Vinylklubb ?

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.929
Antall liker
27.644
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Lagga skrev:
Dazed skrev:
HCS skrev:
Dazed skrev:
HCS skrev:
Fremme av musikk er fint...Fremme av vinyl...Vel, det ene gir vel det andre... 8)...Geografi, forsåvidt lite intr... ;D
Foreslå noe annet, da.
Tar det når vi møtes. :)
Vi så jo hvordan det gikk. ;)
::) ;D ;D

Smaalenenes Vinylloge.............. 8)

/ Morten
Evt "grammofon" i stedet for "Vinyl"? Ser allerede for meg noen ekstremt retro t-skjortedesign. ;)
 

Pixy

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2003
Innlegg
94
Antall liker
12
Borg Cigar & vinylklubb!
Synes jeg 8)
 

Pixy

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2003
Innlegg
94
Antall liker
12
Hmmm...
Hva med BBB:
Borg Bayer og Bakstreverskhet

:D
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Dazed skrev:
Dazed skrev:
Dessverre tror jeg det er umulig med mer enn 5-6 kæll nedi kjelleren hos meg, og selv da bør de være gode venner. ;)
...Men, dersom 5-6 kæll holder (kanskje ikke nå på første skikkelige "klubbkveld", for da bør vi ha med flere), har jeg en kul (synes jeg, da) idé om en "progmetal gjennom 5-6 plater"-kveld en gang:

F.eks. Queensryche - Operation Mindcrime, Dream Theater - Systematic Chaos, Tool - Undertow og Opeth - Blackwater Park, back to back. ...Og avhengig av de fremmøtte kanskje Rush - 2112 eller Mastodon - Crack The Skye i en av endene av lista. :D
Tror jaggu jeg skal gjøre alvor av dette. Ikke som "møte i vinylklubben" som sådan kanskje, men som hyggekveld for de samme folka. :) (Og "medlemslista" er jo vid åpen, så...)

Så: Søndag 19/2 hos meg, fra ca. 18:00, blir det progmetall, juging og skryting. I tillegg kan jeg nok by på kaffe og forhåpentligvis bakverk fra kona. :)

Kan sikkert godt hende vi sklir litt ut i både prog- og hardrock samt plain "metal", men som sagt sikter jeg hovedsaklig på en progmetal-kveld. Tenk Queensryche, Katatonia, Opeth, Dream Theater, Tool, Mastodon, etc... Og selvsagt er det sosiale like viktig som musikken her. ;)

Tror det blir litt for intimt med mer enn seks mann her nede, så jeg må sette strek ved fem gjester.

Hvem er med? Rop ut!
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Blir for heavy for meg dette Dazed.

Jeg oppsøker ikke blødende øreganger og huepine frivillig. Men måtte gudene stå dere bi, dere som liker denslags. :)
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Goody.

Rozzy: okidoki. Du får svinge innom en annen dag i stedet.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.204
Antall liker
101.686
Torget vurderinger
23
Gjør det enkelt. FrP. Frek'sta Plateklubb.
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
Fint initiativ, Dazed. Må dessverre stå over denne gangen, og går da glipp av en kveld med mye bra musikk.
(hvis du hadde nevnt Dylan i musikklista di, Dazed, så hadde kanskje Rolf dukket opp ;) )
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
atonal skrev:
Fint initiativ, Dazed. Må dessverre stå over denne gangen, og går da glipp av en kveld med mye bra musikk.
(hvis du hadde nevnt Dylan i musikklista di, Dazed, så hadde kanskje Rolf dukket opp ;) )
Ok. Dumt, men det kommer nok flere muligheter.

Dylan har jeg én cd og en samle-cd av, så det temaet blir ikke stort her hos meg. ;) ...men jeg skal så gjerne spille dem for Rolfozzy.

Hvis HCS får tillatelse er vi altså oppe i tre. Plass til to til, selv om vi nok fyller sofaen med fire mann også. ;)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Det var møte i Halden Vinylklubb i går.

