Prøvd å opprette bruker men det går ikke
Importert selv ? Eller ble disse solgt i Norge ? Kan tenke meg disse spiller pentVictor sx v7-m Alnico rundt baut & mahogny kabinetter
Tok sjangsen på å importere selv da jeg fra før hadde kjennskap til Victor sx 500 Dolce eterno stativ talere også med 8" & Alnico Japan only model, relativt enkle å både få til og like men blomstrer såklart med litt kvalitet,og skikkelig skrudde rør greier er heller ikke dumt på de, fin åpenhet i mellomtonen og potent bass for størrelsen ,ikke alt for lenge til det blir fullt diy elektronikk på de,rør pre med tango utgangstrafoer + transistor monoblokker også med tango trafoer 0db design & 0 nfb som akk er kjøpt fra Japan så er spent mvh KrazyImportert selv ? Eller ble disse solgt i Norge ? Kan tenke meg disse spiller pent
Har sendt deg PDF-filen på epost.
jeg har ikke bruker hos vinylengine og får ikke opprettet , kan noen her ta screenshot av brukermanualen og legge det ut her ?
Tusen takkHar sendt deg PDF-filen på epost.
mvh
KJ
Takk for det. Jeg er fornøyd nå, etter å ha bygget det opp og byttet forsterkere og høyttalere over noen år, i tillegg til å jobbe litt med rommet...Fint oppsett!
Har vurdert den armen som nr to til spilleren , er du fornøyd med den ?Her er min Victor TT81 med 7045 arm. Har en TT71 også som skal brukes etterhvert.
Fint med egen gruppe for Victor/JVC, regner med at det finnes mye kunnskap her inne hvis man trenger hjelp og råd...
Forøvrig min første post i Hifisentralen..... Vis vedlegget 1036868
Veldig fornøyd. Har en Nagaoka MP-500 og en Dynavector XX2 MkII LO som brukes litt om hverandre, låter meget bra på begge.Har vurdert den armen som nr to til spilleren , er du fornøyd med den ?
Takker, den fungerer brillefint. Presis og stødig gange. Ditto stødig tonearm. Ingen unoter. Ja plata under er marmor, Norwegian rose fra Ankerske. Mellom snurra og marmorplata er det maglev føtter fra Solidair. Mellom marmorplata og stereobenken er det skumputer, Tema isolator.Flott spiller. Hvordan synes din "Lille venn" fungerer og oppleves i bruk? Er det marmor du har som hylle, og hva er i mellomrommene?
Steen
Fin den z1 pickupen . Har 3 av den med 3 forskjellige nåler . Knall god pickup