Bivirkningen var overdrevent bruk av foto ?Huff og huff…. Kom deg til legen Karmana…. Tok min vaksine for over 25 år siden og den virker ennå
gismo
Bivirkningen var overdrevent bruk av foto ?Huff og huff…. Kom deg til legen Karmana…. Tok min vaksine for over 25 år siden og den virker ennå
gismo
Nå synes jeg du snakket et tydelig og meget forståelig språk unge mannEkstra deilig å få koblet inn Ayre ampen. Bedre på alle mine øre-parametre, og noe annet ville vært uventet og smått utrolig. Rørampen får stå pent plassert som hyllevarmer til mørke kvelder med forandring fryder.
Hehe, her på Foldnes har jeg (heldigvis) ikke mulighet for sånt (uten å gjøre store endringer).………..Nå synes jeg du snakket et tydelig og meget forståelig språk unge mann
Kos dæ med foball
Kunne jo ha sagt noe om sub’er på «utsiden» men må vel la det vente litt
gismo
Hvor???så det økonomiske herredømme borte hos deg
Du får surre med ditt, så lar jeg være å surre med mittDu må nok over på 2m og flytte sweetspot litt nærmere da serru
gismo
Kjekt at du er innom og følger litt medGod ettersommer!
Selv om du ikke har fått mange tommelen opp fra meg i sommer, har jeg sneket meg inn og fulgt med på noen av dine ekskapader. Må gratulere med nye anskaffelser, herunder rør, og uttrykke kred for iherdig forsvar for egne musikalske helter og preferanser.
Å lufte seg selv uten forpliktelser overfor Pelsdotten, er og verd å applaudere. Et gløtt av sol og et kort fravær av nedbør, er en velfortjent anerkjennelse.
Her på rette siden av fjellet, tørker vi ut. Ikke er det innevær til å stulle med hifi, og ørreten har gjemt seg på dypt vann i fjellheimen. Lar seg sjeldent lokke opp til overflaten av nyanskaffede flyer og spinnere. Skulle det dukke opp kalkuner også på dine kommende turer, kan det være et tips om alternativ inntektskilde ved eksport østover. Her er det i mangel av fjellørret mer enn nok ledig plass i fryseren.
Registrerer for øvrig av bildet ditt fra toppen at det er et godt soppår hos dere. Er usikker på hvilken type sopp som bildet viser, men som alt der vest, er det sjelden størrelsen som er utfordringen. Dog er vel utfordringen å få den med seg hjem.
Mvh Olav E
Bare å passe seg. Det er snart helg igjenSkal gi deg rett ang serien Gull Ranet serienDu skrev noe annet vilsekommet i helgen
men det setter vi på ditt handikapp konto pga geografiske opphav 🫣
![]()
Nå skal jeg hjelpe deg....... bare én gang, siden du er så hjelpeløsNå står jeg i den tøffe situasjonen at signalet på en av komponentene muligens går feil vei. Dette kommer til å medføre timesvis med nevrotisk lytting
Soppen ser ut til å være en Avinor Radar sopp:God ettersommer!
Selv om du ikke har fått mange tommelen opp fra meg i sommer, har jeg sneket meg inn og fulgt med på noen av dine ekskapader. Må gratulere med nye anskaffelser, herunder rør, og uttrykke kred for iherdig forsvar for egne musikalske helter og preferanser.
Å lufte seg selv uten forpliktelser overfor Pelsdotten, er og verd å applaudere. Et gløtt av sol og et kort fravær av nedbør, er en velfortjent anerkjennelse.
Her på rette siden av fjellet, tørker vi ut. Ikke er det innevær til å stulle med hifi, og ørreten har gjemt seg på dypt vann i fjellheimen. Lar seg sjeldent lokke opp til overflaten av nyanskaffede flyer og spinnere. Skulle det dukke opp kalkuner også på dine kommende turer, kan det være et tips om alternativ inntektskilde ved eksport østover. Her er det i mangel av fjellørret mer enn nok ledig plass i fryseren.
Registrerer for øvrig av bildet ditt fra toppen at det er et godt soppår hos dere. Er usikker på hvilken type sopp som bildet viser, men som alt der vest, er det sjelden størrelsen som er utfordringen. Dog er vel utfordringen å få den med seg hjem.
