ca. 1 år siden, og da mer sporadisk. Stjal mye tid da man raidet, ser ikke at jeg kan kunne gjøre det igjen. PvP delen var jo artig i blant, men også det trøtner man på.

Noen andre mmorpg med mer muligheter for solo play som er å anbefale? Eller bare vente noen måneder til D3 dukker opp? =)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
SW Old Republic var ikke så ille. Vel tilrettelagt for solospill, og en virkelig bra storyline og variasjon i klassene. Men har ikke vært i spillemodus denne vinteren, så jeg sa opp abonnementet på denne. Men det er absolutt å anbefale.
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Har snoket litt på den, ser bra ut. Men er usikker på om jeg vil ha en wow-klone. For det er vel ganske likt?

Har koset meg med Trine 2 de siste ukene. Herlig grafikk, lekent spill, som du kan spille 30 min i slengen, og legge det fra deg uten problemer. :)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
rumath skrev:
Har snoket litt på den, ser bra ut. Men er usikker på om jeg vil ha en wow-klone. For det er vel ganske likt?
Egentlig ikke, det er ganske anderledes å spille. Mye mer storyline og gode plotlinjer, og ingen grinding. Liker spesielt hvordan man kan velge hvilken retning man utfører oppdrag også, der man har reelle valg som påvirker allignment og story. Bra crafiting/crewskills også, og man har forskjellige companions som man kan ta med på oppdrag. Svært vellaget og bra spill, selv om kampsystemet nok har sine likheter med andre MMORPGs.
 

Nolfi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2006
Innlegg
440
Antall liker
22
Torget vurderinger
4
Spilte det fra beta til for et par år siden. Tok mye tid. Sluttet. Startet igjen, men det var ikke så gøy som jeg husket det var. Sluttet igjen.
Har startet med gratis-versjonen. Fra level 1-20 koster ingenting, så når jeg får lyst på litt wow-stemning, logger jeg på. Det blir lengre og lengre tid mellom nå.
Har fått D3 beta som spilles litt. Gleder meg til det kommer 15/5 :) Samme gode stemning som D2, men grafikk og lyd er selvsagt forbedret. Også abilities og statpoints fungerer annerledes enn før. Litt uvant i starten, men man venner seg til det og så virker det egentlig lurt nok :)
Ellers er Battle Field 3 installert. Suverent spill, som koster 50% av normalpris på origin.com akkurat nå.
Steam med Portal og Civilization IV ligger også inne. Microsofts Age of Empires Online også.
 
Topp Bunn