Vinyl i Roma

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Skal innom Roma i noen dager. Prioriterer mat, drikke og folkelivet, men har tenkt å sette av en dag til seriøs plategraving fra morgen til kvelds. Noen her inne med kjennskap / tips til vinylsjapper, gjerne av den typen som også selger slike små sjutommere.

Italia har alltid hatt en sterk musikkscene, ikke minst spennende (freak)beat på 60-tallet, og har derfor et lite håp om å komme hjem med noe småsnacks i bagasjen.

på forhånd takk
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.108
Antall liker
4.965
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Hvis du har bil og ikke er redd for å dra ut på Autostradaen, er Lucca stedet. To ganske store i nærheten av hverandre og ikke langt fra torget.
Det blir i så fall ikke noe vin før ut på kvelden:)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Ikke redd for noe autostrada, men leiebil er nok ikke aktuelt i denne omgang. (ca 3 timer kjøring?)
Tipset er likevel notert.
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.626
Antall liker
1.319
Når er avreise? Å høre med Gianni (Festival Beat,) kan jo være et tips.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Når er avreise? Å høre med Gianni (Festival Beat,) kan jo være et tips.
Farbrorn har kontakt med Gianni, og regner med å få noe info derifra.
Ville likevel lufte forespørsel her også, plutselig dukker det opp et gulltips. :)
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Ikke redd for noe autostrada, men leiebil er nok ikke aktuelt i denne omgang. (ca 3 timer kjøring?)
Tipset er likevel notert.
Ja, jeg vil tippe ca. 3 timer. Jeg har vært i Lucca, det er en fin by, men jeg tviler på at platebutikkene der er verdt turen alene. Lucca er mere naturlig å kombinere med f.eks. Norwegian-flyet til Pisa.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Ikke bare i GBR, det, nei..MASSE bra Italoprog..se hva du finner, og ta med deg ei flaske Valpolicella også..hehe
 
Topp Bunn