Vis vedlegget 1216699
Mvh Olav E
Du burde SKJERMET meg fra aktivitet som kan minne om ulønnet arbeid. Dette LEDER ikke til noe som helst. Må derfor dessverre ekskludere deg fra brennevinslisten. Beklager for knusktørr humorNå skal jeg hjelpe deg....... bare én gang, siden du er så hjelpeløs.
Du skruer av endene på kablet, der pilene er fallt av.
Der vi du typisk ha 2 ledere og én skjerm. I den ene enden er bare de to lederne forbundet.
I den andre enden er skjermen forbundet til den leder, som sitter på huset. Denne enden er "send".
Den andre enden uten skjerm forbundet sitter i "mottaks-enden".
Se der........ Da sparte jeg deg for "timesvis med nevrotisk lytting".
Gave i form av "noe brunt" fra den nordlige enden av UK forventes, neste gang vi ses
NB.
Er det "bare" én leder og en skjerm i det kablet, har pilene ingenting på seg, og du har blitt lurt. Betyder NADA
hvilken vei, det vender.
Det stemmer. Nå tjener nok Vestnytt en formue på alle som vil betale en krone for å komme forbi betalingsmuren og lese i detalj om detteSoppen ser ut til å være en Avinor Radar sopp:
![]()
Ny Avinor-radar på Pyttane
<p>Avinor planlegg å byggja ein ny radar på Pyttane ved Liatårnet i Fjell. Radaren på Førdesveten i Sund blir då fjerna.</p>www.vestnytt.no
Det tror jeg nok. For min del har jeg satset på spare min egen krone i mange årVestnytt trenger sikkert hver krone den kan få. Kvaliteten på papirutgaven har sikkert rast etter at jeg sluttet å trykke den da jeg jobbet på Mediatrykk i Bergen![]()
Han tør vel ikke annet med pelsdotten i angrepsposisjonog da er det ekstra gøyalt at han likevel får litt hakaslepp på hvordan ting kan låte på et ålreit stereoanlegg![]()
Den ser klar ut for et realt balletakHan tør vel ikke annet med pelsdotten i angrepsposisjon![]()
![]()
I hvert fall vet vi nå hva som skal til for å være sikre på at fasen stemmer.Ser du kjører rødvins-dop prinsippet
Hender det hjelper
Da @ou812rh var oppe hos meg dro jeg til med riklige mengder med whiskey….. bare får å være på den sikre siden
Nyt vinen og kvelden
gismo
Dere lar han ikke glemme det så lett ?I hvert fall vet vi nå hva som skal til for å være sikre på at fasen stemmer.![]()
Ennå verre med de besøkende som ikke fanga det oppDere lar han ikke glemme det så lett ?![]()
Det er i hvertfall like ille. Hørte det var noe rusk, men det stemmer at jeg ikke klarte å si at det var fasefeil.Ennå verre med de besøkende som ikke fanga det opp![]()
Se der, ja.I dag kom jaggu vårt stille og rolige nabolag på Foldnes i VG. Heftig eksplosjon og brann. En tragisk hendelse for noen, mens noen av oss også har fokus på om bussene begynner å gå igjen så jeg rekker en pils eller to før kveldens Otis Gibbs konsert
Vis vedlegget 1217858
Eksplosjonen som kom først var heftig, og flammene sto lenge høyt til værs. Alt vel her, og jeg har aldri sett sånn befolkning på terrasene i nabolaget som det er i dagSe der, ja.
Leste om det i BT, der det sto at det hadde skjedd på Straume, men her i tkr Towers hørte vi ingenting. Nå er jo Foldnes en del av det "utvidete Straumebegrepet" så der fikk vi forklaringen.
Håper at alt står bra til hos dere.
Mvh
Å jøye meg, det for himkok apparatet til naboenI dag kom jaggu vårt stille og rolige nabolag på Foldnes i VG. Heftig eksplosjon og brann. En tragisk hendelse for noen, mens noen av oss også har fokus på om bussene begynner å gå igjen så jeg rekker en pils eller to før kveldens Otis Gibbs konsert
Vis vedlegget 1217858
Mye bra musikk i fra den gjengen der, skrevet selv eller ikkeDet kan sikkert diskuteres om Manfred Mann’s Earth Band kun var et strålende coverband, men de hadde jaggu litt av en gullrekke med flotte låter som de gjorde til sine egne!
Vis vedlegget 1217738