Foreløpig usikkert hva det var som eksploderte, med hadde det smelt ca 30 minutter senere, hadde Pelsdotten og jeg tasset forbi på ca 10 meters avstand. Hvis jeg kunne velge, ville jeg heller ønsket at alkoholen tok meg og ikke et hjemmebrent apparat på avveierÅ jøye meg, det for himkok apparatet til naboen![]()
Hehe, takker! En asket som meg klarer seg nok med tre halvlitre i kveld
Ende jo skikkelig tragisk detteForeløpig usikkert hva det var som eksploderte, med hadde det smelt ca 30 minutter senere, hadde Pelsdotten og jeg tasset forbi på ca 10 meters avstand. Hvis jeg kunne velge, ville jeg heller ønsket at alkoholen tok meg og ikke et hjemmebrent apparat på avveier![]()
Jeg ser det har gått liv og det er også skadde personer.Ende jo skikkelig tragisk dette![]()
Hehe, liker ikke å kvitte meg med noe fra Ayre. Likevel, jo lenger den står her øker sannsynligheten for at jeg i en sen kveldstime hugger til på en anakronistisk spilledåse av bra kvalitetHåper for din del at den kommer i retur!![]()
Det er du bare en lett salongberuselse fra å gjøre uansettHehe, liker ikke å kvitte meg med noe fra Ayre. Likevel, jo lenger den står her øker sannsynligheten for at jeg i en sen kveldstime hugger til på en anakronistisk spilledåse av bra kvalitet![]()
Du har et poeng…….men forhåpentlig scorer du ikkeDet er du bare en lett salongberuselse fra å gjøre uansett![]()
På Foldnes fremstår ikke dette som et valg. Vi holder oss klokelig unna enten eller, og fokuserer på både ogValgets kval,
noen kilo med smågodt fra havet
+
noe drikke som jo absolutt hører med
=
hvor mange nyutgitte vinyl kunne man kjøpt i stedet?
både vinyl og god drikke er jo ofte av en slikt art at det nyes en gang, neste gang er det noe nytt..
Tøffe valg når man har passert 29
Tror det fint skal gå an å få ned sjømaten uansett.Akkurat tidsnok til å få hanket inn litt ferske kreps og reker til kveld. Kjekt å støtte det lokale næringsliv istedenfor Meny……..selv om Liegruppen, uten våre bidrag, har til umåtelige mengder salt i grauten
Da gjenstår kun å bestemme seg for om det blir Albarino eller Chablis til maten![]()
Det fine med Riesling er at det passer til stort sett alt. Blir nok likevel en Albariño som dras ut av vinskapetEt alternativ:
![]()
Mosbacher Riesling Trocken 2025
Hvitvin. Ung og saftig med middels fylde, preg av sitrus, eple og litt tropisk frukt, innslag av mineraler. Kr 174,90, 75 clwww.vinmonopolet.no
En favoritt til Sushi, men nyter den fint til reker også.
Du er en bra kar, men selv ikke du er ufeilbarJeg kan aldri huske et album som jeg digget så mye som Ok Computer når det kom ut. Syntes det var magisk fett. I dag liker jeg det fremdeles godt, men ikke som i ungdommen![]()
Kjenner ikke............ Synger hun... så nei takkHerbjørg Kråkevik
Ja, det gikk nedover med henne på alle måter etter at hun fant seg en dansk mann……..litt Sissel Kyrkjebø der altsåKjenner ikke............ Synger hun... så nei takk![]()
Har Jan Eggum dansk kone ?Ja, det gikk nedover med henne på alle måter etter at hun fant seg en dansk mann……..litt Sissel Kyrkjebø der altså![]()
Har vært en passe hektisk dag.
Da er det deilig å teste ut @Grumpy sin anbefalte søndagsmusikk.
Fungerer aldeles strålende som sløy søndagsmusikk også på en mandag
Vis vedlegget 1219114
Av dette må det kunne utledes at du tidligere var en stor fan av Eggum, men som med de fleste eldre artister synes du ikke han i dag når opp til de tidligere utgivelsene som du synes var så innmari bra. Det gjør deg fremdeles til Eggum fan. Kjekt at du har kommet ut av skapetHar Jan Eggum dansk kone ?.
Langt fra det værste å bedrive en mandags ettermiddag![]()
Stanley Turrentine - The Complete Blue Hour Sessions
Listen to The Complete Blue Hour Sessions on TIDALtidal.com
Vittig! jeg spiller dette i ettermiddag.![]()
Av dette må det kunne utledes at du tidligere var en stor fan av Eggum, men som med de fleste eldre artister synes du ikke han i dag når opp til de tidligere utgivelsene som du synes var så innmari bra. Det gjør deg fremdeles til Eggum fan. Kjekt at du har kommet ut av skapet![]()
Nja, dette er litt som med de skeive. Når du nå har kommet ut av ditt musikalske skap, kan du ikke tasse inn igjen, lukke skapdøren og be folk glemme hele greien!Tatt på fersken skjønner jeg, det er bare og legge kortene på bordet og innrømme det, Jeg er JE fan på min halsNOT!!!
Vanskelig å bevege seg nedover når man allerede er på bunnen, spør du megJa, det gikk nedover med henne på alle måter etter at hun fant seg en dansk mann……..litt Sissel Kyrkjebø der altså![]()