Wilson Benesch Torus

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
1.334
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Det er vel ingen som har prøvd/hørt denne sub'en fra Wilson Benesch. Passer sikkert som hånd i hanske til Arc. De kaller den visst ikke for subwoofer, men "Infrasonic Generator". Frekvensområde er oppgitt til 10 - 150 Hz. Pris anes ikke.

Interessant...


 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Stilfull var den i allefall. Har utrolig lyst til å prøve et par ARC hjemme, men desverre er geografien mot meg.
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.250
Antall liker
16.225
Sted
Østfold
Den har en membran i karbonfiber med termoplastmatrise. Membranen blir laget i fredrikstad. Prisen for en membra er skyhøy, så jeg forventer at produktet er dyrt.
 
O

om.s

Gjest
Om man skulle satt til en sub på sine Wilson-Benesch Discovery så hadde dette vært match både lyd og stil messig, kult at de også kjører med Audionet elektronikk i demo sammenheng ;) ....

mvh
 
O

om.s

Gjest
Hadde mulighet til å snakke med importøren idag og spurte om pris på Wilson-Benesch Torus, den vil bli ca 70K dvs det er inkl subén og separat forsterker hvor man kan gjøre alle innstillinger.

mvh
 

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
1.334
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Hadde mulighet til å snakke med importøren idag og spurte om pris på Wilson-Benesch Torus, den vil bli ca 70K dvs det er inkl subén og separat forsterker hvor man kan gjøre alle innstillinger.

mvh
:'(

Venter på tilbud på denne + ARC, men redd det blir for dyrt...
 
O

om.s

Gjest
:'(

Venter på tilbud på denne + ARC, men redd det blir for dyrt...
Synd! ARCéne er meget gode og jeg kan bare tenke meg de sammen med Torusén
....

mvh
 
Topp Bunn