Vinylhimmelen

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.515
Antall liker
9.665
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg har vært i vinylhimmelen. Var i går på utstilling av Einar Arne Iversens samling av signerte Beatlesplater, med foredrag av eieren selv, og Bård Ose.

Komplett signerte album til stede, var:

Please, please me
With the Beatles
A hard days night
Beatles for Sale
Help!
Rubber Soul
Revolver
Sgt Pepper
White album
Yellow submarine
Abbey Road
Let it be
Magical Mystery Tour
Introducing the Beatles
Beatlemania
Meet the Beatles
With Tony Sheridan
Second album
Something new
The Beatles' story
Beatles 65
The early Beatles
Beatles VI
Yesterday and Today
Hey Jude
Hot wax
The Beatles 62-66
The Beatles 67-70
The Beatles live at the Star Club
The Beatles at Hollywood Bowl
Rarities (slaktercoveret)

samt en fin samling signerte soloalbum, bla Double Fantasy signert 3 dager før han ble skutt.

Som å være i det sixtinske kapell.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.515
Antall liker
9.665
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Dette er ikke plater som spilles, men som skal henge på veggen. Så jeg aner ikke.
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.626
Antall liker
1.319
Å.
Jeg må nok øve meg mer på å være morsom før jeg setter forsøkene ut i live.

Kunne godt tenkt meg å ha vært der, først og fremst for å høre foredragene, denne Iversen har jeg aldri hørt om, men Bård Ose er en veldig god formidler.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.515
Antall liker
9.665
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
Å.
Jeg må nok øve meg mer på å være morsom før jeg setter forsøkene ut i live.
En smiley hjelper. ;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.388
Antall liker
102.361
Torget vurderinger
23
Dersom dette er vinylhimmelen tør jeg ikke tenke på hvordan helvete er. Jeg ligger tynt an...
 
V

vredensgnag

Gjest
erato skrev:
Dette er ikke plater som spilles, men som skal henge på veggen. Så jeg aner ikke.
Ha! Roberten og jeg har med glede lyttet til jomfruvinyl av first-press Hottest Hits, med stor glede. Vinyl skal spilles, eller? ;D
Tenkte jeg skulle ta med litt Beatles first-press på lyttetreff i helgen.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.515
Antall liker
9.665
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
vredensgnag skrev:
erato skrev:
Dette er ikke plater som spilles, men som skal henge på veggen. Så jeg aner ikke.
Ha! Roberten og jeg har med glede lyttet til jomfruvinyl av first-press Hottest Hits, med stor glede. Vinyl skal spilles, eller? ;D
Tenkte jeg skulle ta med litt Beatles first-press på lyttetreff i helgen.
Men ikke med signaturen til fab four på. Ellers spiller jeg gjerne mine gamle Beatles LPer jeg og.
 
V

vredensgnag

Gjest
erato skrev:
vredensgnag skrev:
erato skrev:
Dette er ikke plater som spilles, men som skal henge på veggen. Så jeg aner ikke.
Ha! Roberten og jeg har med glede lyttet til jomfruvinyl av first-press Hottest Hits, med stor glede. Vinyl skal spilles, eller? ;D
Tenkte jeg skulle ta med litt Beatles first-press på lyttetreff i helgen.
Men ikke med signaturen til fab four på. Ellers spiller jeg gjerne mine gamle Beatles LPer jeg og.
Neida, og jeg skjønner godt at slik er pent omkapslet og ivaretatt. Du milde for en samlerglød som skal til for å få til noe slikt som han har!
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.515
Antall liker
9.665
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
vredensgnag skrev:
erato skrev:
vredensgnag skrev:
erato skrev:
Dette er ikke plater som spilles, men som skal henge på veggen. Så jeg aner ikke.
Ha! Roberten og jeg har med glede lyttet til jomfruvinyl av first-press Hottest Hits, med stor glede. Vinyl skal spilles, eller? ;D
Tenkte jeg skulle ta med litt Beatles first-press på lyttetreff i helgen.
Men ikke med signaturen til fab four på. Ellers spiller jeg gjerne mine gamle Beatles LPer jeg og.
Neida, og jeg skjønner godt at slik er pent omkapslet og ivaretatt. Du milde for en samlerglød som skal til for å få til noe slikt som han har!
Han hadde 250 signerte album. Hollies, Experience, Animals, Kinks, Zeppelin, Travelling Wilburys, bare for å nevne noen av de jeg husker.....+ en autentisk Beatlesgitar, autentisert og signert av alle 4. Var med på utstillingen den og.
 

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg har ingen skiver som ikke kan lyttes til, noe som for meg er det viktigste.
 
Topp Bunn