Vinylgaver!

Elvisruller

Medlem
Ble medlem
03.05.2012
Antall liker
3
En flott ting med å være vinylentusiast, i tillegg til den fantastiske lyden, er alle vennlige og snille mennesker som hører at du "spiller plater", kommer på at de har endel LP plater liggende på loft og kjeller og spør om du vil ha!

Har nettopp vært hos en kompis og hentet en samling på ca 75 lp plater hvor over halvparten var ting jeg kunne ha kjøpt selv og som jeg mangler i samlingen! Fantastisk!!!!! Håper snart påskeferien er over.....

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.761
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
En flott ting med å være vinylentusiast, i tillegg til den fantastiske lyden, er alle vennlige og snille mennesker som hører at du "spiller plater", kommer på at de har endel LP plater liggende på loft og kjeller og spør om du vil ha!

Har nettopp vært hos en kompis og hentet en samling på ca 75 lp plater hvor over halvparten var ting jeg kunne ha kjøpt selv og som jeg mangler i samlingen! Fantastisk!!!!! Håper snart påskeferien er over.....
Det kan virke som du er heldig.
Min erfaring er at det mest er uinteressant søppel som dette folk har liggende.

Elvisruller

Medlem
Ble medlem
03.05.2012
Antall liker
3
Baccara er kule da...... Representerer en flott tid i musikken, alt tillatt, ingen krav, ingen frenetisk søken etter talent, ingen Idol konkurranser..... men pene piker er vel altid bra?

lyntoft!

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.05.2008
Antall liker
806
Sted
Kløfta
Torget vurderinger
1
Ihvertfall Baccara pikene :)
Jeg er redd både Runaways og Ms.Quatro falt igjennom til fordel for Den Nye Boogie.
Er det noen som har en faktisk oversikt over Baccara utgivelser med hvit istedet for den vanlige røde rosen?

--= [¦] =--

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
1.306
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
5
En flott ting med å være vinylentusiast, i tillegg til den fantastiske lyden, er alle vennlige og snille mennesker som hører at du "spiller plater", kommer på at de har endel LP plater liggende på loft og kjeller og spør om du vil ha!..
Min erfaring er at folk gjerne vil ta vare på platene sine selv om de sier at de aldri kommer til å spille dem igjen. Har spurt flere venner og bekjente om å få kjøpe de gamle skattene, uten særlig hell.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Kommer an på hva du ser etter, det! Hadde du vært litt tidligere ute hos meg, så..hehe..rydda for litt sida- fortalte jeg det?

FrodeR

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2007
Antall liker
304
Sted
Trondheim
En flott ting med å være vinylentusiast, i tillegg til den fantastiske lyden, er alle vennlige og snille mennesker som hører at du "spiller plater", kommer på at de har endel LP plater liggende på loft og kjeller og spør om du vil ha!..
Min erfaring er at folk gjerne vil ta vare på platene sine selv om de sier at de aldri kommer til å spille dem igjen. Har spurt flere venner og bekjente om å få kjøpe de gamle skattene, uten særlig hell.
Samme erfaringen her. Mange som oppsøker meg bla i butikken for å fortelle meg at de har loftet fullt. Jeg ber dem alltid om å kjøpe seg en platespiller, men det vil ingen av dem. Når jeg så spør om de ønsker å kvitte seg med platene, så sier alle ja, og at de skal ta kontakt når de har fått oversikt. Den oversikten har ingen av dem skaffet seg til nå :)

jan_eriks

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Antall liker
125
Hmm,hvaslags varme må man ha for å forme vinyl tro?

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Den fruktbolla er jo rein vinylblasfemi..like guffent som å se Jahn Teigen i konkurranse med Marius Müller på 80-tallets Dyrhaug- TV--gikk ut på hvem av dem som greide å knekke flest vinyler samtidig...huff, jeg grøsser;)

Topp Bunn