Og de beste ønsker om en fin framtid og good luck er herved oversendt til den nye vinylklubben i Østfold.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
Det var møte i Halden Vinylklubb i går.

Og de beste ønsker om en fin framtid og good luck er herved oversendt til den nye vinylklubben i Østfold.
Takker.

/jan
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
Dazed skrev:
atonal skrev:
Fint initiativ, Dazed. Må dessverre stå over denne gangen, og går da glipp av en kveld med mye bra musikk.
(hvis du hadde nevnt Dylan i musikklista di, Dazed, så hadde kanskje Rolf dukket opp ;) )
Ok. Dumt, men det kommer nok flere muligheter.

Dylan har jeg én cd og en samle-cd av, så det temaet blir ikke stort her hos meg. ;) ...men jeg skal så gjerne spille dem for Rolfozzy.

Hvis HCS får tillatelse er vi altså oppe i tre. Plass til to til, selv om vi nok fyller sofaen med fire mann også. ;)
Ikke ment som kritikk ;) Har sans for temakvelder sjøl, og progmetall er veldig tiltalende.
(a propos Dylan - jeg har ingen plater med mannen. [size=10pt][size=10pt][size=10pt]Herregud, nå er det vel like før Rolf gir meg opp... :p[/size][/size][/size] )
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.929
Antall liker
27.644
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Det ville vært MEGET interessant med en aftens innføring i Dylan,
med Rozzy som selvskreven konferansier... ::) :)

Ellers; bra initiativ Dazed! Er dessverre full jobbehelg neste helg, men kjelleren
blir nok full lell!

Vennlig hilsen

Morten
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Beklager, folkens. Jeg har gått hen og fått lungebetennelse. Håpet i det lengste at det skulle klarne opp i tide, men nå ser det ikke sånn ut. Sannsynligvis ikke så kult å komme på besøk når både jeg og kona sannsynligvis er smittefarlige heller.

Lei for det, altså, men progmetall-kvelden på søndag må altså avlyses. ...Eller i alle fall utsettes.

Kommer tilbake til det.

:(


Dazed skrev:
Tror jaggu jeg skal gjøre alvor av dette. Ikke som "møte i vinylklubben" som sådan kanskje, men som hyggekveld for de samme folka. :) (Og "medlemslista" er jo vid åpen, så...)

Så: Søndag 19/2 hos meg, fra ca. 18:00, blir det progmetall, juging og skryting. I tillegg kan jeg nok by på kaffe og forhåpentligvis bakverk fra kona. :)

Kan sikkert godt hende vi sklir litt ut i både prog- og hardrock samt plain "metal", men som sagt sikter jeg hovedsaklig på en progmetal-kveld. Tenk Queensryche, Katatonia, Opeth, Dream Theater, Tool, Mastodon, etc... Og selvsagt er det sosiale like viktig som musikken her. ;)

Tror det blir litt for intimt med mer enn seks mann her nede, så jeg må sette strek ved fem gjester.

Hvem er med? Rop ut!
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Er det fortsatt intresse for å kjøpe en platevasker som vi kan bruke på omgang ? Greit å komme igang med noe konkret, gentlemen.. ;)
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
HCS skrev:
Er det fortsatt intresse for å kjøpe en platevasker som vi kan bruke på omgang ? Greit å komme igang med noe konkret, gentlemen.. ;)
Ja!

JanR?

Vi bør vel være 6-10 interesserte?

-HCS
-Dazed
-
-


...Fyll på!
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Med det tempoet folk melder sin interesse i denne tråden vedr vinylvasker kommer vi alle til å være i jorda. Og vinyl være et avsluttet kapittel som medium, før innkjøp blir en realitet 8)
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.929
Antall liker
27.644
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Kan dere ikke bare kjøpe hver deres da?
Mye enklere logistikk sånn......
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Lagga skrev:
Kan dere ikke bare kjøpe hver deres da?
Mye enklere logistikk sånn......
Sant nok, men 15k er litt mye penger for de fleste av oss... :)
 
Topp Bunn